Може ли за съвет как да махна предпазния кожух който закрива клапана дето пуска и спира нафтата на дизел помпа Бош. Отказа ми имобилайзера, и от мой познат който бе минал по тоя път преди повече от 7 години, успя да изкорми платката която се намира над самия клапан, и така си реши проблема с досадната глупост. Но за съжаление му изгубих номера , и сега не мога да разбера как е монтирано този електронен имобилайзер-платка с корпус над самия клапан. Успях с яка отвертка да разбия пластмасовата обвивка и успях да махна платката. Остана металния ламаринен корпус който изглежда се крепи на два 4-ри или 6 мм болтчета. Но тук опрях на камък, тия "болтчета " са без формата за ключ за развиване, те са тип кръгли глави . Иначе едно кабелче което се бе показало, от пробата с директен кабел от акумулатора , запали и угасна при прекъсване на ел. веригата. Проблема ми е малката площ на захващане с клема съединителна, имам чувството че от вибрациите ще се откачи . Ако някой се е сблъскал този проблем, моля да каже как е процедирал с този метален корпус над самия клапан за пуск на горивото на Бош помпа. Благодаря предварително за вниманието.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем имобилайзер на Фиат Палио комби 1,7тд помпа Бош
Collapse
Реклама
Collapse