Колегата vsd отбеляза че при включване на колата към диагностичен софтуер, веднага излиза грешка ЕГР, но лампата не светва. Нещо такова ми каза когато чипвахме колите. Но при него било Актуаторната клапа повредена, а конкретно електромагнита ако е повреден - не знам дали ще светне, но това което казваш има смисъл да не светва лампа - системата не е критична за работата на ДВГ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD
Collapse
X
-
jenshen73 написа:.... ... Но явно както преди 4 страници писах - сте решили ти и BO да сте костилки на гъз... ОК - бъдете!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ogi28b написа:Колегата vsd отбеляза че при включване на колата към диагностичен софтуер, веднага излиза грешка ЕГР, но лампата не светва. Нещо такова ми каза когато чипвахме колите. Но при него било Актуаторната клапа повредена, а конкретно електромагнита ако е повреден - не знам дали ще светне, но това което казваш има смисъл да не светва лампа - системата не е критична за работата на ДВГ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ogi28b написа:Stefan Hadjov - доколкото вниквам в думите ти, искаш да кажеш че ако си гарантирам, че всичко останало е изправно, дебитомера ми трябва да отчете стойности подобни на rosenmvr? Звучи ми правдиво.Вече и аз не знам какво да мисля. Поне знам че дебитомера работи, щом показва различни напрежения при различни обороти. Въпроса сега е защо не отчита толкова колкото трябва. Дали имам пропуск от някоя скоба, сцепен маркуч, или нещо друго - кой знае... Открих че ми капе гориво от филтъра, и то не само че капи, ами направо си тече със скорост 7 капки за 5 секунди. Кво да кажа.... щото като ми смениха филтъра никой не се сети да провери дренажа дали не е отворен. Та в тоя ред на мисли - дренажния отвор го стегнах, но така ли трябва да е? Има ли положение при което не тече гориво, а при определено количество натрупана вода, сам я изхвърля? Или всичко е ръчно и зависи от мен? Направо ще полудея..... После ходи търси що разхода ми е 9 литра! даже е малко, трябваше 12 да е, за да се сетя че може отнякъде да тече! И то добре че за пореден път давах ток на автомобил с умрял акумулатор, та после като преместих колата видях отдолу какво е - локва висококачествена лукойлска нафта Извинете за офтопика!Въпрос към Stefan Hadjov - колега, смяташ ли че изолирането на системата EGR има някакво влияние в/у разхода на автомобила, с оглед на това че вместо да превърта изгорели газове, вкарва единствено свеж въздух? И може ли електромагнитния клапан да се изклчи софтуерно, а не да запушвам вакуума, имаш ли информация?
Коментар
-
Като ти гледам поста за пореден път разбирам, че изобщо не можеш или не искаш да разбереш за какво съм говорил досега. Аз ли съм твоя човек, защото не съм сигурен. Още в началото ти казах че с нормален спор искам да стигнем до истината. Не мога да разбера защо трябва да се стига до лични нападки. И не ми обяснявай кой си налага мнението и кой трябва да е скромен. Това е форум точно защото всеки може да си изказва мнението и е повече от ясно че щом съм го писал аз, значи "така мисля". Не сме в първи клас за да казваме "Аз мисля еди кво си..." и то скромно. А ти jenshen73 спри моля те да пишеш за тия костилки. Много странна логика имаш. Не се съгласявам с теб значи съм ..., а ти като не се съгласяваш с мен не си така ли? Помислете малко и от друга гледна точка, не само от вашата.В последните няколко поста на "моите хора" и най вече "моя човек" има неща, които може да се коментират (не, не е за МАП бъди спокоен) но честно казано не виждам слимъл. Няма да пиша повече. Само молбата ми е - въздържайте се от обидни и иронични коментари, защото ме принуждавате да пиша постове от които никой няма полза.
Коментар
-
vsd написа:Като ти гледам поста за пореден път разбирам, че изобщо не можеш или не искаш да разбереш за какво съм говорил досега. Аз ли съм твоя човек, защото не съм сигурен. Още в началото ти казах че с нормален спор искам да стигнем до истината. Не мога да разбера защо трябва да се стига до лични нападки. И не ми обяснявай кой си налага мнението и кой трябва да е скромен. Това е форум точно защото всеки може да си изказва мнението и е повече от ясно че щом съм го писал аз, значи "така мисля". Не сме в първи клас за да казваме "Аз мисля еди кво си..." и то скромно. А ти jenshen73 спри моля те да пишеш за тия костилки. Много странна логика имаш. Не се съгласявам с теб значи съм ..., а ти като не се съгласяваш с мен не си така ли? Помислете малко и от друга гледна точка, не само от вашата.В последните няколко поста на "моите хора" и най вече "моя човек" има неща, които може да се коментират (не, не е за МАП бъди спокоен) но честно казано не виждам слимъл. Няма да пиша повече. Само молбата ми е - въздържайте се от обидни и иронични коментари, защото ме принуждавате да пиша постове от които никой няма полза.
Коментар
-
vsd написа:.... А ти jenshen73 спри моля те да пишеш за тия костилки. Много странна логика имаш. Не се съгласявам с теб значи съм ..., а ти като не се съгласяваш с мен не си така ли? Помислете малко и от друга гледна точка, не само от вашата....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73Stefan Hadjovvsdogi28bA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Airfan написа:В темата има много полезни разсъждения. Аз апелирам да се запазят в друга тема, примерно.
Коментар
-
Въпреки че на моменти спорът върви на ръба на добрия тон мисля че вече е късно да се маха каквото и да било от него.Аз следя темата с интерес и това което разбрах че че имаме във форума капацитети по автомобилите И това че пишат тук може само да ме радва защото имаме нужда именно от хора които споделят своя опит.
Коментар
-
Ами добре, тогава още ценна информация* ще издам, пък да видим до къде ще стигнем.Приблизителна консумация на входящ въздух - 360кг/чПриблизителна изходяща маса на изгорели газове - 380кг/чПриблизителна температура на изходящите газове на 15см изходно от горивната камера - 600 градусаПриблизителна температура на въздуха преди / след интеркулера - 120 / 60 градусаПриблизително обратно налягане - 200 мбарНарочно давам козове свързани с въздушния поток на въпросния двигател, пък който иска да сравни 2 и 2 и да види изходните данни, които трябва да покаже дебитомера.*Данните са за 1.9 двигателУспех на хората с калкулатор в ръката и ум в главатаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Приблизителна консумация на входящ въздух - 360кг/чПриблизителна изходяща маса на изгорели газове - 380кг/чПриблизителна температура на изходящите газове на 15см изходно от горивната камера - 600 градусаПриблизителна температура на въздуха преди / след интеркулера - 120 / 60 градусаПриблизително обратно налягане - 200 мбар*Данните са за 1.9 двигател
Коментар
-
Airfan написа:BO написа:Приблизителна консумация на входящ въздух - 360кг/чПриблизителна изходяща маса на изгорели газове - 380кг/чПриблизителна температура на изходящите газове на 15см изходно от горивната камера - 600 градусаПриблизителна температура на въздуха преди / след интеркулера - 120 / 60 градусаПриблизително обратно налягане - 200 мбар*Данните са за 1.9 двигателA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар