Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махане на катализатора на ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Абе пич що не споделиш първо що ти се налага да се занимаваш с тия грънци.Може пък и да има и други причини на твоите ядове с колата.
    Единствено го правя за да видя дали няма да смъкне разхода на гориво, че на тая нафта не се издържа
    >>JDM<<

    Коментар


      #17
      rollin написа:
      specialista написа:
      Абе пич що не споделиш първо що ти се налага да се занимаваш с тия грънци.Може пък и да има и други причини на твоите ядове с колата.
      Единствено го правя за да видя дали няма да смъкне разхода на гориво, че на тая нафта не се издържа
      Е какво повече ще смъкваш от това.Мареа Тд 100 гори градско около 8-8,5 и извън града от 5,5 до 6,5 зависи колко ти е тежък крака.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Безплатен обяд няма бате,ако можеше щяхме да знае ме как става.Единствено което мога да кажа е карай по бавно и по рядко , иначе ще си гори. Успех!!

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          rollin написа:
          specialista написа:
          Абе пич що не споделиш първо що ти се налага да се занимаваш с тия грънци.Може пък и да има и други причини на твоите ядове с колата.
          Единствено го правя за да видя дали няма да смъкне разхода на гориво, че на тая нафта не се издържа
          Е какво повече ще смъкваш от това.Мареа Тд 100 гори градско около 8-8,5 и извън града от 5,5 до 6,5 зависи колко ти е тежък крака.
          На дълго ми дава разгод около 7 при скорост 120км/ч, а това ми се струва доста!
          >>JDM<<

          Коментар


            #20
            А мойто пък зиме, лете все си е 10 софийско каране и не знам аз ли съм проблемът или колата просто толкова си гори. Става въпрос за същия двигател.
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #21
              Към всички собственици на ТД 100,които се оплакват от висок разход/разход от над 6,5 л извън градско и 9,5 л градско е висок разход за тази кола.Сменете си разпръсквачите с нови и ще видите какъв ще е ефекта,а не да си сваляте катализаторите защото ефекта е обратен.След смяна на разпръсквачите трябва да се настроят по налягане от добър специалист разполагащ със стенд за настройка на дюзи.След смяната настройката е задължителна.Всичко останало е разход на излишни пари.

              Коментар


                #22
                Re: Махане на катализатора на ТД100

                rollin написа:
                Като махна катализатора, трябва ли да слагам някакво специално гърне или мога да сложа просто някаква тръба?
                1.Не се препоръчва отстраняване на катализатора ако не се налага след като се направят замервания за установяване на неговата функционалност.Погрешна практика е свалянето му ей така за да го няма.Мит е че след свалянето му се увеличавала мощноста и падал разхода.Точно обратното.2.Ако се установи че е негоден най-добре е да се смени с друг-годен.Макар и втора употреба.Идеалния вариант-нов.3.Ако твърдо се реши да се отстрани,то не трябва да се замества с никакво гърне,резонатори и др.подобни глупости/за пръв път ползвам тази думичка,някои многао я обичат/,защото катализатора не представлява гърне или кух обем/резонатор/ за да се замества с такъв.Катализатора представлява съвокупност от множество малки тръбички работещи в паралел и трябва да се заменът също с тръба.В противен случай се нарушава резонансния режим на изпускателния тракт на двигателя.Разни майстори и "специалисти" може да ви посъветват да си поставите разни резонатори и др.глупости/пак същото/но това го правят от чисто комерсиални съображения или липса на достатъчна осведоменост или грешна такава.Изкупуването на стари катализатори е също причина да ви посъветват да си отстраните катализатора.Но съвсем скоро идва време когато ще се чудите от къде да си намерите катализатор за да си го поставите.Повярвайте ми,само след няколко месеца...........

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  Към всички собственици на ТД 100,които се оплакват от висок разход/разход от над 6,5 л извън градско и 9,5 л градско е висок разход за тази кола.Сменете си разпръсквачите с нови и ще видите какъв ще е ефекта,а не да си сваляте катализаторите защото ефекта е обратен.След смяна на разпръсквачите трябва да се настроят по налягане от добър специалист разполагащ със стенд за настройка на дюзи.След смяната настройката е задължителна.Всичко останало е разход на излишни пари.
                  Следва да попитам... колко струва комплект разпръсквачи? И, къде го добрият майстор на, когото може да се има доверие? А и как при положение, че най-ниският разход, който съм видял в сервизно ръководство за този мотор е 8.5л. градско, някои прави 7-8 литра, нямам обяснение... Може би, ако в града няма светофари и задръствания... и ако сутрин кара по спускане, а следобед града се е обърнал и пак се връща по спускане...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Vladim написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    Към всички собственици на ТД 100,които се оплакват от висок разход/разход от над 6,5 л извън градско и 9,5 л градско е висок разход за тази кола.Сменете си разпръсквачите с нови и ще видите какъв ще е ефекта,а не да си сваляте катализаторите защото ефекта е обратен.След смяна на разпръсквачите трябва да се настроят по налягане от добър специалист разполагащ със стенд за настройка на дюзи.След смяната настройката е задължителна.Всичко останало е разход на излишни пари.
                    Следва да попитам... колко струва комплект разпръсквачи? И, къде го добрият майстор на, когото може да се има доверие? А и как при положение, че най-ниският разход, който съм видял в сервизно ръководство за този мотор е 8.5л. градско, някои прави 7-8 литра, нямам обяснение... Може би, ако в града няма светофари и задръствания... и ако сутрин кара по спускане, а следобед града се е обърнал и пак се връща по спускане...
                    Колега,трябва да ти кажа,че разход от 8 л градско е съвсем нормално за тази кола ако е в добра кондиция двигателя и,независимо че фирмата дава 8,5.Винаги се цитира по-висик разход за да има известен резерв.Може да се слезе и на 7 л ако не се влиза в задръствания и се кара кротко с натискане педала на газта не повече от 20 % от неговия ход.А по въпроса ти:чувал съм че един разпръсквач за този двигател е средно 40 лв. в зависимост от къде го купуваш.А всеки майстор- специалист по дизели ако е такъв трябва да е в състояние да ти свърши тази работа и да има такъв стенд за настройки на дюзи.Ако го няма,значи не е такъв.И не се занимавай с него.

                    Коментар


                      #25
                      Разпръсквачите за този модел са на Делфи и за цена от 40 лв. за брой не се намират-за съжаление.Както се майтапим с колегата Николай,пробвали сме с спринцовки от 25 стотинки ама не става-пак за съжаление. Желая успех на всички които желаят да си сменят разпръсквачите!

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        Разпръсквачите за този модел са на Делфи и за цена от 40 лв. за брой не се намират-за съжаление.Както се майтапим с колегата Николай,пробвали сме с спринцовки от 25 стотинки ама не става-пак за съжаление. Желая успех на всички които желаят да си сменят разпръсквачите!
                        За колегите от София,които искат да си сменят разпръсквачите на ТД 100 могът да се отнесът за това в сервиза на Lucas.Oсвен че от там може да си ги купят,може и да ви ги сменят със съответната настройка.Но извършете покупка или замяна след проверка на старите ви дюзи на стенд за да се убедите,че наистина са за смяна.Защото замяната може и да не е необходима.

                        Коментар


                          #27
                          Stefan Hadjov написа:
                          За колегите от София,които искат да си сменят разпръсквачите на ТД 100 могът да се отнесът за това в сервиза на Lucas..
                          Тоз сервиз между Красно село и Овча купел ли се намира? Близо до Житница?.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Vladim написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            За колегите от София,които искат да си сменят разпръсквачите на ТД 100 могът да се отнесът за това в сервиза на Lucas..
                            Тоз сервиз между Красно село и Овча купел ли се намира? Близо до Житница?.
                            Сервиза се намира не между Красно село и Овча купел,а между Красно село и Италианеца.Посока към италианеца в ляво.Има надпис.

                            Коментар

                            Working...
                            X