Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    При мен стойностите се разминават с вашите по следния начин:1. FUEL PRESSURE е 1.8 Bar, а при вас е 1.3 Volt. Как да му обърнем стойностите? 2. Intake air Quantity при мен е 524,6 mg/l срещу 300 при вас.3. Аз имам Injection timing - 1531.30 deg. при вас не се наблюдава4. Baro pressure - 981 mBar - пак не се наблюдава при вас5. Pre injection timing - 9.03 deg.6. Intake air temp. signal - 2.38 Volt7. Boost pressure signal - 1.84 VoltСега ако някой може за обясни разликите в мерните единици, разликите в стойностите при равни мерни единици и попринцип кое какво значи - цена няма да има.ПоздравиЕдит - тия стойности са взети от снимките при мен, които не съм прикачил към темата.

    Коментар


      #32
      просто с F 1 или 2 или там който е - превърташ стойностите докато си изкарсш това което те интересува. Повечето стойности могат да се наблюдават във волтоиве, или преизчислено към мерна единица, според компютъра, така че едно и също

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        просто с F 1 или 2 или там който е - превърташ стойностите докато си изкарсш това което те интересува. Повечето стойности могат да се наблюдават във волтоиве, или преизчислено към мерна единица, според компютъра, така че едно и също
        Тия стойности са измерени през пролетта на 2008-а... Скоро планирам отново да я закача и пак ще направя снимки.

        Коментар


          #34
          Airfan написа:
          4. Baro pressure - 981 mBar - пак не се наблюдава при вас
          Това е атмосферното налягане, затова не сме го сложили. То е почти еднакво с налягането на турбината при основни обороти - boost pressure.Колеги, дайте предложения кои параметри да гледаме и записваме и в какви мерни единици, за да можем да ги сравняваме после.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #35
            В движение не мога, на място мисля да я закачам уикенда, ако не вали. И ще гледам да запиша стойностите на 1вите снимки.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Според мен в 11-те възможни полета, трябва да се наблюдават следните стойности: 1. Скорост на двигателя, измерено в обороти за минута.2. Време на предварителното впръскване - милисекунди3. Време на основното впръскване - 4. Ъгъл на впръскванията, поне на основното, в там каквото се измерва. 5. Позиция на педала на газта - %6. Температура на охлаждащата течност - в градуси7. Температура на входящия въздух - в градуси8. Количество на вх. в-х - в мг/инж. 9. Налягане в смукателния колектор в милибари10. Регулатор на налягането на горивото - в някаква мерна единица.... примерно %11. Нивото на река Дунав при Турнусеверин в сантиметри. Това FUEL METERING не мисля че има смисъл да се гледа, защото това е някаква стойност, изчислена на базата на налягането на горивото, и времето на впръскване... Но все може и да се сложи на мястото на реката. Или пък някаква друга стойност на нещо.Мисля, че тези параметри доста добре показват всичко, което се случва по време на работа.

              Коментар


                #37
                Оги, да ги беше написал на английски, сега трябва да ги търся :P
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Темата да се променя на 2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри Ето пресни резултати след като смених дебитомера:По образеца на 3мата юнаци:850rpm 1500rpm 2000rpm 2500rpm 3900rpm Крака на колегата Naskobg много тежък не може да задържи обороти, докато снимам По образеца на @Airfan850rpm - После ще ги въведа в таблица по-лесно да се сравняват.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    Ето ги всичките сравнени:Слагам и файла, за по-лесно ако някой се включи след време.
                    Прикачени файлове
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Ето още стойности от при мен
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #41
                        Колеги, една молбичка, напишете си версията на софтуера на ECUто.Може да се види и с VISA и с UNIDIAG
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          Тези дни ще снимам данните от визата на мойта колица,и ще ги кача в таблицата на Emzo,за да станем 3чипнати и 2нечипнати бравока!
                          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                          Коментар


                            #43
                            Да изтупам малко темаа от прахта. Стойностите ми са близки до вашите, с изкючение на Intake Air Quantity - нереално малко ми отчита. Явно и този дебитомер не струва или нещо друго бърка положението. Имах записани грешки при EGR, MAF, Cam/Crank Sign. Synch. Всички се изчистиха, само EGR светна веднага. Последната грешка не ми хареса, защото преди няколко месеца смених датчика на запалването (при коляновия вал) и грешките бяха изчистени тогава. Та или от Динекспрес Пловдив не са сменили датчика, или не са изчистили грешките или тази е нова... Сега я изчистих, ще видим на 17 април при Христо какво ще цъфне.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #44
                              Един теоретичен въпрос.Спортен филтър може ли да е причина, турбината да надува малко повече ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                Ето ги всичките сравнени:Слагам и файла, за по-лесно ако някой се включи след време.
                                Да,включих се след време в темата и моите коментарии са следните:Тези замервания не са толкова интересни и не дават необходимите данни за да се направи пълен анализ между отделните двигатели.Направете същите,но при Gas Pedal Positiopn-100% в реално време под товар в равновесие.Даже може само при 2000 об и 4000 об/или поне 3500 об/,но при пълен дросел както се казва.Тогава данните които ще излезът дават пълна представа за настройките на отделните двигатели.Може да се даде и оценка за ремапа ,който е извършен на мапваните двигатели,спрямо другите.Тогава би могло да се даде и приблизителна оценка каква е разликата във върт.моменти и мощноста между двигателите с Ремап и без.Поздрави за ентусиазмът.

                                Коментар

                                Working...
                                X