Как "директно" захранвате стартера и той завърта? Правите байпас на включвателя, подавайки + директно на четката или подавате + на включвателя? Ако е първото, включвателя е заминал. Ако е второто, проблема е в контактния ключ или кабела, идващ от него.По схемата, сините линии показават първия начин, червената стрелка втория.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9D - не пали
Collapse
X
-
Rokambol написа:Как "директно" захранвате стартера и той завърта? Правите байпас на включвателя, подавайки + директно на четката или подавате + на включвателя? Ако е първото, включвателя е заминал. Ако е второто, проблема е в контактния ключ или кабела, идващ от него.По схемата, сините линии показават първия начин, червената стрелка втория.
Коментар
-
Червената стрелка. Още не съм имал възможност да разглобявам но и аз до този извод стигнах първо.Сега ще се търси от къде е - дано е кабела, да не е ключа...Колкото и идиотско да е, кой кабел работи на топло а на студено не?!? Ей това ме озадачава!И ключа да е...пак!Освен това...цяла седмица карам колата, това преди два дена стана. От стеден двигател. Сега си работи все едно нищо не е било.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар