Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD
Collapse
X
-
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
-
С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:Stefan Hadjov написа:С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.
Коментар
-
Mury написа:emzo написа:Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.Stefan Hadjov написа:emzo написа:Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар