Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9D - не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Как "директно" захранвате стартера и той завърта? Правите байпас на включвателя, подавайки + директно на четката или подавате + на включвателя? Ако е първото, включвателя е заминал. Ако е второто, проблема е в контактния ключ или кабела, идващ от него.По схемата, сините линии показават първия начин, червената стрелка втория.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #17
      Rokambol написа:
      Как "директно" захранвате стартера и той завърта? Правите байпас на включвателя, подавайки + директно на четката или подавате + на включвателя? Ако е първото, включвателя е заминал. Ако е второто, проблема е в контактния ключ или кабела, идващ от него.По схемата, сините линии показават първия начин, червената стрелка втория.
      Точен отговор!!

      Коментар


        #18
        Червената стрелка. Още не съм имал възможност да разглобявам но и аз до този извод стигнах първо.Сега ще се търси от къде е - дано е кабела, да не е ключа...Колкото и идиотско да е, кой кабел работи на топло а на студено не?!? Ей това ме озадачава!И ключа да е...пак!Освен това...цяла седмица карам колата, това преди два дена стана. От стеден двигател. Сега си работи все едно нищо не е било.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          След като при подаване на външен плюс на включвателя, стартера си завърта нормално, или клемата на кабелчето създава проблем или клемореда на конт. ключ. Въпрос на време е да оправите проблема.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар

          Working...
          X