Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    emzo написа:
    При 182б4,000 с ремап не се пипа налягането на турбината.Имаме един колега, на който надува до 1,1 бара, но така и не пробвахме дали има нещо общо с K&N филтъра, който ползва.Абе @janyboy отговори кратко и ясно без да се гъбарка
    Какъвто и филтър да поставиш налягането след турбината се отсича на 1,05 бара по номинал.Ако ще и механичен компресор да поставиш да надува пред турбината налягането е пак толкова.Единствено ще имаш разлики в режимите под 1 бар.Разбира се това е при условие за изправен байпас-клапан.Ти това сам си го разбрал много добре след като си ремапвал колата си и си тествал с колко ти е нараснала крайната мощност.Нямам в пред вид режимите под 1 бар.

    Коментар


      #77
      Снимки от днес, JTD 105, нямам оплаквания, и може би всичко работи. Нямах записана грешка ЕГР. За последно я видях тази грешка преди няколко месеца. Имах Engine Shutoff Sol. ; и Gas Pedal Position Track B- грешка отпреди няколко месеца, която не бях трил.Колата избълва зловещ облак черен дим, при високите обороти, но димът беше от черни , сухи сажди, не беше като от неизгоряла нафта! Карам изключително градско, рядко минавам 2500, предимно 1500-1800 оборота.
      Прикачени файлове

      Коментар

      Working...
      X