Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем имобилайзер на Фиат Палио комби 1,7тд помпа Бош

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем имобилайзер на Фиат Палио комби 1,7тд помпа Бош

    Може ли за съвет как да махна предпазния кожух който закрива клапана дето пуска и спира нафтата на дизел помпа Бош. Отказа ми имобилайзера, и от мой познат който бе минал по тоя път преди повече от 7 години, успя да изкорми платката която се намира над самия клапан, и така си реши проблема с досадната глупост. Но за съжаление му изгубих номера , и сега не мога да разбера как е монтирано този електронен имобилайзер-платка с корпус над самия клапан. Успях с яка отвертка да разбия пластмасовата обвивка и успях да махна платката. Остана металния ламаринен корпус който изглежда се крепи на два 4-ри или 6 мм болтчета. Но тук опрях на камък, тия "болтчета " са без формата за ключ за развиване, те са тип кръгли глави . Иначе едно кабелче което се бе показало, от пробата с директен кабел от акумулатора , запали и угасна при прекъсване на ел. веригата. Проблема ми е малката площ на захващане с клема съединителна, имам чувството че от вибрациите ще се откачи . Ако някой се е сблъскал този проблем, моля да каже как е процедирал с този метален корпус над самия клапан за пуск на горивото на Бош помпа. Благодаря предварително за вниманието.
    Fiat palio 1.7td
Working...
X