Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 1.9 мултиджет 120 к.с. пали трудно след смяна на термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома 1.9 мултиджет 120 к.с. пали трудно след смяна на термостат

    Здравейте колеги имам проблем с крома 1.9 мултиджет 120к. Не отчиташе правилно стрелката на темп.Смених термостата с датчика и колата започна да пали много трудно само сутрин.Смених със стария датчик и почна да пали,но пак не показва адекватно.Другия проблем е че сутрин паля след 2-3мин.влиза в авариен режим,забива и ни вдига над 2000об.след 5-6км.се оправя и така до др.сутрин.На диагностика записва ЕГР(който е затапен) и ДПФ

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Гледай живи данни за температура. Пусни регенерация на ДПФ-а

    Коментар


      #3
      ДПФ-а е отстранен софтуерно и механично
      Сутрин пак забива не вдига повиче от 2000об.
      На диагностика не показва нищо,не знам какво да я правя

      Коментар


        #4
        ЕГР трябва и той да се изключи софтуерно не само да се затапи.Има ли гаранция че софтуерната намеса и направена правилно при условие че грешката е ДПФ който е излкючен.Този който е бутал софтуера би трябвало да може да ти отговори какво се случва.
        Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

        Коментар


          #5
          Видях,че буксата на регулатора,дето е на помпата отвътре е мокра с нафта.Дали той не ми прави тези проблеми

          Коментар


            #6
            Имам проблем със съединителя на Фиат Седичи Мултиджет 2.0 135 кс./ дизел / Потъна педала на съединителя, смениха горна помпа, спирачната течност и обезвъздушиха - но включва скорости само при напомпване. В безизходица са майсторите - помогнете !
            Последна редакция от boretoatanasov63; 26.11.2024, 20:34.

            Коментар

            Working...
            X