ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перки на радиатора не спират да работят
Collapse
X
-
Я аз да запитам тук, че темата е актуална.Моите перки се включват единствено и само ако ми работи климатика. До сега не е загравяла над средната голяма черта. Както и да я ръчкам, седи си там. Всъщност дори и с климатик не се качва над нея, но пък тогава перките работят заради включения климатик, но друго искам да питам всъщност. А именно - ако ми е загряла колата и се е включила 1-ва или 2-ра степен на вентилаторите, ако загася колата и извадя ключа, вентилаторите трябва ли да продължат да работят до охлаждане на водата около датчика под определена стойност или веднага спират и те?
Коментар
-
Да повдигна малко темата.На другата кола понеже перката е 270 W с тиристорно управление и съответно са го сложили там където постоянно да го мокри снега и дъжда и изгоря та трябва да го направя по друг начин.За това си купих две перки, които да пасват идеално и сега идва въпросът как да ги свържа че на първа степен да работят последователно, а на втора степен успоредно - едно наистина гениално решение на Фиат. Тези релета, за които говорите в темата най-обикновени ли са с нормално отворени контакти? В смисъл ако си взема две 40А релета ще ми свършат ли работа.Разбира се ако може да ми начертаете схема и също да попитам плюса или минуса да прекъсвам към перките и разбира се управлението на релетата да става с плюс или с минус?Предварително благодаря на всички за помощта. П.С. Малко си изясних нещата, значи за схемата ще ми трябват две релета - едното ще има само една верига, а другото ако не му е подадено напрежение трябва да е затворило едната си верига, а като му се подаде напрежение да затваря другата. Ако може да ми напишете от къде мога да си ги купя, предполагам 40А-ви ще са достатъчни.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар