emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри
Collapse
X
-
-
Това че при студен двигател на празен ход впръскваното гориво е повече е така.При мен при 45 градуса на двигателя горивото ми е 9.Това което ме озадъчава е че при същите условия дебитомера ми дава не 300,не 315 а 500 единици.Това дали е недобре работещ дебитомер не се знае.Иначе си ги вдига до 800 единици(пак на празен ход).Не съм го мерил с мултицет дебиломера.Как ги мушкате тия игли между пиновете само вие си знаете.Я не можем. А за налягането на турбината при jtd105 моторите-ако ще мап-а да е зверски макс налягането на турбината няма как да е повече от 1.05 бара.Е има как-с бууст контролер и ако някой се навие да си играе с гайката на актуатора на гейта,което ще е голяма грешка според мен.За мен това е голям недостатък при jtd105 моторите.Не ми трябва променлива геометрия на турбото,колкото гейта да се управлява от компа(при jtd100 е така) ама и jtd105 си го бива.Все пак е 1-ва генерация common rail.Поздрави на всички :D
Коментар
-
Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....
Коментар
-
Reptile написа:Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Reptile написа:Разбирачите да се изкажат - няма ли начин да се вдигне малко налягането посредством манипулация на механичният клапан, след ремап за повече гориво разбира се!Не вярвам дебитомера и компа, да режат горивото ТОЧНО, като за 1.05 налягане и НИТО грам повече.....поне 20% има запас във възможностите за мерене на дебитомера....Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
naskobg написа:Не вярваш, но тъкмо ECU-то го реже.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Да, може, но ще ти трябва друга турбина.Друг е въпроса, че ск. кутия е с макс. 206НмТ.е. само с ремап се изцежда максимума от тази кола.За да не буксува, трябва въртящият момент да се разгръща много плавно, но някак си се губи чара от турбо дизела тогава - лично мнение.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Да, може, но ще ти трябва друга турбина.Друг е въпроса, че ск. кутия е с макс. 206НмТ.е. само с ремап се изцежда максимума от тази кола.За да не буксува, трябва въртящият момент да се разгръща много плавно, но някак си се губи чара от турбо дизела тогава - лично мнение.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Значи турбината на jtd105 която е Garrett GT1544H работи на макс 1 бар налягане или да го кажа така разтоварва на 1 бар.Всяка турбина си има карта на турбинното и компресорното колело.Като излезеш от картите на турбината и много ясно че след някакъв период от време тя ще дрисне.Като искаш да караш на 1.2 бара си вземи турбина с по-голям дебит.Едно GT1749V ще ти свърши работа.Но пък тя се управлява с вакуум и от ЕКУ-то.Ако чак толкова искаш да караш на 1.2 бара скъси лостчето на гейта като завиеш гайката докрай и ще имаш 1.15-1.2 бара ама до кога не се знае.Аз лично не бих го направил това.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар