Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Дукато 2.8 jtd не пали след смяна на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Дукато 2.8 jtd не пали след смяна на съединител

    Колеги,след смяна на съединител на Фиат Дукато 2.8 jtd 2003г не иска да запали.Дава ми грешка P0335. Проверих за връзка между Буксата на датчика и ECU,има връзка?. Смених няколко датчика,няма промяна.Моля за съвети.

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    https://p0335.engineerrorcode.com/fiat-ducato
    Dano помогне.

    Коментар


      #3
      tiroriro написа: Преглед на мнението
      Колеги,след смяна на съединител на Фиат Дукато 2.8 jtd 2003г не иска да запали.Дава ми грешка P0335. Проверих за връзка между Буксата на датчика и ECU,има връзка?. Смених няколко датчика,няма промяна.Моля за съвети.
      Осцилоскоп и гледане какво става по кабела.

      иначе виж конкретно при тебе, кой пин какво е и ги замери.

      Коментар


        #4
        P0335 - No Engine RPM Signal може и горния да е -
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          С датчици и без тях все толкова показва

          Коментар


            #6
            5V има ли?

            Коментар


              #7
              PM_u_bo написа: Преглед на мнението
              5V има ли?
              Къде трябва да са тези 5V?

              Коментар


                #8
                цветовете на буксата на сензора на КВ какви са?
                пиновете това ли са на EKU-to?


                Click image for larger version  Name:	pinoutecu244008266.png Views:	0 Size:	167,1 KB ID:	2756419

                Коментар


                  #9
                  Датчика е индуктивен, няма 5 волта.
                  Ако има верига и с друг датчик пак така =〉осцилоскоп, за най-достоверно.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Датчика е индуктивен, няма 5 волта.
                    Ако има верига и с друг датчик пак така =〉осцилоскоп, за най-достоверно.
                    Така е - трите пина са : два на бобинката и оплетката за екраниране. Може да се замери съпротивлението дали е точно.
                    Не само на датчика , а и на буксата на ЕКУ-то .

                    Коментар


                      #11
                      Провери за аксиален луфт на коляновия вал.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
                        Провери за аксиален луфт на коляновия вал.
                        Ако има такъв, че д е отнего, то ще има и яко тропане/чукане .

                        Коментар


                          #13
                          PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                          цветовете на буксата на сензора на КВ какви са?
                          пиновете това ли са на EKU-to?


                          Click image for larger version Name:	pinoutecu244008266.png Views:	0 Size:	167,1 KB ID:	2756419
                          Да,това са.Цветовете са бял,червен и черен,който е една идея по-дебел.

                          Коментар


                            #14
                            дори не помня защо съм го писал
                            нямам и време да се ровя
                            прозвъни си кабелите
                            провери си съпротивлението
                            единия е май оплетка

                            ако искаш адекватна помощ не отговаряш след 40 дни

                            Коментар


                              #15
                              Сменяхте ли демферен маховик и ако не старият в какво състояние е . Ако е мн разбит няма да пали или ако сте го заменили с твърд същото на един фокус това беше проблема

                              Коментар

                              Working...
                              X