Производител: BIRTHОписание на продукта: Каталожен номер: B.50065Оригинален номер: 46549529, 46739116Цена на продукта: 28,80 лв.(Цената е с включен ДДС) Те тва е щангата,която е с напукани гумени тампони/да не кажа скъсани/.И там,където съм отбелязал е със ясно различима и видима СЦепка...яко,нали?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали вибрациите във волана ще изчезнат, ако сменя тая джаджа
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Jimy написа:Производител: BIRTHОписание на продукта: Каталожен номер: B.50065Оригинален номер: 46549529, 46739116Цена на продукта: 28,80 лв.(Цената е с включен ДДС) Те тва е щангата,която е с напукани гумени тампони/да не кажа скъсани/.И там,където съм отбелязал е със ясно различима и видима СЦепка...яко,нали?!Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Коментар
-
Vladim написа:Със смяната на тази щангичка, няма да си решите проблема с вибрациите! И мен на моменти ме дразнят, особено някъде към 1500 оборота, а и на празен ход.Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Коментар
-
455115 написа:А от каккво тогава са вибрациите? А при мен са само на празен ход в рамките на около 850-900 оборота как дам газ и стигнат към 950-1000 изчезват...затова мисля че е от тампоните....другия варянт който ми хрумва е някой лагер..
Коментар
-
Aз имам същия проблем.Леки вибрации във волана на празен ход.Тампоните на двг-то са ок.Тази шанга на двигателя няма видими проблеми та не знам от какво може да е.Напоследък при ускорение и скорост над 130 км/ч също се наблюдават леки вибрации но не на волана а в самата предница като че ли.Иначе JTD-то е пушка.Поздрави на всички. :D :D
Коментар
-
vsd написа:Най вероятно имаш дебалансирана гума, за да усещаш вибрации след 130. Другото за основните обороти, май е на повечето jtd-та като гледам. От TD-тата, само Vladim ли усеща вибрации на празен ход или и други? Май обяснението е че са си дизели на десетина години
Коментар
-
455115 написа:А от каккво тогава са вибрациите? А при мен са само на празен ход в рамките на около 850-900 оборота как дам газ и стигнат към 950-1000 изчезват...затова мисля че е от тампоните....другия варянт който ми хрумва е някой лагер..Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Вибрации на волана нямам никакви ,но дизеловия двигател си работи все пак по твърдо от бензиновия.Това със смяната на тампоните не е никаква гаранция за постигане на успех в тази насока защото не се знае на какъв боклук ще попаднете.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ele написа:Не мисля, че воланът моето Браво вибрира много повече, отколкото на предната ми кола (бензинова). След като го взех, воланът вибрираше неистово над 1500 оборота - след като смених и двата носача - вибрациите спряха.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:ele написа:Не мисля, че воланът моето Браво вибрира много повече, отколкото на предната ми кола (бензинова). След като го взех, воланът вибрираше неистово над 1500 оборота - след като смених и двата носача - вибрациите спряха.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар