Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 1.9 мултиджет 120 к.с. пали трудно след смяна на термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома 1.9 мултиджет 120 к.с. пали трудно след смяна на термостат

    Здравейте колеги имам проблем с крома 1.9 мултиджет 120к. Не отчиташе правилно стрелката на темп.Смених термостата с датчика и колата започна да пали много трудно само сутрин.Смених със стария датчик и почна да пали,но пак не показва адекватно.Другия проблем е че сутрин паля след 2-3мин.влиза в авариен режим,забива и ни вдига над 2000об.след 5-6км.се оправя и така до др.сутрин.На диагностика записва ЕГР(който е затапен) и ДПФ

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg
Working...
X