emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD
Collapse
X
-
Някой да каже това коректно работещ дебитомер ли е?От 3000 об нагоре исканите единици са 1200 а реалните при мен са до 600 Логът е правен на празен ход.В движение макс което ми дава Маф-а като волтове е 4.25В при 4500 оборота, а като единици 600.Че работи дебитомерът-работи.Въпросът е как.Има ли колеги с този мотор, при които исканите и реалните единици са едни и същи-1200 на високи обороти.Прикачени файлове
Коментар
-
janyboy написа:Някой да каже това коректно работещ дебитомер ли е?От 3000 об нагоре исканите единици са 1200 а реалните при мен са до 600 Логът е правен на празен ход.В движение макс което ми дава Маф-а като волтове е 4.25В при 4500 оборота, а като единици 600.Че работи дебитомерът-работи.Въпросът е как.Има ли колеги с този мотор, при които исканите и реалните единици са едни и същи-1200 на високи обороти.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ако МАФ-а работи коректно и има разлика между исканите и реалните показания,обикновено проблема е в ЕЖР-системата.
Коментар
-
janyboy написа:ogi28b написа:Да, има такива колеги.
Коментар
-
chaveto написа:Проблема може да е от качествен мултицет или от диагностичната програма. Опитай с данните за друго ЕКУ да видиш какви ще са показанията. Много пъти съм чувал за всичко изправно а самата програма лъже.Също така правиш замерването някъде при дебитомера, трябва да си сигурен, че на самото ЕКУ напрежението е същото, може да имаш кофти връзка някъде и от там също да идва разликата.
Коментар
-
janyboy написа:Stefan Hadjov написа:Ако МАФ-а работи коректно и има разлика между исканите и реалните показания,обикновено проблема е в ЕЖР-системата.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:janyboy написа:Stefan Hadjov написа:Ако МАФ-а работи коректно и има разлика между исканите и реалните показания,обикновено проблема е в ЕЖР-системата.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:.При ЖТД 105 няма никакви гаранции,че отчетените % са фактическото състояние на ЕЖР-клапана.Това са % на напълване на управляващия клапан,но затвярящия в какво положение е -не се знае.Клапана е с вакумно задвижване и е ясно че няма обратна връзка за контрол на положението му.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Toва не е най доброто решение.
Коментар
-
janyboy написа:Stefan Hadjov написа:Toва не е най доброто решение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар