Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo написа:
    Има разлика в отчитанията от студен и загрял ДВГ, аз така се прецаках да си купя нов дебитомер.Ама всяко зло за добро.
    Нормално да е така,но всички измервания се правят при нормална работна температура на двигателя.Студения режим е частен случай.Някои майстори развиват теорията че компресия на Дизела се мерила на студен двигател,което е абсол.невярно.Аз в такива случаи им задавам въпроса:колко студен -10*,0*,10*,20*-мълчание.Много обичам да се забавлявам с майстори,но съм се зарекъл да не споря с тях,че много са кибретлии.Това разбира се не се отнася за нашия майстор от форума.Него го слагам в друга категория.

    Коментар


      #62
      Това че при студен двигател на празен ход впръскваното гориво е повече е така.При мен при 45 градуса на двигателя горивото ми е 9.Това което ме озадъчава е че при същите условия дебитомера ми дава не 300,не 315 а 500 единици.Това дали е недобре работещ дебитомер не се знае.Иначе си ги вдига до 800 единици(пак на празен ход).Не съм го мерил с мултицет дебиломера.Как ги мушкате тия игли между пиновете само вие си знаете.Я не можем. А за налягането на турбината при jtd105 моторите-ако ще мап-а да е зверски макс налягането на турбината няма как да е повече от 1.05 бара.Е има как-с бууст контролер и ако някой се навие да си играе с гайката на актуатора на гейта,което ще е голяма грешка според мен.За мен това е голям недостатък при jtd105 моторите.Не ми трябва променлива геометрия на турбото,колкото гейта да се управлява от компа(при jtd100 е така) ама и jtd105 си го бива.Все пак е 1-ва генерация common rail.Поздрави на всички :D

      Коментар


        #63
        janyboy написа:
        Как ги мушкате тия игли между пиновете само вие си знаете.
        Знаеме,защото не ги мушкаме между пиновете,а в пиновете.

        Коментар


          #64
          Колега Хаджов,разбирам че не съм се изразил правилно,но ти много добре знаеш какво съм искал да кажа.Така че няма нужда от такива коментари.Все едно нищо не си казал с този коментар. :D Сори за лирическото отклонение.

          Коментар


            #65
            Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....
            Fiat Marea JTD 105 09.2000г

            Коментар


              #66
              Reptile написа:
              Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....
              Не вярваш, но тъкмо ECU-то го реже.

              Коментар


                #67
                Reptile написа:
                Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....
                Tова са разбирачите е малко грубо.Според характеристиките на турбината - НЕ, не може.Т.е. може, но не ти давам гаранция колко време ще работи.Еее има един спец в Алфа клуба, дето забравих на колко бара си я кара колата ама той е явно изключение
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #68
                  emzo написа:
                  Reptile написа:
                  Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....
                  Tова са разбирачите е малко грубо.Според характеристиките на турбината - НЕ, не може.Т.е. може, но не ти давам гаранция колко време ще работи.Еее има един спец в Алфа клуба, дето забравих на колко бара си я кара колата ама той е явно изключение
                  Винаги употребявам "разбирачите" - в добрият смисъл!
                  Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                  Коментар


                    #69
                    naskobg написа:
                    Не вярваш, но тъкмо ECU-то го реже.
                    Не ме разбра! Не вярвам това да е капацитетът за мерене на дебитомера и това да е капацитетът за управление на ЕКУ-то!Накратко - дебитомера може да мери и повече въздух от колкото е нужен за един бар при този мотор, а ЕКУ-то може да подава и повече гориво. Всичко това, след ремап, разбира се!
                    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                    Коментар


                      #70
                      Да, може, но ще ти трябва друга турбина.Друг е въпроса, че ск. кутия е с макс. 206НмТ.е. само с ремап се изцежда максимума от тази кола.За да не буксува, трябва въртящият момент да се разгръща много плавно, но някак си се губи чара от турбо дизела тогава - лично мнение.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #71
                        Добре де.Аз само едно не разбирам как може два еднакви двигателя jtd105 на Fiat и Alfa да са с различни скоростни кутии и Алфата да 255 нм default а Фичо 200 нм.Не е честно.

                        Коментар


                          #72
                          Ами сам си си отговорил.Различни ск. кутии и съединителя е "обратен".
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #73
                            emzo написа:
                            Да, може, но ще ти трябва друга турбина.Друг е въпроса, че ск. кутия е с макс. 206НмТ.е. само с ремап се изцежда максимума от тази кола.За да не буксува, трябва въртящият момент да се разгръща много плавно, но някак си се губи чара от турбо дизела тогава - лично мнение.
                            Защо ми е друга турбина, ако мога тази да я "запъна" до 1.2, макар и механично! Каква е разлика с елктронно управялваниете клапани, които биват "запъвани" с ремап до по-високо налягане.....е турбото се товари термично и "предава Богу Дух" по-бързо, нооооо зависи от карането, колко често се ползва "overboost" опцията и въобще кога работи. Може да се надува, само ако газта е на макс....иначе да разтоварва нормално!
                            Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                            Коментар


                              #74
                              Значи турбината на jtd105 която е Garrett GT1544H работи на макс 1 бар налягане или да го кажа така разтоварва на 1 бар.Всяка турбина си има карта на турбинното и компресорното колело.Като излезеш от картите на турбината и много ясно че след някакъв период от време тя ще дрисне.Като искаш да караш на 1.2 бара си вземи турбина с по-голям дебит.Едно GT1749V ще ти свърши работа.Но пък тя се управлява с вакуум и от ЕКУ-то.Ако чак толкова искаш да караш на 1.2 бара скъси лостчето на гейта като завиеш гайката докрай и ще имаш 1.15-1.2 бара ама до кога не се знае.Аз лично не бих го направил това.

                              Коментар


                                #75
                                При 182б4,000 с ремап не се пипа налягането на турбината.Имаме един колега, на който надува до 1,1 бара, но така и не пробвахме дали има нещо общо с K&N филтъра, който ползва.Абе @janyboy отговори кратко и ясно без да се гъбарка
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X