Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прегрял двигател TD100 и последствията?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прегрял двигател TD100 и последствията?

    Здравейте. Днеска ми прегря колата. Не ми се включи перката. Може би термостата е бил в малкия кръг и вследствие започна да пуши бял пушек.Някой има ли представа какво се е случило и дали се е изкривила главата Мина само една черта над половината Благодаря ви предварително!
    Fiat Marea Weekend TD100

    #2
    провери как е маслото,дали не е на боза,провери и антивриза дали е чист и излизат ли балончета при работещ двигател.
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    Коментар


      #3
      Моли се да се разминеш само с гарнитура в смисъл да няма спукана глава ,че тези двигатели точно май това правят като прегреят.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Ами като вадех щеката маслото си беше катранено черно, но излишаше пушек. Също така като отворя капачката на антифриза излизат мехурчета. А някой има ли представа от какъв материал е главата и подлежи ли на заварка в най-лошия случай?
        Fiat Marea Weekend TD100

        Коментар


          #5
          Пушека си е от картера - освен ако не е пушело яко Виж си и водата. И ... късмет - дано НИЩО да не е станало, особено ако наистина е било само 1 деление над средата...
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            vankata83 написа:
            Ами като вадех щеката маслото си беше катранено черно, но излишаше пушек. Също така като отворя капачката на антифриза излизат мехурчета.
            Ми точно това е гарнитура останалото след сваляне на главата ама как ще я проверят дали е спукана не ги знам.Не е задължително като пуши бяло да е пресечено маслото.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Мерси за бързите отговори. Само да имам парички и в бокса. Ще седи няколко дни пред блока да го окрасява марийката. А дотогава ще хвърлям RJ-та дали ми е пукната главата. Занимавам се с мрежи та затова рж-та вместо боб. :P А да питам има ли смисъл от метална гарнитура? Извинявам се, ако досаждам.
              Fiat Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                Извинявам се за оффтопика, но 1 деление от средата прегряване ли е ?
                jenshen73 Пуснато на: Нед Юни 01, 2008 9:53 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Пушека си е от картера - освен ако не е пушело яко Виж си и водата. И ... късмет - дано НИЩО да не е станало, особено ако наистина е било само 1 деление над средата
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #9
                  Ами достатъчно е за да замине гарнитурата и да изтече антифриза в цилиндъра. А отзад така изпуши бяло все едно някой е запалил не знам какво.
                  Fiat Marea Weekend TD100

                  Коментар


                    #10
                    по принцип изобщо не е висока тази температураобаче най-вероятно в мотора температурата е била много по-висока, за да станат тези белиможе би водата не е циркулирала и затова температурата на таблото е била сравнително ниска
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Според мен проблема с изпушването не е бил в перките. Перките са били последната фаза.Така като чета, явно ти е пропускало по малко газове с антифриза и след определен период се е образувала "въздушна възглавница", която е причина охлаждането да не функционира нормално и да се стигне до прегряване. Може би е от гарнитурата, но щом не ти е смесено масло по-скоро е главата. И моята беше така, но след заварка, шлайф, гарнитура и смяна на сегменти по мое желание (аз настоявах да се сменят) двигателя се оправи. Вече 60000 км нямам проблем да чукам на дърво. Не се плаши от пукната глава. Хора, които разбират от заварки на глави правят чудеса. Гарнитурата на ТД 100 е метална, но ако ще се сменя е добре да се направи едно шкайфане и регулиране на клапани (струва около 150 лв.) - струва си!Колата ще тръгне много по-добре и разхода ти ще се понижи.

                      Коментар


                        #12
                        Мерси много брат, поуспокои ме. Казах на един френд че искам да си взема метална гарнитура и ми разви едни теории че такова животно нямало и нз какво. Един друг пък ми вика че това било дизел и зимата няма да мога да паля. Много акъли има! Мерси много за успокоението, поздрави.
                        Fiat Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          Приятелю съжалявам за станалото с колата ти.За съжаление съм правил ремонт на прегряла Мареа,и на собственика не му излезе никак евтино .Главата беше доста крива,наложи се да се прави и тунела на разпределителния вал,после и сегменти също много скъпи според мен.В крайна сметка вече повече от година колата си върви без никакви забележки но момчето се изръси тогава яко а още не беше и се порадвал. Успех и дано се разминеш само с гарнитура.

                          Коментар


                            #14
                            Мерси ще стискам палци. Температурата беше само 1 деление над половината Божа работа общо взето
                            Fiat Marea Weekend TD100

                            Коментар


                              #15
                              Приятелю без да искам да те плаша ,аз имах идентичен проблем преди известно време. Последствията бяха първоначално съмнения за протекла гарнитура на глава.Колата ми изгаряше антифриза но маслото си беше на ред(не беше във въд на боза).След две седмици престой в Александър АУТО се разбра че в съшност главата ми е спукана на много куцо място.Това се разбра само след ренгенова снимка.И накрая беше заварена и монтирана срещу една доста скромна сума от около петстотин кинта и ходене в студовете с реиса около месец и нещо
                              На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят

                              Коментар

                              Working...
                              X