Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на сепаратор, въздуховоди, въздушен радиатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А някой мислил ли е за отвеждане на тия пари някъде навън в атмосферата и запушване на дупката на гофрираният въздуховод с нещо подходящо...Ще има ли някакви проблеми или последствия?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #32
      По принцип през този маркуч не минават само маслини изпарения, минава и изгоряла/не изгоряла смес. През точи маркуч се облекчава и работата на двигателя. Ако го извадиш навън има вероятност да се повиши налягането в двигателя и да протече от някъде масло. Аз не виждам какво ви пречи това, че се омасляват въздуховодите. Ако въздушният филтър се сменя когато си трябва и няма пробиви по системата просто вътре има масло по стените на маркучи и т.н. При мен всичко лъщи и няма никакви отлагания (маслото е измило всичко) ако карам с някакъв дръглив филтър или от някъде краде въздух е логично вътре всичко да стане на кал.

      Коментар


        #33
        Днес беше неизбежно да сваля въздуховодите, защото ми пречеха на стойката на акумулатора. Свалих всичко от дебитомера до турбината. Всичко беше доволно омаслено от онази ши**** кутийка - сепаратор. Нямаше подходящи условия за измиването им. И ето какво открих !
        Прикачени файлове

        Коментар


          #34
          Днес въздуховодът от горната снимка вече е сменен. Утре ще проследя с компютъра какви стойности връща дебитомера, и дали са с нещо по-различни отпреди.Дебело подчертавам, че облепването с изолирбанд е напълно безпредметно, всичко беше цъфнало, и се беше отворила дупката. Може би с друг вид лепенка ще има по-добър ефект, с разни самовулканизиращи се и други. С изолирбанд - не!

          Коментар


            #35
            Хах, за един ден ли го сцепи ? Аз го смених моя отдавна.Стойностите на дебитомера не би трябвало да се променят, т.е. той трябва да си отчита едно и също.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Не само че за 1 ден, но и за няколко часа дори. Карал съм не повече от 20-30 км, от Казичене до София, и малко в София, и днес като го свалих - все едно нищо не съм направил. Ако е смучело от дупката, сега стойностите от дебитомера със сигурност ще са различни, искам да видя до каква степен. На практика е влизал въздух от 2 места, а се е измервал само от едното. Но пък може и при засмукването дупката да се затваря и да не смуче през нея, знам ли...

              Коментар


                #37
                А най-якото при тези маркучи, че се пукат най-често точно от долната им страна.Ако го гледаш от горе може да си кажеш, че всичко е наред и още не ти е опряло и на теб до главата.За това нека всеки да го свали и да го прегледа за проблеми.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Хах, за един ден ли го сцепи ? Аз го смених моя отдавна.Стойностите на дебитомера не би трябвало да се променят, т.е. той трябва да си отчита едно и също.
                  Да,ама не.Стойностите на дебитомера се променят пропорционално на големината на дупката на въздуховода.

                  Коментар


                    #39
                    Интересно как, след като дебитомера е много преди този въздуховод ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      emzo написа:
                      Интересно как, след като дебитомера е много преди този въздуховод ?
                      Ами свали въздуховода за да видиш какво ще отчете дебитомера.

                      Коментар


                        #41
                        Ще разчитам на Оги да даде тази информация, нещо което работи не се пипало :D
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          Интересно как, след като дебитомера е много преди този въздуховод ?
                          Много просто бе драги, на двигателя му е нужно n-количество въздух за единица време, за да работи на 850 об, да речем. Смучейки този n-обем, дебитомера отчита n, обаче представи си, цепката преди турбото и от нея влиза m-обем въздух. Такаа, обаче в този момент дебитомера започва да отчита n-m, защото просто m не минава през дебитомера и воала - ето ти грешката.

                          Коментар


                            #43
                            Airfan написа:
                            emzo написа:
                            Интересно как, след като дебитомера е много преди този въздуховод ?
                            Много просто бе драги, на двигателя му е нужно n-количество въздух за единица време, за да работи на 850 об, да речем. Смучейки този n-обем, дебитомера отчита n, обаче представи си, цепката преди турбото и от нея влиза m-обем въздух. Такаа, обаче в този момент дебитомера започва да отчита n-m, защото просто m не минава през дебитомера и воала - ето ти грешката.
                            Точно така е.И формула изведе даже.

                            Коментар


                              #44
                              Просто, но не ми се вижда просто.Дебитомера няма как да отчете въздуха, който влиза след него.Нали така ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                Просто, но не ми се вижда просто.Дебитомера няма как да отчете въздуха, който влиза след него.Нали така ?
                                Точно така.Наистина няма как да отчете и за това отчита по ниски стойности и става мешалото.

                                Коментар

                                Working...