Моля ако някои се е сблъсквал с подобен проблем да помага Значи проблема е следния сутрин при студен двигател колата си пали веднага но загрее ли иска голямо въртене,като я въртя почва да припалва но не и ли тодам гас не пали,правих и диагностика,излезе че има 2 свещи за смяна,смених ги но проблема с паленето при загрял мотор си остана.Моля ако някои има идея какъв може да е проблема да помага.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването при Фиат Браво 1.9 JTD.Даите идеи
Collapse
X
-
pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
pimp написа:jenshen73 написа:pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pimp аз имах същия проблем и както колегата jenshen73 ти писа смених датчика на коляновия вал и се оправи. При мен дори,когато непале6е ми светеше индикатора за впръскване на горивото. Засега нямам проблеми. И за фиат датчика струваше 50-тина лева. Дано майсторите да ти я оправят, но ако не се оправи пробваи с това.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:pimp аз имах същия проблем и както колегата jenshen73 ти писа смених датчика на коляновия вал и се оправи. При мен дори,когато непале6е ми светеше индикатора за впръскване на горивото. Засега нямам проблеми. И за фиат датчика струваше 50-тина лева. Дано майсторите да ти я оправят, но ако не се оправи пробваи с това.Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Днес пробвахме и сменихме датчика на разпределителния и на коляновия вал,но проблема с трудното палене при загрял двигател си остана.При диагностиката всичко излиза че е нормално,но проблема си остава .В сервиза казаха,че за първи път се сблъскват с такъв проблем и нямат идея какво друго мохе да е.Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Т.е. Днес сте сменили 2 (два) броя датчици - един за 169лв и един за 69лв? И въпреки това, не е от тези датчици??? Интересно, интересно А угасва ли ти лампата на имобилайзера, когато е загрял двигателя??Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Т.е. Днес сте сменили 2 (два) броя датчици - един за 169лв и един за 69лв? И въпреки това, не е от тези датчици??? Интересно, интересно А угасва ли ти лампата на имобилайзера, когато е загрял двигателя??Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
pimp написа:jenshen73 написа:Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нашите JTD-та всъщност не са ли над 600 бара? На мен ми се въртят едни друг цифри в главата, но посреднощ дори не помня къде да потърся за да ги сравня с това, което се върти... П.П. Сега прерових старите теми - в една от тях се споменава, че налягането на горивото в комънрейла е от порядъка на до 2000 бара, та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар