Здравейте. Днеска ми прегря колата. Не ми се включи перката. Може би термостата е бил в малкия кръг и вследствие започна да пуши бял пушек.Някой има ли представа какво се е случило и дали се е изкривила главата Мина само една черта над половината Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прегрял двигател TD100 и последствията?
Collapse
X
-
Пушека си е от картера - освен ако не е пушело яко Виж си и водата. И ... късмет - дано НИЩО да не е станало, особено ако наистина е било само 1 деление над средата...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
vankata83 написа:Ами като вадех щеката маслото си беше катранено черно, но излишаше пушек. Също така като отворя капачката на антифриза излизат мехурчета.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мерси за бързите отговори. Само да имам парички и в бокса. Ще седи няколко дни пред блока да го окрасява марийката. А дотогава ще хвърлям RJ-та дали ми е пукната главата. Занимавам се с мрежи та затова рж-та вместо боб. :P А да питам има ли смисъл от метална гарнитура? Извинявам се, ако досаждам.Fiat Marea Weekend TD100
Коментар
-
Извинявам се за оффтопика, но 1 деление от средата прегряване ли е ?jenshen73 Пуснато на: Нед Юни 01, 2008 9:53 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Пушека си е от картера - освен ако не е пушело яко Виж си и водата. И ... късмет - дано НИЩО да не е станало, особено ако наистина е било само 1 деление над средата"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Според мен проблема с изпушването не е бил в перките. Перките са били последната фаза.Така като чета, явно ти е пропускало по малко газове с антифриза и след определен период се е образувала "въздушна възглавница", която е причина охлаждането да не функционира нормално и да се стигне до прегряване. Може би е от гарнитурата, но щом не ти е смесено масло по-скоро е главата. И моята беше така, но след заварка, шлайф, гарнитура и смяна на сегменти по мое желание (аз настоявах да се сменят) двигателя се оправи. Вече 60000 км нямам проблем да чукам на дърво. Не се плаши от пукната глава. Хора, които разбират от заварки на глави правят чудеса. Гарнитурата на ТД 100 е метална, но ако ще се сменя е добре да се направи едно шкайфане и регулиране на клапани (струва около 150 лв.) - струва си!Колата ще тръгне много по-добре и разхода ти ще се понижи.
Коментар
-
Мерси много брат, поуспокои ме. Казах на един френд че искам да си взема метална гарнитура и ми разви едни теории че такова животно нямало и нз какво. Един друг пък ми вика че това било дизел и зимата няма да мога да паля. Много акъли има! Мерси много за успокоението, поздрави.Fiat Marea Weekend TD100
Коментар
-
Приятелю съжалявам за станалото с колата ти.За съжаление съм правил ремонт на прегряла Мареа,и на собственика не му излезе никак евтино .Главата беше доста крива,наложи се да се прави и тунела на разпределителния вал,после и сегменти също много скъпи според мен.В крайна сметка вече повече от година колата си върви без никакви забележки но момчето се изръси тогава яко а още не беше и се порадвал. Успех и дано се разминеш само с гарнитура.
Коментар
-
Приятелю без да искам да те плаша ,аз имах идентичен проблем преди известно време. Последствията бяха първоначално съмнения за протекла гарнитура на глава.Колата ми изгаряше антифриза но маслото си беше на ред(не беше във въд на боза).След две седмици престой в Александър АУТО се разбра че в съшност главата ми е спукана на много куцо място.Това се разбра само след ренгенова снимка.И накрая беше заварена и монтирана срещу една доста скромна сума от около петстотин кинта и ходене в студовете с реиса около месец и нещоНа мъж които знае как да чука винаги ще му отворят
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар