Във волана има слаби вибрации, които се предават и по цялото купе. В двигателния отсек има нещо като биалетка играещо ролята на тампон предполагам и си мисля че ролята му е да обира вибрациите на двигателя. Прикачам и снимка за да онагледя ситуацията. Въпросът ми е така ли роля изпълнява каквато аз си мисля и да ли мога да го сменя собственоръчно на улицата без да използвам канал, защото не съл сигурен дали двигателя няма да се измести ако го извадя! Yellow_Flash_Colorz_PDT_25
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали вибрациите във волана ще изчезнат, ако сменя тая джаджа
Collapse
X
-
При мен тази щанга е сменена, но вибрациите не се промениха. Според мен само при напълно нови тампони има вероятност двигателят да не увисне след, като откачиш щангата. Ролята и е да пази мотора от вертикално усукване при ускорение, подаване на газ... Така, или иначе след, като имаш по-силни вибрации, това е знак за износени тампони. Забелязал съм, че всеки дизел предава вибрации по купето, но при новите някак не се усеща... Почти съм сигурен, че причината е в тампоните!Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Подпри двигателя отдолу с крика и една дъска или гумено парче и няма да увисне.По-вероятно е да е някой от носещите тампони на двигателя,този е само за това което каза колегата преди мене.На Капата сменях заден десен тампон,че започна да ми включва трудно скоростите.Беше увиснал двигателя доста и тази щанга,която си оградил беше под напрежение.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Колегата ВО ,ти отговори ,че нищо няма да се промени и това наистина е така.За да имаш толкова силни вибрации по волана и по купето,говорим вече за неравномерна работа на мотора,а това вече си е за притеснение защото причините за това са много.Като за начало направи сравнение с друг автомобилдали вибрациите са подобни,и дали са различни когато колата работи на място или се движи.Този мотор при нормална работа почти не трепва.
Коментар
-
Не бе човек вибрациите не са силни и се усещат само във волана засега, обаче ме дразнят. Ходих в ямбол в сервиза на ахм и пича ми каза че всичко е ОК. Ама аз пак да питам дали не мога да го оправя напълно. Не съм сядал в друг автомобил за да сравня, ама и от каде да съм сигурен че другия ще е ОК. Така че май трябва да се примиря.`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
За мен вибрациите са нормални...по моя преценка разбира се!В моя двигател тази щанга е с видимо "износени",напукани тампони!При старата ми кола пак дизел/само дизелаци съм карал/ Пижу1.9D при по-ниски обороти от нормалните,т.е. под 800 направо ми тракаха зъбите!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy - как изглеждат тампоните в тази щанга, ако ги гледаш внимателно. При мен изглеждат наполовина скъсани. Тая щанга не е скъпа, бих я сменил, ама не на канал, за да не ми падне мотора в канала. Предпочитам да си го събера от асфалта. А всъщност тия тампони пълния комплект много трудно ли се сменят, задължително ли е да има канал, и специални инструменти? Става ли с 2 крика, и обикновени ключове? Сега като се замисля, даже не съм се заглеждал къде са точно
Коментар
-
Тази щанга се сменя лесно с подходящия инструмент,и не се налага каквото и да било подсигуряване. Тя се вади когато се сменят ремъци или нещо е тази част на мотора,например водна помпа. Инструмента задължително трябва да включва камък 16мм. и 15мм. С 16мм. се развива откъм купето а другите са 15мм.Тази щанга едва ли е причина за сериозни вибрации по-скоро да се прегледа тампона по средата под купето.
Коментар
-
И аз имам големи вибрации във волана от време на време. JTDИ аз бях заподозрял тампоните прегледах ги всичките но според мен не е от тях. След тампоните си е доста спокойничко.И при мен тази щанга отгоре се е напукала почти наполовина от към двигателя, но и от към нея не усещам вибрации.Преди време бяха доста силни станали тези вибрации - само на място. Смених маслото и поизчезнаха за известно време, сега пак се появяват.Барах барах около двигателя и единственното място където набатах вибрации е от към двете полуоски, сигурно си е нормално, но от там нататък, кой ги гаси тези вибрации кой знае. Остава само да чакаме да се разтропа по усилено само да си покаже от каде е .Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар