Здравейте колеги , Не ми е ясно когато е включено само предно предаване(режим 2WD) върти ли се карданния вал ? Четох из форумите , че карданния вал винаги се върти независимо на кое положение е включено ( режим 2WD , режим «AUTO или режим LOCK ) И още нещо . Появи се странно бучене при движение и си чудя от къде може да е . (Усилва се при висока скорост) Само бучене се чува при изключено радио и тишина в купето , затворени прозорци . Няма други симптоми като : -Луфт на предни колела -Вибрации на волана -Дърпане настрани и др. Возещия се отзад казва, че се чува отзад , а аз като водач го чувам отпред. От новите зимни гуми с едра шарка(от завода на Goodyear в Полша ) От лагер на главина или друго ? |
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за карданния вал на Susuki sx4 ?
Collapse
X
-
Въпрос за карданния вал на Susuki sx4 ?
Последна редакция от rumen59; 09.05.2023, 00:12.Етикети: –
-
Кардана се върти винаги независимо предава ли въртящ момент към задните колела.Бученето може да е от всичко и като начало започни от гумите щом казваш че са с голема шарка.Лагер на главината си мени звука при завиване.Вдигни в някой сервиз колата на подемник и пробвайте ще бучи ли като се въртят във въздуха.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
- 1 like
-
rumen59 написа: Преглед на мнениетоСлед проверката ( колата във въздуха и на скорост ) се оказа ,че бученето се оказа от разбити предни амортисьори + гуми.
Така , че ще се купуват нови предни амортисьори.
Коментар
-
Колега,бучене се получава и на прав път след като е заминала циментацията на лагерите,да в завой се чува определено по силно но и на прав път с увеличаване на скороста си бучи чуваемо.От амортисьори може да се клати колата ,но да бучи по вероятно бучи празната кратуна на сервизаджията от пиене или лакомия.От гуми има бучене но не с увеличаване на скороста.Смени лагерите и сервиза също,последния е спал на течение198mjet Bravo
- 1 like
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар