Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    А ако ти кажа че под седалката нЕмам нищо, нЕма да ми повЕрваш! Това за което говориш се намира вляво от мястото на което почива левия крак когато не действа по педала на съединителя. Значи на ilkor на колата го гледах - първо даде газ, стигна на 5200, и там където на снимката е позиция 3 - Boost Pressure, показанието стигна до към 1560-1570, но той веднага пусна газта, прикоето ние с vsd му казахме "задръж, задръж малко", и като задържа , показанието отиде към 1690, или 1670 ли беше, но във всеки случай над 1650. Което като нетна стойност е някъде 700-710 милибара, на което vsd каза че и на трите коли го е дало това показание. Говорим разбира се за кола на място, в нормална работна температура. По втория ти пост да кажа - колегата ilkor спомена нещо за моментен разход, че може да се направи да го пресмята, та си поиграхме лекичко с калкулаторите, и получихме 600 грама на час, като това е на базата на средно 6 милиграма гориво на инжекция, както е видно и от снимката.М/у другото се загледах в Preinjection time, и ми направи впечатление че в зависимост от натискането на педала времето намалява, като в по-високите обороти предвпръскването въобще изчезва. Сигурно така си е редно де. Не ми направи впечатление дали има позиция на която може да се наблюдава момента на отваряне на инжекторите, а мисля че това също може да се гледа в реално време как се изменя.ред.: даже сега се сещам че имаше някъде, но не знам защо не го бяхме изкарали, на мястото на едно от двете fuel pressure. Миналата седмица на ilkor му отчиташе 1573 градуса предварение, а като подаде газ - около 10 градуса.
    И имате малка грешка, защото тези 6 мг. са за главното впръскване, и имате още Х милиграма за подготвителното впръскване, което не се вижда в случая, но трябва да се прибави, за да се види "общото количество на впръскването на такт". Както си и забелязал, пред впръскването намалява с увеличаване на товара на двигателя, като над определен товар изчезва напълно. Тогава би се вързала сметката, но на празен ход е малко сгрешена.А и за грешката в ЕГР-а - то ЕГР-а не се следи главно от това дали ти работи соленоида, който го управлява, а се следи и дава грешка по косвени други показатели. Така, че дори и соленоида да не се прекъсва, при физическо изолиране на ЕГР-а той веднага ще ти даде грешка, което в твоя случай е нормално А това за което казваш - "нЕмам нищо, нЕма да ми повЕрваш" - при теб не може да даде грешка, защото е шунтирано
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      При мен EGR системата си работи - не съм правил никакви интервенции по нея. Въпреки това и при мен имаше записана такава грешка.Явно се появява рядко при мен, понеже вече 2 седмици нямам никакви грешки, докато на другите колеги които са изолирали маркуча към клапана грешката се появява веднага след запалване на двигателя.Иначе аз за тест вадя конектора от електромагнитния клапан докато съм подал контакт и веднага се записва грешка "EGR device".Освен тази грешка имах още 2 които не знам какво означават. Но явно и те са случайни или се дължат на лош контакт някъде:Transmission/Gear Sys(5)Cam/Crank Sign SynchEGR device (5)Интересно и какво означават цифрите 5 в скоби след грешката ?

      Коментар


        #18
        ilkor написа:
        При мен EGR системата си работи - не съм правил никакви интервенции по нея. Въпреки това и при мен имаше записана такава грешка.Явно се появява рядко при мен, понеже вече 2 седмици нямам никакви грешки, докато на другите колеги които са изолирали маркуча към клапана грешката се появява веднага след запалване на двигателя.Иначе аз за тест вадя конектора от електромагнитния клапан докато съм подал контакт и веднага се записва грешка "EGR device".Освен тази грешка имах още 2 които не знам какво означават. Но явно и те са случайни или се дължат на лош контакт някъде:Transmission/Gear Sys(5)Cam/Crank Sign SynchEGR device (5)Интересно и какво означават цифрите 5 в скоби след грешката ?
        Да не би да е записана грешката 5 пъти.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          ....................ред.: даже сега се сещам че имаше някъде, но не знам защо не го бяхме изкарали, на мястото на едно от двете fuel pressure. Миналата седмица на ilkor му отчиташе 1573 градуса предварение, а като подаде газ - около 10 градуса.
          Tази добавка към поста ти не бях я чел.А и се канех да те попитам защо не виждам в теста никъде параметър предварение на впръскването/Dynamic timing/,което е важно.Ако са тези 10 градуса,които цитираш ми се струват твърде ниски.Ако измерването е по система Bosch както предполагам би трябвало да е поне 15-16 градуса.Ако е по система Tehnotest отива към 12.При следващи измервания е важно да го видите колко е защото това е параметър,който задължително се пипа при чипване и е интересно да се установвят променените стойности.

          Коментар


            #20
            Някой има ли стойността на :TOTAL FUEL QUANTITY при 850рпм ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              Някой има ли стойността на :TOTAL FUEL QUANTITY при 850рпм ?
              С не много читав термостат - 6.83 mg/l при 851 rpm
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Благодарности, при 2 коли е 6.81 и 6.83.При мен е 9.00 mg/i
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Ако не бъркам Fuel metering i Total Fuel Quantity отчитат едно и също.Т.е. стават 4 коли със стойност от 5,5-6,5mg/iЗначи определено имам нещо нередно, но къде да се насоча се пита :D
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...

                    Коментар


                      #25
                      Tака или иначе и при двете стойости има голяма разлика.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...
                        При 850 об двете стойности/ на пилотното впръскване и главното/ по време е почти еднакво.По количество би трябвало да е същото: pilot-1,0 ms; main-1,2 ms;

                        Коментар


                          #27
                          Каква е причината за тази разлика, почнах да сравнявам, защото ми гори повечко машината.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Каква е причината за тази разлика, почнах да сравнявам, защото ми гори повечко машината.
                            Трудна работа е от дистанция да се каже.Не е лошо да си провериш дебитомера,термодатчиците

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              ogi28b написа:
                              При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...
                              При 850 об двете стойности/ на пилотното впръскване и главното/ по време е почти еднакво.По количество би трябвало да е същото: pilot-1,0 ms; main-1,2 ms;
                              снимките на предишната страница Показват точно обратното - времето на основното е над два пъти по-голямо от времето на предварителното, съответно около 1/2 милисекунда и 1/4 милисекунда.

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                ogi28b написа:
                                При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...
                                При 850 об двете стойности/ на пилотното впръскване и главното/ по време е почти еднакво.По количество би трябвало да е същото: pilot-1,0 ms; main-1,2 ms;
                                снимките на предишната страница Показват точно обратното - времето на основното е над два пъти по-голямо от времето на предварителното, съответно около 1/2 милисекунда и 1/4 милисекунда.
                                Това което си показал на снимката от Визата,предполагам че е Full Ynjection Time,a не Main.A Pre Injection отговаря на Pilot Time.Иначе ми се струва нереално.Тези стойности които съм цитирал правят Full-2,2 ms и са данни от осцилоскоп.До сега не съм срещал на празен ход, независимо бензинов или дизелов двигател да е с Full Time по малко от 2,00 ms.На 2,4ЖТД например Full Time е 2,5 ms,като главното е 1,5 ms.При другите марки коли е аналогично.Откровено казано на осцилоскоп в реално врме вярвам повече.

                                Коментар

                                Working...
                                X