Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на сепаратор, въздуховоди, въздушен радиатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мисля, че никак не би било удачно да заменяме със силиконови! Ако погледнем добре тези ще видим, че липсва обшивката м/у слоевете както и допълнителните протектори по сгъвките, които фабрично ги има при евентуално триене. Най-добре е да се проверят всички маркучи щателно и да бъдат почистени. Аз имах един сцепен точно отиващия към всм. колектори. Закрепих колкото да не изпуска и все още съм в процес на търсене на този маркуч.
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #17
      Днес, ровейки из двигателя и опитвайки се да видя кое жило точно е за ляво-дясното движение на скоростния лост, отново се натъкнах на тази кутия, и ми направи впечатление че скобата, която стяга излизащия от нея маркуч, който после влиза в смукателния тракт преди турбото, е отворена. В резултат на това от там тече масло, и то не малко - целият маркуч е омаслен, скоротната кутия също, кората под двигателя - и тя. И се чудя - ако тази кутия работи нормално, защо там където трябва да има предимно газове, имаше толкова много масло? Пак питам - дали някой знае по-подробно как работи тази кутия? СПоред мен от там се губи доста масло.

      Коментар


        #18
        Колега Ogi. Тая кутия ти е като трън в окото. И аз не съм се ровил в нея и ми е любопитно като ме подсети. Тия дни обаче съм си наумил да я видя по обстойно. Но нещо все ми скучно като се сетя за нея и не съм се занимавал. Иначе щом е изолиран клапана то не мисля че кутията е от някакво значение. Нали тя само утаява маслото от газовете и то се стича в картера за да не попадне в смукателния колектор, при работещ ЕГР клапан. Явно обаче тая кутия, не си върщи добре работата, щом при неизолиран клапан пак има масло в смукателя (при изправно турбо)!
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19


          Хора оставете кутията на мира няма нищо в нея ! Мен "майсторите" ми вкарваха някакви теории що ми текло масло от някъде си и ми вкараха муха че тези тръби и тоя "филтър" както го казаха те са запушени ! Отвирих я и не открих абсолютно нищо тази кутия е празна и е направена така IZI представете си това за кутия просто като тръгне от корната линия на Z и слиза надолу маслото и там как се отделят вече незнам ..... но вътре е кухо няма филтри и тнт не си играйте нищо няма да спечелите освен ако наистина не ви е запушена аз духнах през нея и видях че всичко е наред от всякъде излиза въздуха без никакво съпротивление и е сложих пак Яд ме е че махнах оригиналните скоби да сложа други ! По принцип един ме светна че при BMW това нещо има филтър , и като се запуши и не се смени тоз филтър колата спира да върви , пуши и тнт той така купил едно като му казали че било от турбото ама той знаел и му го дали с 1000 евро по малко

          Коментар


            #20
            Един колега беше препоръчал да се почисти тази кутия/сепаратора/ или да се смени с нова. Неговата е с цена 48лв/мисля че е с алфа 164/. Каза ,че проблема с омасляването изчезва!!! Принципно обаче не виждам връзка между работата на сепаратора и работещ ЕГР ... освен ,че при запушен сепаратор/не връща маслото в картера/ маслените пари кондензират в един момент и омазват всички турбо пътища. И в момента в който се срещнат газовете от ЕГР и тези маслените става каша,кал или нещото което е заснел ogi28b:
            Прикачени файлове
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #21
              Колега iuly_vn - Не знам защо така си разбрал, но ЕГР и тази кутия нямат нищо общо. Просто смятам че при мен тя не работи ефективно, което води до маслени загуби. Затова искам да разбера какво има вътре и как работи, на какъв принцип. Защото положението във въздуховодите при мен е такова, каквото колегата Jimy описва с няколко думи. Днес изолирах още един егр - при него положението е точно такова каквото е на тази снимка горната, плюс още половината. А във въпросната кола - скобата която държи въдуховода и се вижда горе вдясно - изобщо не беше стегната. Не знам тази мареа как е вървяла досега.

              Коментар


                #22
                Получих прозрение, което е загатнал и колегата komshiqta:В тази кутия газовете някак си се завихрят и от завихрянето по стените на кутията се стичат капчици масло, които се стичат обратно в картера. ЖТД 100 няма такава кутия. По никакъв начин, и с нито една търсачка не можах да намеря тази тема ! Дори търсене в гугъл, в баш-гугъла, ме заведе до темата, но в МОБИЛНАТА версия на форума От известно време я търся, и няма и няма.... Намерих я като започнах да прелиствам раздела и да търся темите си. А я търся точно по определени думи, които знам че съм писал със сигурност. Защо така се получава?

                Коментар


                  #23
                  В заглавието имаше буква на латиница.Оправих го.Сега го намира, ама пък не вярвам толкова бързо да го е индексирала.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    На мен от същия този маркуч N4 при разхлабена скоба, ми хвърляше масло и ми оплеска целия двигател. Доколкото знам в този сепаратор има перфорирани метални пластинки по които кондензират и се стичат маслените капки. Какво става обаче ако тези пластини се задръстят с времето от нагари, боклуци и др.? Всичко май отива в кулъра.
                    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                    Коментар


                      #25
                      При мен от тоя сепаратор ми цапа страшно много турбото. Има един маркуч, който идва от сепаратора и влиза в гофрирания маркуч.В някой друг форум бях чел, че един пич си го беше искарал този въпросният маркуч някъде под купето да излиза, а дупката на гофрираният маркуч беше затапил с коркова тапа Та се чудя и аз какво да правя с тоя проблем.ogi28b ако решиш да го разглабяш или сменяш този сепаратор обезателно пиши какво си измислил.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #26
                        Аз днес ще се мъча да го свалям този сепаратор. Начален час около 14 часа.

                        Коментар


                          #27
                          Airfan написа:
                          Аз днес ще се мъча да го свалям този сепаратор. Начален час около 14 часа.
                          Успех, после ще разказваш! :D Аз съм го откачал, когато подменях подгряващите свещи, но така и не ми дойде на ум, как се бърка под него за да се откачат маркучите за да може да се извади...
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Не си правете труда. Тва чудо е капсуловано някак си и поне аз не виждам как ще се отвори без да се стрши нещо. Много лесно се сваля иначе - развиват се 2 лесни и един труден болт, махат се оригиналните скоби и после се подменят с такива с винт. Поне при мен няма проблем като откача кутията от шпилките да я наклоня така, че да махна маркучите отдолу. Снимки ще пусна по-късно.

                            Коментар


                              #29
                              На други автомобили в тези сепаратори има само метална тел натъпкана вътре. Изглежда точно като теловете за миене на съдове където се продаваха едно време. Изплакваш го хубаво с някакъв разредител и си свиркаш.

                              Коментар


                                #30
                                chaveto написа:
                                На други автомобили в тези сепаратори има само метална тел натъпкана вътре. Изглежда точно като теловете за миене на съдове където се продаваха едно време. Изплакваш го хубаво с някакъв разредител и си свиркаш.
                                Тъй, обаче в моя случай трябваше да плакна през тръбичките без да знам какво става и остава вътре... не е мой тип на действие.

                                Коментар

                                Working...
                                X