Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Различно поведение на Marea 1.9 JTD (110) след като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Различно поведение на Marea 1.9 JTD (110) след като загрее

    Здравейте,

    имам въпрос относно Мареа с двигател 1,9 JTD 110hp. Когато двигателят загрее се наблюдава леко по-различно поведение по време на движение с преквлючване на скорости. Като че ли при отнемане на газта и натискане на съединителя оборотите падат по-рязко надолу, което води до едно придърпване и невъзможност за плавно потегляне.
    Възможно ли е да става дума за чисто механичен проблем, като тампон на мотора, който от температурата омеква или по-скоро става дума за проблеми с двигателя или съеднителя ?

    1.9 JTD 110hp
    Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

    #2
    Може да е тампон на двигателя. ЕГР- а затваря ли ? При загрял двигател аз наблюдавам, че двигателя реагира по-бързо при подаване на газ. Придърпване няма при мен , даже и с твърд маховик.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      EGR-а съм го затворил с планка. На какви тампони и на какви цени обикновено се крепи тоя мотор в коша ?

      1.9 JTD 110hp
      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

      Коментар


        #4
        EGR-а съм го затворил с планка. На какви тампони и на какви цени обикновено се крепи тоя мотор в коша ?
        4 броя,два са към купето отзад на двигателя един под акумулатора и един от към ангренажен ремък. Тези към купето,които са отзад на двигателя се усещат при палене(поне при мен беше така) чуваше се удар при палене в пода под краката. След смяната изчезна ,а старите видимо им няма нищо.

        Коментар


          #5
          kiriluz1 написа: Преглед на мнението

          4 броя,два са към купето отзад на двигателя един под акумулатора и един от към ангренажен ремък. Тези към купето,които са отзад на двигателя се усещат при палене(поне при мен беше така) чуваше се удар при палене в пода под краката. След смяната изчезна ,а старите видимо им няма нищо.
          Така беше и при моето тд 100 обаче със долен опорен. Този който е под лоста за скорости. Супер здрав и корав няма и едно милиметърче напукано майстора викаше не си давай парите тампона е здрав. Ама нищо не се усещаше само на 2 в движение без газ (17 км) празен ход бичеше като че ли минаваш до подстанцията на ЕВН. Смени се и заспа. И видимо да е здрав сменяй...
          Но чак такива проблеми да създават тампони ....
          Сега ще ти кажа как пробвахме на един колега тампоните на двигателя. Май беше на ръчна даваш газ и рязко съединител пускаш (без много много да тръгваш, все едно ще тръгваш рязко и се отказваш във последния момент) и на 1 и на задна после с отворен капак и един да гледа( е и малко свободно пространство де ) В нашият случай двигателят щеше да стане да си тръгне по плаца
          Последна редакция от fifo td 100; 02.01.2023, 20:45.

          Коментар

          Working...
          X