Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с Ланча Зета 2.1 тd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с Ланча Зета 2.1 тd

    Колата е 1996 г. турбодизел 108 к.с мисля, че се води и има следния проблем. От време не време след като се запали двигателят шуми и трака ужасно от ауспуха излиза черен дим и сажди в буквалния смисъл. Носихме я в сервиз на Пежо нали мотора уж е такъв, но не можаха да направят нищо защото тогава проблема изчезва. Няма го постоянно, а се получава от време на време. Чукането на двигателя е все едно клапаните се бият в буталото толкова е ужасен шума. Прави този номер два три дена и след това е перфектна. Между другото съм забелязал, че от време на време и падат и оборотите и двигателят осезаемо тресе на празен ход. Не разбирам толкова много от двигатели и нямам идея какво може да е вие какво бихте ме посъветвали?
    За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.
    13.12.1881 проф. Константин Иречек

    #2
    Колега как сте я носили тая кола?Що се отнася до въпроса за тресенето моето мнение,че е имало вода в горивото.

    Коментар


      #3
      Ами за вода не съм сигурен защото зареждаме само от еко и омв и зима лято нямаме проблеми с нафтата.Ами и мен точно това ме притеснява че иначе колата си върви добре ,масло си гори нормално , ускорението е добро просто няма за какво друго да се хвана.
      За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.
      13.12.1881 проф. Константин Иречек

      Коментар


        #4
        служебната ми кола е фиат улисе 2.1 тd, 110 к.с. и при нея се получава това тракане при студен старт на моменти вдига и сваля оборотите на празен ход, но иначе си е бегачка, първо мислех, че маслото е нещо ментак, но след като го смених пак тая.и те тъка шъ се ходи по сервизи.
        BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
        E46 320D

        Коментар


          #5
          Нали се сещате че тези четири братя близнака карат Лукас с електронно управление.Трябва им два вида диагностика.Един път на електрониката и втори път на механична та част на горивна уредба.Най-лошото е че всичко е навряно на м.....а си и има изключително много ръчна работа.

          Коментар


            #6
            На мен ми е писнало вече и си я караме така . Дано не е моя късмет да сколасам някъде по пътя . Не и разбирам много от електрониките но и в русе са едни разбирачи направо думи нямам . Всеки се хваща на ремонти в които се сменя някоя част и хоп готово никой не иска да си играе да търси проблеми.
            За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.
            13.12.1881 проф. Константин Иречек

            Коментар


              #7
              Типични симптоми за клапан-авансатор на ГНП.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Типични симптоми за клапан-авансатор на ГНП.
                :D еха и аз се бях замислил за същото но не бях много сигурен и затова не се обадих но сега виждам че не съм сам а на колегата ще кажа че ако трябва помощ за нещо да свирка насреща сме ще помагаме с каквото може нали сме съграждани :D

                Коментар

                Working...
                X