Акумулатор - ОКНафта - 50литраИсторията: Преди Великден щяхме да пътуваме доста извън града и налях до горе (почти 50литра) нафта (Евро Дизел) от Ромпетрол.Карах близко 180км, пренощува една вечер, ходих до офиса и ... там не пожела да запали от четири завъртания...Притесних се, отворих капака да чуя евентуално има ли звук откъм помпата за високо налягане - врътнах и запали... Ходих върших си работа, всичко беше ОК. Прибрахме се във Варна, щяхме да ходим малко по разходки си хлапетата - въртя и ... пак греда - не пали. Почина си 15тина минути - въртя и запали от раз...Реших, че е горивен филтър и го смених първият работен ден от 2та. Тръгнах към Италсервиз да я закача за тестер и на 600 метра от сервиза (където смених филтъра) колата изгасна... Въртях близо 15минути - никакво желание за съдействие и понеже бях задръстил яко пътя - звъннах на едни познати да я дръпнем нейде да не пречи.Дойдоха, гледахме, умувахме и приятелчето вика "Я врътни да чуя" - врътвам и ... познахте - запали.От тогава до преди малко - никакви проблеми. Днес ходих да прибирам жената и децата от гранда, че бяха на басейн, угасих я, отидох да си ги сбера, качвам се и .. не пали - извикахме дядото и се прибрахме с неговия Типо-к. За сега колата е в КК. Свети Константин до гранда... Приемам всякакви идеи. Ако има колеги от Варна - приемам и съвети за качествен, коректен сервиз. За сега ми препоръчаха Орехчето...Повтарям за непрочелите началото - Акумулатора е ОК, чисто нов - върти яко. Гориво - в резервоара - в изобилие. FIAT Code си гасен. Дюзата като индикация не остава светнала...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене на Marea JTD105 - РЕШЕН
Collapse
X
-
Туше, аз също съм се насочил към него, дори съм проверил и цената му В първият работен ден ще я закарам на диагностика и ще видим Дано да си прав!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
2she написа:датчик на хол.намирасе на коляновия вал и създава точно такива проблеми.ако диагностиката непокаже друго значе е той.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:2she написа:датчик на хол.намирасе на коляновия вал и създава точно такива проблеми.ако диагностиката непокаже друго значе е той.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Yavor написа:2she написа:датчик на хол.намирасе на коляновия вал и създава точно такива проблеми.ако диагностиката непокаже друго значе е той.
Коментар
-
Ами предвид, че пали когато е студена, а и нямах вчера време - за сега е все така - почти работеща. Гасне ми понякога насред път, изчаквам да поизстине и се прибирам до точка А или Б (Офис/Дом). Днес ще я закарам на диагностика и след това на вероятният ремонт. До колкото намерих информация за този датчик - се води "Датчик запалване"... но ще видим...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 моля те като направиш ремонта да да пишеш повече,затова оправила ли се е колата. Ще е хубаво и ако споделиш къде си го направил и колко пари ти е излязъл. Аз съм от Варна и имам същия проблем. Мислех че е нещо по горивната система,защото когато незапали ми светева лампата за дюзите,показва че са празни,но сега чета форума и симптомите са същите само дето при мен е по рядко.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Днес ходих и на диагностика - нямаше записана грешка, както предполагах предварително. Благодарение на много ровене из интернет бях стигнал до някакъв извод, а тук в темата този извод се затвърди. Днес следобед смених "Датчик запалване", който си е обикновен датчик на Хол. Струва около 56лв., а за труд ми взеха 10лв. (нормалната цена вероятно е 20-30)... За сега колата пали 10 от 10. Утре и вдругиден след повечки експлоатация ще имам допълнение...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 мерси много за информацията. Ще чакам пак да пишеш отново, че на мен от 3 дена не ми беше правила мизерии и преди час ме остави на пътя. Както и при теб след 30 минути си запали и се прибрах.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ами днес целия ден няма грижи. Не се замисля в никой от предните случаи. Датчика не е скъп, а и понеже си градско чадо - пиши ми лични за да те заведа при моите хора да ти го сменят директно. Вече знаят какво еSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Днес ходих и на диагностика - нямаше записана грешка, както предполагах предварително. Благодарение на много ровене из интернет бях стигнал до някакъв извод, а тук в темата този извод се затвърди. Днес следобед смених "Датчик запалване", който си е обикновен датчик на Хол. Струва около 56лв., а за труд ми взеха 10лв. (нормалната цена вероятно е 20-30)... За сега колата пали 10 от 10. Утре и вдругиден след повечки експлоатация ще имам допълнение...
Коментар
-
Днес по-късно ще разпоря кабела и ще видя кой къде отива. Предполагам е индуктивен, защото няма логика да е елемент на хол в такава капсуловка... Все там. Интересно ми беше защо това животно не иска да работи само като е топъл двигателя... Като цяло проблема му се явяваше малко като Генератор на случайни числа - когато му кефне...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Днес по-късно ще разпоря кабела и ще видя кой къде отива. Предполагам е индуктивен, защото няма логика да е елемент на хол в такава капсуловка... Все там. Интересно ми беше защо това животно не иска да работи само като е топъл двигателя... Като цяло проблема му се явяваше малко като Генератор на случайни числа - когато му кефне...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар