Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали вибрациите във волана ще изчезнат, ако сменя тая джаджа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Производител: BIRTHОписание на продукта: Каталожен номер: B.50065Оригинален номер: 46549529, 46739116Цена на продукта: 28,80 лв.(Цената е с включен ДДС) Те тва е щангата,която е с напукани гумени тампони/да не кажа скъсани/.И там,където съм отбелязал е със ясно различима и видима СЦепка...яко,нали?!
    Прикачени файлове
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #17
      Jimy - 1:1 е проблемът и при мен!

      Коментар


        #18
        Jimy написа:
        Производител: BIRTHОписание на продукта: Каталожен номер: B.50065Оригинален номер: 46549529, 46739116Цена на продукта: 28,80 лв.(Цената е с включен ДДС) Те тва е щангата,която е с напукани гумени тампони/да не кажа скъсани/.И там,където съм отбелязал е със ясно различима и видима СЦепка...яко,нали?!
        Колеги и при мен го има същия проблем! Пробвах със смяната на тази щангичка (и моята беше скъсана), но ефект нямаше! Днес мисля да сменя и един от носещите тампони-този при скоростите (пред шофьора), незнам дали ще е от него,но един майстор ми каза че е зле....
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Със смяната на тази щангичка, няма да си решите проблема с вибрациите! И мен на моменти ме дразнят, особено някъде към 1500 оборота, а и на празен ход.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            Vladim написа:
            Със смяната на тази щангичка, няма да си решите проблема с вибрациите! И мен на моменти ме дразнят, особено някъде към 1500 оборота, а и на празен ход.
            А от каккво тогава са вибрациите? А при мен са само на празен ход в рамките на около 850-900 оборота как дам газ и стигнат към 950-1000 изчезват...затова мисля че е от тампоните....другия варянт който ми хрумва е някой лагер..
            Alfa Romeo 146 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              455115 написа:
              А от каккво тогава са вибрациите? А при мен са само на празен ход в рамките на около 850-900 оборота как дам газ и стигнат към 950-1000 изчезват...затова мисля че е от тампоните....другия варянт който ми хрумва е някой лагер..
              При мен е абсолютно същото. Също и звука на двигателя не е много хубав на основни обороти, а към 950-1000 става много по тих и мек. Щангата на горната снимка е здрава при мен.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                Aз имам същия проблем.Леки вибрации във волана на празен ход.Тампоните на двг-то са ок.Тази шанга на двигателя няма видими проблеми та не знам от какво може да е.Напоследък при ускорение и скорост над 130 км/ч също се наблюдават леки вибрации но не на волана а в самата предница като че ли.Иначе JTD-то е пушка.Поздрави на всички. :D :D

                Коментар


                  #23
                  Най вероятно имаш дебалансирана гума, за да усещаш вибрации след 130. Другото за основните обороти, май е на повечето jtd-та като гледам. От TD-тата, само Vladim ли усеща вибрации на празен ход или и други? Май обяснението е че са си дизели на десетина години
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    vsd написа:
                    Най вероятно имаш дебалансирана гума, за да усещаш вибрации след 130. Другото за основните обороти, май е на повечето jtd-та като гледам. От TD-тата, само Vladim ли усеща вибрации на празен ход или и други? Май обяснението е че са си дизели на десетина години
                    Абсолютно съм съгласен!

                    Коментар


                      #25
                      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                      Коментар


                        #26
                        455115 написа:
                        А от каккво тогава са вибрациите? А при мен са само на празен ход в рамките на около 850-900 оборота как дам газ и стигнат към 950-1000 изчезват...затова мисля че е от тампоните....другия варянт който ми хрумва е някой лагер..
                        Едва ли е от лагер. За три години откакто имам колата този лагер да е дал фира Нека споделят колеги, които са сменили всички тампони дали има разлика. По принцип детонациите на дизелите в горивните камери са два пъти по-силни от тези при бензиновите мотори и до някъде може би е нормално да иам вибрации. Но в, каква степен са допустими... идея си нямам.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #27
                          Вибрации на волана нямам никакви ,но дизеловия двигател си работи все пак по твърдо от бензиновия.Това със смяната на тампоните не е никаква гаранция за постигане на успех в тази насока защото не се знае на какъв боклук ще попаднете.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Не мисля, че воланът моето Браво вибрира много повече, отколкото на предната ми кола (бензинова). След като го взех, воланът вибрираше неистово над 1500 оборота - след като смених и двата носача - вибрациите спряха.
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              #29
                              ele написа:
                              Не мисля, че воланът моето Браво вибрира много повече, отколкото на предната ми кола (бензинова). След като го взех, воланът вибрираше неистово над 1500 оборота - след като смених и двата носача - вибрациите спряха.
                              Е тук се изказа неподготвена... Какво общо имат носачите с оборотите на празен ход да речем?
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                Vladim написа:
                                ele написа:
                                Не мисля, че воланът моето Браво вибрира много повече, отколкото на предната ми кола (бензинова). След като го взех, воланът вибрираше неистово над 1500 оборота - след като смених и двата носача - вибрациите спряха.
                                Е тук се изказа неподготвена... Какво общо имат носачите с оборотите на празен ход да речем?
                                Баси, то човек да не каже нещо в тоя форум - ако се обади - веднага му се нахвърлят....Аз не съм първият, който казва: Нямам вибрации на празен ход, обаче като тръгна имам някакви (събрано в няколко думи)..... баси
                                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                                Коментар

                                Working...
                                X