papi6 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ ПЪРВО ПАЛЕНЕ на топло и студено!!!
Collapse
X
-
Абе закачете я на диагностика тая кола, проверете показанията на датчиците за температура на ДВГ и температура на входящия въздух. Това какво показва на таблото не е меродавно, защото за ЕКУ има втори датчик за температура на ДВГ. Ако дава бедна смес при палене, е нормално да запали по-трудно. Показанията на дебитомера също са от значение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Смени свещите с такива по каталог за модела.Иначе си си отговорил и сам на въпроса.Когато тем.датчик е изключен и колата пали,значи проблема е в него.смени го.Най-лесно е да почнеш с него.Струва 15 лв.Имах същия проблем с трудно първо палене с Браво 2.Разглобихме половината кола докато разберем че темп.датчик е развален/не излезе на диагностика/.При изключен датчик палеше от раз.Смених го и нямам проблем.Ланча Капа 2,0 VIS
Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар