Проблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ ПЪРВО ПАЛЕНЕ на топло и студено!!!
Collapse
X
-
papi6 написа: Преглед на мнениетоПроблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????
Или накратко - вземи ги изхвърли тези свещи и сложи каквито трябва. Туко виж си решиш и някакъв проблем с паленето.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
papi6 написа: Преглед на мнениетоПроблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????Последна редакция от kiriluz1; 19.10.2022, 12:13.
Коментар
-
Силно се съмнявам, да не кажа че съм убеден, че това не са твоите свещи. Няма как да са с различна дължина и това да не влияе на работата им.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Колата скоро ли я придоби и проблема имаше ли го преди смяната на свещи? При температура над 5 градуса подгрев няма,при палене на топъл двигател също. Изчакваш ли я преди да палиш да угасне всичко по таблото или пъхаш ключа и въртиш веднага? Акумулатора как е? Датчика за температура, този който го откачаш каква температура показва? Съвпада ли с реалната?Иначе свещите са два вида дълги и къси и сигурно има защо. Махай късите и си сложи каквито трябва за да се спасиш от бъдещи проблеми .
Но ако изпаднем в подробности ще разводним цялата идея. Нека първо колата си е с правилните части, пък след това да се търси къде е проблема.Последна редакция от BO; 19.10.2022, 17:35.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоГлобално това не е вярно. Температурата е един от параметрите. Втория е атмосферното налягане. И кривата на подгрев при ниско атмосферно налягане може да е доста изместена и при доста над 5 градуса. И вече става доста различно дали палиш в Бургас или в Доспат.
Но ако изпаднем в подробности ще разводним цялата идея. Нека първо колата си е с правилните части, пък след това да се търси къде е проблема.Последна редакция от kiriluz1; 19.10.2022, 18:58.
Коментар
-
По-късата свещ заема по-малко пространство в горивната камера. Така в такт 'компресия' свободния обем остава по-голям.
Това трябва да води до по-малко налягане в камерата и до по-лошо запалване на сместа.
Тоест - мани ти тия песни любовни за 5 градуса и подгрев модгрев.
колегата @BO е прав.Последна редакция от PM_u_bo; 20.10.2022, 19:47.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоПо-късата свещ заема по-малко пространство в горивната камера. Така в такт 'компресия' свободния обем остава по-голям.
Това трябва да води до по-малко налягане в камерата и до по-лошо запалване на сместа.
Тоест - мани ти тия песни любовни за 5 градуса и подгрев модгрев.
колегата @BO е прав.Последна редакция от kiriluz1; 21.10.2022, 08:29.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
По малкия обем е около 4-5 куб мм. в съотношение към 475 кубически сантиметра на цилиндър и при над 250 атмосфери на горивото в рейла при палене дали оказват такова влияние? И дали толкова е паднала компресията че чак и топла не пали? И основното никъде не пише че не пали след смяна на свещите т.е. това с компресията е преразказ по картинка и най-смешното нещо което съм чел в последно време. Следващият въпрос е как се отнася откачането на датчика за температура към повишаване на компресията та тогава пали.? Мистериите на дизеловите двигатели. Иначе за 5те градуса колегата @BO може и да е прав,но сега температурите са подходящи да закачи един мултицет и да пробва кога има подгрев и кога не. Аз отговора го знам. Като за начало съм готов да заложа на проблем с ЕГР.
Но и ти можеш да си отговориш ако прочетеш малко техническа литература и сервизни ръковоства.
Аз няма да ти отговоря - защото не ми харесва общуването с теб.
Иначе техническите и фактологични щуротии, които си написал , най-отгоре са:
- разликата в обема е над 10 мм3 , колко точно - може автора да измери и каже.
- 475 см3 на цилиндър е в ДМТ, в ГМТ е съвсем друго ... например над 18 ПЪТИ по-малкоПоследна редакция от PM_u_bo; 21.10.2022, 12:14.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
И аз и @BO можем да ти отговорим на въпросите.
Но и ти можеш да си отговориш ако прочетеш малко техническа литература и сервизни ръковоства.
Аз няма да ти отговоря - защото не ми харесва общуването с теб.
Иначе техническите и фактологични щуротии, които си написал , най-отгоре са:
- разликата в обема е o`ewidno над 10 мм3
- 475 см3 на цилиндър е в ДМТ, в ГМТ е съвсем друго ...
Иначе си велик гении открил си лечението на дърт дизел ,набиваш дълги свещи откачаш температурния датчик удря компресия 30-35 и го прераждаш . Нема такъв смях. Здраво ги разбираш работите затова поне трима, а може би и повече са те нахранили досега на тема майстор- разбирач ( ако искаш да ровя за цитати кажи,ама ти си ги знаеш) . Хубаво е в спора между нас двамата да не набъркваш колегата @BO ,защото е признак на недобро възпитание . Той ако има нещо може да го направи лично и едва ли има нужда от представител в твое лице. А иначе явно проблема е отстранен ,защото колегата е спрял да пита.
Моля без лични нападки и квалификации!
Модераторски екип на fiatforum.bgПоследна редакция от kiriluz1; 21.10.2022, 12:53.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението....Никой не попита трудното палене от кога е след смяната на свещите или свещите са сменени заради трудно палене.papi6 написа: Преглед на мнениетоПроблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е ...kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоИ няма никакъв начин да вържеш ниска компресия и трудно палене с вързан датчик за температура и ниска компресия и лесно палене с откачен датчик за температура....
Ти съм сигурен , че няма как да го вържеш - вервам ти дето се вика
п.с. Не очаквай да ти отговарям, Не съм 'ентерол' за мозъчни разстройства. Вече написах - "не ми харесва общуването с теб".
Последна редакция от PM_u_bo; 22.10.2022, 13:35.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
има съвсем очевиден начин "да вържеш" "трудно палене с вързан датчик за температура" и съответно "лесно палене с откачен датчик за температура".
Ти съм сигурен , че няма как да го вържеш - вервам ти дето се викаПоследна редакция от kiriluz1; 21.10.2022, 21:29.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар