Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stefan Hadjov написа:
    janyboy написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Toва не е най доброто решение.
    Какво значи не е най-доброто решение?За едни може да е добро,за други-лошо,за трети-най-добро,за четвърти-най-лошо.И кой ти гарантира че като го изчистиш клапана(моя смея да твърдя е нормално мръсен,същото важи и за колектора) то той ще работи коректно при положение че нямаме обратна връзка и не знаем в даден момент колко отворен или затворен е самия клапан(без да се вълнуваме от соленоида който го управлява).За сега мисля само софтуерно да го огранича.Ще го оставя да си работи до 1500об и до 25мг гориво.
    Моите впечатления са,че когато клапана е нормално чист/не е затлачен и натрупан със гняз/,работи нормално.Аз смятам че редовното му почистване и ползване на добри масла, гарантират коректната му работа.Другото е компромис.
    Да бе ма старите вкуумни ЕГР-и е по-добре да се затапят,отразява се добре на колата,докато Мултиджетите трябва само чистене,макар че и чист пак се ебава много гадно,софтуерно не реагира токкова бързо колкото педала на газта,което причинява едно леко замисляне/това говоря при мойта кола-100% проверено че е от ЕГР-а,с изключен го няма,но колата работи 5 мин.и след това умира,не можеш да и дадеш газ-демек решението е софтуерно премахване/
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.

      Коментар


        Stefan Hadjov написа:
        С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.
        Ако се чисти редовно на Мултиджета,както каза ти,нямат проблеми,макар че съм виждал 2 с блокирали соленоиди,и тогава може да стане страшно,едно Браво/ново/ си беше стопило колектора
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          Mury написа:
          Stefan Hadjov написа:
          С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.
          Ако се чисти редовно на Мултиджета,както каза ти,нямат проблеми,макар че съм виждал 2 с блокирали соленоиди,и тогава може да стане страшно,едно Браво/ново/ си беше стопило колектора
          Е сега частни случаи няма да разглеждаме.Който не иска да си чисти ЕЖР,да си купи бензинова кола,а ако му е скъпо возенето,да си сложи ГУ,може и ГИ.Там други неща ще чисти.

          Коментар


            Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              emzo написа:
              Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.
              И каква е грешката,че ми е интересно
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                emzo написа:
                Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.
                А как изключи ,софтуерно или механично с запушване или дръпна куплунга на клапана.Грешките са различни.

                Коментар


                  Mury написа:
                  emzo написа:
                  Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.
                  И каква е грешката,че ми е интересно
                  Не помня, P0404 май....
                  Stefan Hadjov написа:
                  emzo написа:
                  Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.
                  А как изключи ,софтуерно или механично с запушване или дръпна куплунга на клапана.Грешките са различни.
                  Конектора му изключих. На таблото не индикира по никакъв начин, че има проблем.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    До колко мога да вярвам на показанието във ФЕС ?Преди малко ми закова 4.516v на 4328rpm, което смятам, че е повече от перфектно.Т.е. да си играя ли с мултицет да меря или не ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар

                    Working...
                    X