Имам проблеми с бравото на брата - не пали.Сменихме му всички подгряващи свещи до сега, друго не му е пипано.След смяната започна да пали, но вчера, пак направи номер.След малко въртене запалва, само с по-силен акумулатор, този е 62Ач.С този се чува само едно щракване при завъртане на ключа.Пробвах с махане на алармата, не стана нищо.Преди не е имало проблеми с него обаче.Като позагрее няма проблеми с паленето, само на студен двигател е това.Възможно ли е да е нещо по кабелите, или проблем със стартера?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9D - не пали
Collapse
X
-
Казал си че пали с по-силен акумулатор,а с този само се чува чукване,ами така се получава и при слаб акумулатор.Докато загрее акумулатора ти се е заредил малко и заради това започва да пали.Може неговият акумулатор да си е заминал,сменете го с някой за проба,да покара с него и ако се окаже че е това,направо нов.
Коментар
-
Оказва се че не е от стартера. По-рано по упътване от НСО запали, с едно кабелче от акумулатора направо за плюс...Днес го направи същото. Интересно е че при загрял двигател всичко е ок, и като подадеш напрежение на втория плюс на стартера - пак пали веднага. От къде се подава напрежение за да запали, от ключа ли някъде? Пробвах да проследя кабела ма...не става.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Да, от ключа - директен кабел, на ключа клемата с 3 жици, другата е с 4, кабела може би е двуцветен, вероятно червено-черен, можеш да го разбереш кой е и с мултицет - от трите кабела, единия постоянно има ток на него, идва от акумулатора, от другите 2 кабела, един от тях отива в стартера - мериш крачетата в които влизат тези кабели, значи единия трябва да прави верига с крачето в което влиза кабела от акумулатора, верига при контакт, и при старт, а другото краче трябва да дава верига само при старт. Ако нямаш верига при старт - вероятен проблем в ключа. Мериш на зумер, да пищи Не знам дали го обясних добре.Можех просто да напиша: когато завъртиш ключа като за старт, трябва да имаш верига м/у крачетата в които влизат КАФЯВ и ЧЕРВЕНО-ЧЕРЕН кабел, измерено със зумера. За справка - третия кабел, вероятно е м/у другите 2, е оранжев, и крачето му трябва да прави верига с крачето на кафявия кабел И при контакт, И при старт. Измерването разбира се да става с откачен конектор на ключа. Успех!
Коментар
-
Долу при стартера кабела е дебел, около 0.5 см с ширмовката, и е червен. Ако е до ключа, би трябвало да го разпозная сравнително лесно.На стартера кабела дето самия стартер си дава контакт, за сравнение с ширмовката е около 1см дебел.Но нещо не разбрах добре - кафявия кабел трябва ли постоянно да е под напрежение или оранжевия при ключа?Всъщност търся букса с 3 или с 4 крачета?Благодаря за помощта! :DСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
А откъде разбра че не е от стартера???Сваляхте ли го?Ако не сте - по добре го свалете и го профилактирайте - обикновено такива проблеми сами си изчезват тогава Четките му добре ли са?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Не съм го свалял но като му подам напрежение направо от акумулатора си пали от раз...защо да е зле?Мислех си дали няма нещо като бушон..близо до двигателя. От кофти бушон ми се е случвало такова нещо.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Предвид че кабела е 1 см, както казваш, за какво му е бушон ? Както и да е, сега не съм си вкъщи да погледна пак как беше точно, но ето как са нещата, по спомени: Там където си го пъхаш клча, в патрона, в него влизат 2 букси - едната с 3 кабела, другата - с 4. Тази с 4-те не ни интересува. Гледаме тази с 3-те: Те са както следва 1- кафяв 2- оранжев и 3- червено-черен.1- има винаги ток по него, защото идва от акумулатора, той се явява вход за контактния клч2- на него има ток когато контактния клч е на позиция "контакт" и на позиция "старт", явява се изход за контактния клч3- На него трябва да има стабилно напрежение единствено когато е на позиция "старт", също изходКато свалиш буксата , вклчваш мултиоцета на зумер, и връзваш сондите към крачетата в които влизат кабели 1 и 3. Завърташ контактния клч на "старт" и задържаш. Зумера трябва да запищи стабилно и равномерно, без прекъсване. Преди теста допри сондите 1 в друга , за да си сигурен че мултицета е способен да изкара равномерен звук от зумера. Ако всичко мине гладко, значи изклчваме проблем в контактния клч и клемореда му. В стартера би трябвало да влизат 4 кабела - 2 от тях - на едно място (един от тези 2 към акумулатора, и един към генератора); един - на друго място, и един - маса. Масата вероятно не е кабел, а е самия корпус, което сваля бройката до 3 кабела - 2 дебели на 1 място, и 1 по-тънък на другото място. Дебелия който идва от акумулатора, го пропускаме, гледаме по-тънкия: той трябва да е този който идва от контактния клч. Със закачена букса на контактния клч, и самия той на позиция "старт", трябва по него да дойдат +12 В и в този момент ако всички останали връзки, клеми, контакти са проверени и са здрави - проблемът със сигурност е вътре в стартера.Търсенето може да продължи в шалтера, примерно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар