Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването при Фиат Браво 1.9 JTD.Даите идеи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Нашите JTD-та всъщност не са ли над 600 бара? На мен ми се въртят едни друг цифри в главата, но посреднощ дори не помня къде да потърся за да ги сравня с това, което се върти... П.П. Сега прерових старите теми - в една от тях се споменава, че налягането на горивото в комънрейла е от порядъка на до 2000 бара, та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни.
    Значи проблема може и да е от налягането.И други хора ми го казаха това.Сутрин можела да пали лесно защото нафтата била по гъста и помпата задържала налягане а когато се загреела нафтата ставала по рядка и помпата неможе да направи налягане.Ще пробвам с друга помпа да видя как е.То няма какво друго да е вече
    Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

    Коментар


      #17
      В кои сервиз ходи в този ли?

      Коментар


        #18
        jenshen73 написа:
        Нашите JTD-та всъщност не са ли над 600 бара? На мен ми се въртят едни друг цифри в главата, но посреднощ дори не помня къде да потърся за да ги сравня с това, което се върти... П.П. Сега прерових старите теми - в една от тях се споменава, че налягането на горивото в комънрейла е от порядъка на до 2000 бара, та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни.
        300 бара си е идеална величина и толкова трябва да е, защото объркваш човека....
        pimp написа:
        Значи проблема може и да е от налягането.И други хора ми го казаха това.Сутрин можела да пали лесно защото нафтата била по гъста и помпата задържала налягане а когато се загреела нафтата ставала по рядка и помпата неможе да направи налягане.Ще пробвам с друга помпа да видя как е.То няма какво друго да е вече
        Това което са ти казали за гъстотата на нафтата е супер глупост.Има супер малка вероятност да е от помпата, ама това е крайния вариант.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          [quote:7f874aaad8="idm"]В кои сервиз ходи в този ли?
          Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

          Коментар


            #20
            Свържи се с този човек specialista,той е от Ямбол и мисля че се занимава точно с дизели.

            Коментар


              #21
              peho написа:
              Свържи се с този човек specialista,той е от Ямбол и мисля че се занимава точно с дизели.
              Ако и той не ти помогне, явно при теб няма друг, който да те излекува.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                BO, следващият цитат е за ТЕБ. Понеже от друга тема личи, че си падаш по точните цифри, а аз лично не виждам нийде 300бара:
                Код:
                Common-rail direct fuel injection is a modern variant of direct injection system for diesel engines. It features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding Unit Injectors (Pumpe-Düse or pump nozzles) or high-pressure fuel line to mechanical valves controlled by cams on the camshaft. Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bars (26,000 psi), although a new version of Delphi’s proven diesel common rail system will allow compliance with Euro 6 and US Tier 2 Bin 5 without costly next-generation injection technologies.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #23
                  jenshen73 написа:
                  BO, следващият цитат е за ТЕБ. Понеже от друга тема личи, че си падаш по точните цифри, а аз лично не виждам нийде 300бара:
                  Код:
                  Common-rail direct fuel injection is a modern variant of direct injection system for diesel engines. It features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding Unit Injectors (Pumpe-Düse or pump nozzles) or high-pressure fuel line to mechanical valves controlled by cams on the camshaft. Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bars (26,000 psi), although a new version of Delphi’s proven diesel common rail system will allow compliance with Euro 6 and US Tier 2 Bin 5 without costly next-generation injection technologies.
                  Благодаря за цитата, но на колко атмосфери работи ЖТД-то на празен ход? Прочети малко повече и тогава цитирай.Все пак няма нужда от уроци, а трябва да се помогне на човека. А с мнения от рода на "...та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни" са много объркващи и подвеждащи в случая.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    BO, следващият цитат е за ТЕБ. Понеже от друга тема личи, че си падаш по точните цифри, а аз лично не виждам нийде 300бара:
                    Код:
                    Common-rail direct fuel injection is a modern variant of direct injection system for diesel engines. It features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding Unit Injectors (Pumpe-Düse or pump nozzles) or high-pressure fuel line to mechanical valves controlled by cams on the camshaft. Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bars (26,000 psi), although a new version of Delphi’s proven diesel common rail system will allow compliance with Euro 6 and US Tier 2 Bin 5 without costly next-generation injection technologies.
                    Колеги,недейте да спорите ненужно.Ако на човека са му измерили 302 бара,двигателя му трябва да запали веднага.Работния диапазон на налягането на горивото на двигателите ЖТД е в границите на 150-1350 бара според режимите на работа.Поне така е по документация.Явно проблема му е другаде. А от материяла който цитираш и други,които съм чел е ясно че се задава нова high-tech diesel management,kоято ще конвенгира предимствата на common-rail i pompe-duse технологиите.Последната дава възможнисти за по голями налягания на горивото,което е важно за целите на Евро 6. И искам да добавя,че бензиновия двигател е достигнал тавана на развитието си,докъто при дизела върви нагоре.Винаги съм твърдял,че дизеловия двигател е по съвършен по простите две причини:има по-високо КПД от където идва икономията и работи с по-нискосортни горива.А и не е необходимо да има някаква си запалителна система за да се получи запалване в цилиндрите.Сам си пали дизела когато трябва.

                    Коментар


                      #25
                      Без да е пипана повече започна видимо по-лесно да пали.Идея си нямам от какво е било защото нищо не съм и сменил.
                      Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

                      Коментар


                        #26
                        Ба, това ми прилича на великия проблем с водата и ходенето на автомивка ... НЕ казвам, че е от това.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          kolega smeni si dat4ika na temperaturataКолега опитай на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.org.

                          Коментар


                            #28
                            desislav написа:
                            kolega smeni si dat4ika na temperaturataКолега опитай на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.org.
                            може и от датчика за температура да е наистина.защото както показва нормални градуси изведнъж показва че е прегряла,а като чукна по датчика и показва пак нормални градуси
                            Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

                            Коментар


                              #29
                              Става вапрос за колата от подписа когато я оставя например вечерта исгасена и на сутринта да запаля не иска трябва да напомпам на онова гуменото да подкачи нафта незнам от какво ми губи гориво ваздух ли засмуква клапан ли е?
                              FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти

                              Коментар

                              Working...
                              X