Наблюдавам нещо което леко ме притеснява. Зимата когато паля колата на студен двигател, след запалване оборотите са около 700. Колата не гасне, не се тресе просто уреда показва за мен ниски обороти. В рамките на митута, две постепенно се покачват до 800-850 и така си заспиват. Не би ли трябвало да е обратното - при студен двигател оборотите да са високи(примерно около 1000-1100) и когато загрее колата да паднат на 800-900?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти на празен ход Punto 1.7TD
Collapse
X
-
Можеш ли да дадеш малко повече информация за тази система за студен старт.Това е на сущия принцип като обогатител ли е?Смисал следи температурата с помоща на датчик и повишава оборотите докато двигателя достигне оптимална температура.Така ли е или бъркам, ако е така кажи какви може да са възможните проблеми?Ако не е така моляте кажи какво представлява тази система и какви са и възможните проблеми?FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Да на същия принцип като обогатителя работи само че е друг изпълнителния механизъм и на истина следи температура. В предния край на помпата(от към радиатора) в най-долната си част трябва да видиш една система от тръби които влизат в един Т-образен профил който е закрепен на ГНП а в единия му край има включена и букса.Това ти е изпълнителния механизъм .Като проследиш кабелите ще разбереш и кой го управлява.Успех!!!
Коментар
-
Ясно, но има ли възможност нещо по самата система в помпата да е развалено?Иначе датчика е на термостата, поне аз така си мисля понеже там са два и предполагам че единият е за да подава сигнал към таблото, а другия ще е за тази система.И още един въпрос, ако извадя куплунга на този датчик и дам на късо жиците предполагам, че триабва да си вдигне оборотите.Така ли е?Мерси за отговорите.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Не ти препоръчвам да даваш нещо на късо.Единия датчик е за таблото а др. за ЕКУ,тук също си има един малък умник.Почти съм сигурен че на ГНП и няма нищо освен ако в динамичен режим не прави глупости.Иначе потърси кабелите дето влизат от страни на помпата,проследиги и виж къде ще те отведат.
Коментар
-
Колеги,колите Пунто с двигател 1,7ТД излизат фабрично с три вида помпи BOSCH,като в две от тях няма никаква възможнист да се увеличават оборотите при студен старт.Само при една има такава възможност предназначена за експорт в страни с по студен климат.Не ми се рови за да ви цитирам номерата на видовете помпи.Ако колата е дошла от Италия 100% няма възможност за подобна функция.Ползва се препоръката на колегата R.J. цитирана в по-горен пост.Палиш на студено с малко газ.Държиш около 1000 об половин минута и стартираш.Няма нищо фатално че в първия момент след старт оборотите ще бъдат малко по ниски и след време ще се нормализират до номиналните такива.Нещата са упростени и в това няма нищо за претиснение.Никакви кабели не влияят на оборотите на двигателя при тези коли.И никакви проблеми няма в помпата.Може да сте сигурни.Помпите на Bosch са железно здрави и искат само добре филтрирана нафта.По продължителност на ресурс са способни да обслужат най малко два двигателя.
Коментар
-
Ами аз съм същия двигател и при мен е така, при студено са около 800 оборота но за 2-3 минути и аз ги отдавам също и на това че през това време протича още някакво допълнително подгряване на свещите което си е доста консумация, натоварва генератора а от там и двигателя. Усеща се още ако си пуснал и вентилатора на колата, след като мине това, се усеща как вентилатора тръгва малко по силно. След това ги лепва 950-1000 и не мърда от там. Пробвал съм засилвам колата по баир на трета и махам крака от педала на газта. Колата кара на ППХ до 1000 и от там веднага започва подаването на гориво и колата тръгва сама и си ги поддържа тези обороти.PS. Моята помпа също е Bosch.Уфф.. още една редакция. Четох в едни руски сайтове че има такива модели за Русия. Там гарантират сигурен старт при минус 40 градуса. Там има система за подгряване на горивото в горивопровода, ако не се лъжа.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
lz2rmi написа:Уфф.. още една редакция. Четох в едни руски сайтове че има такива модели за Русия. Там гарантират сигурен старт при минус 40 градуса. Там има система за подгряване на горивото в горивопровода, ако не се лъжа.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Палене на 1.7тд
Колега не се притеснявай. И мойта е така, а вероятно и другите 10 годишни коли също. Просто и помагай малко. Нормално е първата минута и оборотите да са малко ниски и леко да притриса. После, когато позагрее и поомаже и оборотите ще се нормализират и ще утихне. Все пак в началото и двигателят е студен и маслото е гъсто и са е стекло долу. А пък щом и зимата палиш без гас и не тресе си 6 значи. И недей я мисли много карай си джета и така. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Brava TD100 ' 98g.
Коментар
-
И при мен оборотите са ниски като запаля - помагам малко с педала на газта, но проблема е че и припушва черничко през това време, като загрее се оправят нещата и с оборотите и с пушенето. В петък ще ходя на майстор, за който четох добри отзиви във форума за проверка на дюзите и помпата и ще пиша за резултата!Punto 1.7 TD70 1997 god.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар