Колата е произведена 2003 година и от месец прави следния проблем: от време на време загубва мощност и става много тромава, не ускорява и едвам върви. След 5-6 километра се оправя и литва все едно нищо не е било. Това го прави рядко и абсолютно произволно. Не светва никаква лампа на таблото. До момента съм проверил клемата на потенциометъра на газта и съм почистил дебитомера - без резултат. Лошото е че колата в момента е в Италия и варианта за диагностика засега е невъзможен. Първият ми съвет беше да се пробва с изключен дебитомер и до седмица ще имам имформация дали е помогнало. Ако някой е имал подобен проблем и сподели как го е разрешил ще съм безкрайно благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Мареа 1.9 JTD 110 к.с. - РЕШЕН!
Collapse
X
-
става със запушване на вкум маркуча,но може клапана да е заседнал в отворено положение затова си направи ламаринена гарнитура и запуши с нея тръбата.и все пак по добре е първо една диагностика от колкото безкрайно търсене на проблема и елиминиране на вероятности.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Тази система, м/у другото, е полезна за двигателя от термична гледна точка, и за околната среда от екологична, и да не повярвате ама чрез нея този дизелов двигател е по-екологичен от много бензинови. Но без нея пък има 100% приток на свеж въздух през цялото време на работа на двг, така че.... В общи линии ако е напълно изправна - бих я оставил да си работи. Но ако запецне отворена - кофти
Коментар
-
Добре де, а каква по дяволите функцията на тоя EGR клапан???Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...hlight=egrЗа рециркулация на изгорелите газове с цел екологичност е. Виж тук има доста. Между другото и аз не вярвах че прецакан egr може да има чак такова влияние на мощността, но изглежда си е напълно възможно.
Коментар
-
Ам’ чи как иначи? Той си се явява, както каза колегата Юли в другата тема "байпас на турбината", понеже е монтиран преди нея. М/у другото загледах как е при Anaboliy и ми направи впечатление че е монтиран доста ниско самата актуаторна клапа, на много неудобно място, докато в ЖТД мотора е високо точно зад входа на въздуха преди филтъра, и лесно се изолира вакуума, и също лесно може да се монтира запушваща ламаринка. Аз се чудя дали наистина да не го запуша, щото ми пълни всмукателния колектор с всякакви боклуци? Или поне да му изолирам вакуума. След чипа първо беше изолиран, после пак го включих после пак беше изолиран, сега пак е включен. Разлика не виждам да има в поведението на колата.
Коментар
-
venioid написа:Проблема е решен - електрическия клапан на ЕГР-а задръстен със сажди. Сега вече се търси съвет как да се изолира ЕГР-а, който се оказа коренно различен от този на 1.9 JTD 105 кс.
Коментар
-
Да, благодарение на форума и след 30 мин разговори с Италия успяхме сравнително лесно да отстраним проблема. Лятото като дойде "на гости" Мареата ще бъде излекувана завинаги от този проблем, който се появи...познайте: след двуседмично каране в България с нафта от Лукоил...Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар