Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На Стило 115 к.с. по същия начин ли се проверява дебитомера?

    Коментар


      Airfan написа:
      На Стило 115 к.с. по същия начин ли се проверява дебитомера?
      По същия.

      Коментар


        Днес установих нещо интересно, според Унидиаг, дебитомера отчита 420 mg, а целевата стойност е 300 mg, т.е. или колата харчи повече въздух или дебитомера отчита неправилно. Възможни причини според вас? И мога ли да очаквам по-висок разход заради това? Дебитомера е почти чисто нов - Бош, такъв какъвто излиза по каталога.

        Коментар


          Airfan написа:
          Днес установих нещо интересно, според Унидиаг, дебитомера отчита 420 mg, а целевата стойност е 300 mg, т.е. или колата харчи повече въздух или дебитомера отчита неправилно. Възможни причини според вас? И мога ли да очаквам по-висок разход заради това? Дебитомера е почти чисто нов - Бош, такъв какъвто излиза по каталога.
          При какви обороти е това замерване.И в същото време колко е горивотоподаването.Колко е температурата на двигателя в момента на измерването.

          Коментар


            Stefan Hadjov написа:
            Airfan написа:
            Днес установих нещо интересно, според Унидиаг, дебитомера отчита 420 mg, а целевата стойност е 300 mg, т.е. или колата харчи повече въздух или дебитомера отчита неправилно. Възможни причини според вас? И мога ли да очаквам по-висок разход заради това? Дебитомера е почти чисто нов - Бош, такъв какъвто излиза по каталога.
            При какви обороти е това замерване.И в същото време колко е горивотоподаването.Колко е температурата на двигателя в момента на измерването.
            Колата е моята Мареа, измервахме на празен ход (850 об) на напълно загрял двигател. Точна стойност на температура и количество гориво в момента не си спомням. Днес ще се опитам пак да замеря и ще споделя точни данни.

            Коментар


              Airfan написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Airfan написа:
              Днес установих нещо интересно, според Унидиаг, дебитомера отчита 420 mg, а целевата стойност е 300 mg, т.е. или колата харчи повече въздух или дебитомера отчита неправилно. Възможни причини според вас? И мога ли да очаквам по-висок разход заради това? Дебитомера е почти чисто нов - Бош, такъв какъвто излиза по каталога.
              При какви обороти е това замерване.И в същото време колко е горивотоподаването.Колко е температурата на двигателя в момента на измерването.
              Колата е моята Мареа, измервахме на празен ход (850 об) на напълно загрял двигател. Точна стойност на температура и количество гориво в момента не си спомням. Днес ще се опитам пак да замеря и ще споделя точни данни.
              Kaто ще правиш ново измерване я по добре измери на МАФ-а какви ел.стпйности излизат,че хич им нямам доверие на тези приведени mg,които цитираш.Директното измерване на ел.стойностите е най меродавното измерване,за кавото и да било.

              Коментар


                Извинете за вапроса но тук ми се виждате ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНО запознати с фиатчетатаИмам браво jtd 105-сменил сам ролки ремаци филтри и масло.Карам си сас 80-90 всеки ден и всичко е типтоп.....но вчера нещо почна да скарца като е в ниски обороти (850) Отидох на майстор и тои каза че е оптегача на ваншния ремак оки купих за 2 път и като го смени пак свири интересно е че свирука като е под 1000 оборота а като и дам лекинко газ спира и си работи перфектно мисла да вдигна някак си оборотите до 1050 и да забравя за случая Вие как мислите помощ всякаква приемам ТЕЕЕНКИИУУУ
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  Не можеш да ги вдигнеш оборотите.Чети тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44698
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Тези щурци ни изядоха главите ама няма оправия с тях.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      Днес и аз си направих замерването на дебитомера и на изгасен двигател напрежение 1.128v на ниските обороти 2.348v вкарване в обороти и задържане на тях достигна макс. 4.480 Нещо не ми работи както трябва OBD мониторинга и не можах да видя какви са реалните отчитания от дебитомера. Когато разбера къде е проблема ще седна да напиша за всяко напрежение какво количество въздух отчита моят дебитомер. Отново няма да е нищо точно но пък може пак да се направи някакво сравнение.

                      Коментар


                        Колеги от няколко дни експериментирам с връзване на едно съпротивление последователно на сигнала от дебитомера и искам да ви кажа, че 20мв разлика се усещат страшно много в поведението на автомобила. От 2.3в ниските го свалих на 1.9в и си вървеше прилично след 2000об/м но до 2000об беше доста тромава. В момента съм го направил точно на 2.1в на ниските и засега двигателя се държи добре, има достатъчно сила до 2000об и вече след тях направо се усеща силата на 2.4 мотора. При 2.348В на ниските обороти колата имаше голяма сила още от 1000об но и изпушваше прилично като я настъпя. В момента трябва да и изкарам буталата за да изпуши съвсем лекичко.

                        Коментар


                          [quote="Stefan Hadjov"]
                          rosenmvr написа:
                          Съвет към колегата преди да си купи дебитомер:измери напреженията за пълния тест.12 волта и 5 волта стабилизирано напрежение на другите пинове.Защото ако едно от тях отсъства или е с неточни данни всичко е погрешно нататъка. ...
                          Чета и още съм на 1-ва страница ...та имам следния въпрос:Тези +12 волта - както пише по горе това е пин 2 на куплунга и е напрежението от акумулаторната батерия. За какъв чеп му е на сензора това напрежение? И ако по някаква причина това напрежение все пак се използва за нещо(?), то излиза че неизправност в системата за зареждане на акумулатора пряко ще бърка меренето на дебита ... т.е. ако има наличие на симтоми като за невряно мерещ дебитомер, причината може да не е в дебитомера, а истинския виновник да е в алтернатор и/или акумулатор и/или кабели/контакти по веригата между тях ... ПП/ Сори че събуждам стара тема ...
                          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                          Коментар


                            Казва се стабилизатор на напрежение........................

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Казва се стабилизатор на напрежение........................
                              В корпуса на сензора/дебитомера има стабилизатор на напрежение? ... за +5V?Тези +5V не идват ли от ECU-то? Макар че ако се откачи куплунга от дебитомера и се перемери какво има на пин 4 ще се види дали идва от ЕКУ .. ПП/ Не казвам че тези +12 волта са излишни ... Сигурно има някакво обяснение за нуждата от тях, но в момента не се сещам за какво се използват ... ама това не е важно сега ...По-съществен си остава въпроса от предният ми пост - може ли проблем в алтернатор, акумулатор, кабели ....... да предизивика симптоми и поведение на двигатерля като от невярно работещ дебитомер ...
                              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                              Коментар


                                Приеми го, че тези 12-13-14V и т.н не те бъркат важното е това което отива към еку-то да е точно във всички режими и да не се влияе от външни промени в захранващото напрежение.

                                Коментар

                                Working...
                                X