При мен стойностите се разминават с вашите по следния начин:1. FUEL PRESSURE е 1.8 Bar, а при вас е 1.3 Volt. Как да му обърнем стойностите? 2. Intake air Quantity при мен е 524,6 mg/l срещу 300 при вас.3. Аз имам Injection timing - 1531.30 deg. при вас не се наблюдава4. Baro pressure - 981 mBar - пак не се наблюдава при вас5. Pre injection timing - 9.03 deg.6. Intake air temp. signal - 2.38 Volt7. Boost pressure signal - 1.84 VoltСега ако някой може за обясни разликите в мерните единици, разликите в стойностите при равни мерни единици и попринцип кое какво значи - цена няма да има.ПоздравиЕдит - тия стойности са взети от снимките при мен, които не съм прикачил към темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри
Collapse
X
-
ogi28b написа:просто с F 1 или 2 или там който е - превърташ стойностите докато си изкарсш това което те интересува. Повечето стойности могат да се наблюдават във волтоиве, или преизчислено към мерна единица, според компютъра, така че едно и също
Коментар
-
Airfan написа:4. Baro pressure - 981 mBar - пак не се наблюдава при вас
Коментар
-
Според мен в 11-те възможни полета, трябва да се наблюдават следните стойности: 1. Скорост на двигателя, измерено в обороти за минута.2. Време на предварителното впръскване - милисекунди3. Време на основното впръскване - 4. Ъгъл на впръскванията, поне на основното, в там каквото се измерва. 5. Позиция на педала на газта - %6. Температура на охлаждащата течност - в градуси7. Температура на входящия въздух - в градуси8. Количество на вх. в-х - в мг/инж. 9. Налягане в смукателния колектор в милибари10. Регулатор на налягането на горивото - в някаква мерна единица.... примерно %11. Нивото на река Дунав при Турнусеверин в сантиметри. Това FUEL METERING не мисля че има смисъл да се гледа, защото това е някаква стойност, изчислена на базата на налягането на горивото, и времето на впръскване... Но все може и да се сложи на мястото на реката. Или пък някаква друга стойност на нещо.Мисля, че тези параметри доста добре показват всичко, което се случва по време на работа.
Коментар
-
Темата да се променя на 2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри Ето пресни резултати след като смених дебитомера:По образеца на 3мата юнаци:850rpm 1500rpm 2000rpm 2500rpm 3900rpm Крака на колегата Naskobg много тежък не може да задържи обороти, докато снимам По образеца на @Airfan850rpm - После ще ги въведа в таблица по-лесно да се сравняват.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Да изтупам малко темаа от прахта. Стойностите ми са близки до вашите, с изкючение на Intake Air Quantity - нереално малко ми отчита. Явно и този дебитомер не струва или нещо друго бърка положението. Имах записани грешки при EGR, MAF, Cam/Crank Sign. Synch. Всички се изчистиха, само EGR светна веднага. Последната грешка не ми хареса, защото преди няколко месеца смених датчика на запалването (при коляновия вал) и грешките бяха изчистени тогава. Та или от Динекспрес Пловдив не са сменили датчика, или не са изчистили грешките или тази е нова... Сега я изчистих, ще видим на 17 април при Христо какво ще цъфне.
Коментар
-
emzo написа:Ето ги всичките сравнени:Слагам и файла, за по-лесно ако някой се включи след време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар