Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването при Фиат Браво 1.9 JTD.Даите идеи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването при Фиат Браво 1.9 JTD.Даите идеи

    Моля ако някои се е сблъсквал с подобен проблем да помага Значи проблема е следния сутрин при студен двигател колата си пали веднага но загрее ли иска голямо въртене,като я въртя почва да припалва но не и ли тодам гас не пали,правих и диагностика,излезе че има 2 свещи за смяна,смених ги но проблема с паленето при загрял мотор си остана.Моля ако някои има идея какъв може да е проблема да помага.
    Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

    #2
    Обикновено това е от датчика на коляновия вал,но без проверка е само едно предположение.Успех!!!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Обикновено това е от датчика на коляновия вал,но без проверка е само едно предположение.Успех!!!
      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
      E46 320D

      Коментар


        #4
        pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          jenshen73 написа:
          pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.
          Отидох днес в сервиза на Фиат закачиха я на компютъра и ми казаха че е някакъв датчик на разпределителния вал,но го нямаха в наличност и утре сутринта ще го сменят.Казах им че ако не се оправи от него няма да им го платя,и ще ми сложат пак стария.Цената на този датчик била 160лв.Утре ще стане ясно дали е от него
          Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

          Коментар


            #6
            pimp написа:
            jenshen73 написа:
            pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.
            Отидох днес в сервиза на Фиат закачиха я на компютъра и ми казаха че е някакъв датчик на разпределителния вал,но го нямаха в наличност и утре сутринта ще го сменят.Казах им че ако не се оправи от него няма да им го платя,и ще ми сложат пак стария.Цената на този датчик била 160лв.Утре ще стане ясно дали е от него
            Дала им е грешка в газоразпределение нали?Май ще минеш само с разглобяване на ремъци и шайби и накрая пак ще си на изходна позиция.Аман от майстори, които като прочетат грешка и правят това, което им е показало. Дано да греша ама... Мога само да ти пожелая късмет, защото с пожелание на успех няма да се оправиш.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              pimp аз имах същия проблем и както колегата jenshen73 ти писа смених датчика на коляновия вал и се оправи. При мен дори,когато непале6е ми светеше индикатора за впръскване на горивото. Засега нямам проблеми. И за фиат датчика струваше 50-тина лева. Дано майсторите да ти я оправят, но ако не се оправи пробваи с това.
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                mitaka_neikov написа:
                pimp аз имах същия проблем и както колегата jenshen73 ти писа смених датчика на коляновия вал и се оправи. При мен дори,когато непале6е ми светеше индикатора за впръскване на горивото. Засега нямам проблеми. И за фиат датчика струваше 50-тина лева. Дано майсторите да ти я оправят, но ако не се оправи пробваи с това.
                Утре ще стане ясно
                Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

                Коментар


                  #9
                  Днес пробвахме и сменихме датчика на разпределителния и на коляновия вал,но проблема с трудното палене при загрял двигател си остана.При диагностиката всичко излиза че е нормално,но проблема си остава .В сервиза казаха,че за първи път се сблъскват с такъв проблем и нямат идея какво друго мохе да е.
                  Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

                  Коментар


                    #10
                    Т.е. Днес сте сменили 2 (два) броя датчици - един за 169лв и един за 69лв? И въпреки това, не е от тези датчици??? Интересно, интересно А угасва ли ти лампата на имобилайзера, когато е загрял двигателя??
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      jenshen73 написа:
                      Т.е. Днес сте сменили 2 (два) броя датчици - един за 169лв и един за 69лв? И въпреки това, не е от тези датчици??? Интересно, интересно А угасва ли ти лампата на имобилайзера, когато е загрял двигателя??
                      Сменихме ги да пробваме дали ще се промени нещо,но след като нямаше промяна пак сложихме моите.Никаква лампи не светят по таблото ми с изключение на тази за ARB
                      Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

                      Коментар


                        #12
                        Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73 написа:
                          Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....
                          Замерваха налягането на горивоото беше 302бара.Моята не гасне по време на движение
                          Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH

                          Коментар


                            #14
                            pimp написа:
                            jenshen73 написа:
                            Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....
                            Замерваха налягането на горивоото беше 302бара.Моята не гасне по време на движение
                            302 бара докато колата е работила (без проблема) или 302 бара докато се опитваш да запалиш, стартера върти но с наличен проблем и не може да запали колата, защото има голяма разлика.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Нашите JTD-та всъщност не са ли над 600 бара? На мен ми се въртят едни друг цифри в главата, но посреднощ дори не помня къде да потърся за да ги сравня с това, което се върти... П.П. Сега прерових старите теми - в една от тях се споменава, че налягането на горивото в комънрейла е от порядъка на до 2000 бара, та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X