ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МАФ-ДЕБИТОМЕР
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:Предполагам коментарите по онази тема трябва да останат за тук. Прочетох я, браво на колегата Стефан! Ето и въпросите:Stefan Hadjov - как на базата само на това което си описал, мога да разбера дали показанието на датчика е коректно? Ами ако датчика е леко зацапан, респективно отчита по-малко постъпил въздух, но с малко отклонение, това значи че не е наред, въпреки че напрежението вероятно ще влезе в цитираните от теб граници. Не трябва ли да има нещо като графика, която показва реалното напрежение в зависимост от оборотите, с точни числа? Например при 1500 - 2.4 волта, при 2000 - 2.7 волта, при 2700 - 3.3 волта, при 3000 - 3.8 волта..... нещо такова? Не мога да приема че при определени обороти на празен ход сигналът трябва да е м/у 4.2 и 4.5 волта. Това е разлика от 3 десети, или близо 10 % отклонение. Както и колегата BO e отбелязал - как да съм сигурен че тези стойности са реални, без да знам точна стойност? Според мен би трябвало да се тества когато турбината прави максимално налягане, и тогава да се мери с професионална апаратура дали точно при 3000 оборота, напрежението е точно 4.25 волта (примерно).A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ogi28b написа:Предполагам коментарите по онази тема трябва да останат за тук. Прочетох я, браво на колегата Стефан! Ето и въпросите:Stefan Hadjov - как на базата само на това което си описал, мога да разбера дали показанието на датчика е коректно? Ами ако датчика е леко зацапан, респективно отчита по-малко постъпил въздух, но с малко отклонение, това значи че не е наред, въпреки че напрежението вероятно ще влезе в цитираните от теб граници. Не трябва ли да има нещо като графика, която показва реалното напрежение в зависимост от оборотите, с точни числа? Например при 1500 - 2.4 волта, при 2000 - 2.7 волта, при 2700 - 3.3 волта, при 3000 - 3.8 волта..... нещо такова? Не мога да приема че при определени обороти на празен ход сигналът трябва да е м/у 4.2 и 4.5 волта. Това е разлика от 3 десети, или близо 10 % отклонение. Както и колегата BO e отбелязал - как да съм сигурен че тези стойности са реални, без да знам точна стойност? Според мен би трябвало да се тества когато турбината прави максимално налягане, и тогава да се мери с професионална апаратура дали точно при 3000 оборота, напрежението е точно 4.25 волта (примерно).
Коментар
-
ogi28b написа:...Не мога да приема че при определени обороти на празен ход сигналът трябва да е м/у 4.2 и 4.5 волта. Това е разлика от 3 десети, или близо 10 % отклонение. Както и колегата BO e отбелязал - как да съм сигурен че тези стойности са реални, без да знам точна стойност? Според мен би трябвало да се тества когато турбината прави максимално налягане, и тогава да се мери с професионална апаратура дали точно при 3000 оборота, напрежението е точно 4.25 волта (примерно).Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
@ Стефан ХаджовКолега, дай ми твоите данни, които използваш за точно този парт номер на Бош!Защото и аз използвам техническа литература, от Бош и имам абсолютно точните числа при определено количество въздух.Значи тези числа аз въобще няма да се нагърбвам да ги давам като пример даден от теб.Най малкото този вид електроника дава изходно напрежение с точност десетохилядна, и то точно при определено количество въздух преминал през него.Как ги измери и точно тези 5 волта напрежение, защото както и цитирах. точно на парт номер 0280218019 максималното допустимо изходно напрежение е 4.4578 ! Забележи с каква точност се работи.Ти говориш за някакви си разлики от порядъка на 0.5 волта!Мога да ти кажа също, че оригинално в тази електроника, допуска с който работиш е супер прецизен.Също мога да кажа, че тези 0.5 волта цитирани от теб се равняват на приблизително 100% разлика на количеството засмукван въздух.Хайде отговори на човека оригинално в темата, какво ще стане или въобще дали става този дебитомер за неговата кола!Също мога да кажа ако сбъркаш дебитомера и сложиш 0281002309 примерно, както е и честа грешка, то именно разликата е от порядъка на 0.3 волта (пак супер грубо го казвам), и тогава колата ти става един куц кон.Тогава аз като си измеря на празен ход, както и да е - тя ще работи пак.Ама под товар, вместо дебитомера да изкара примерно 4.1 волта, то изкарва 4.4 волта, то разликата в дозирането на гориво ще бъде от порядъка на 28%Ти представяш ли си ако в дозирането на гориво се допускаше такава разлика какво би станало Съжалявам, че работя с точни цифри ОТНОВОA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Моя дебитомер съм виждал на диагностиката във Вантотрейд лично какви показания дава и бяха същите. От 400-450(тук вече не помня, до максимум 650 при пълно натискане на педала и вдигане на оборотите до червено. Компютъра имаше таргет 300 за на празен ход и 1200 за при максимален надув. Тоест таргета е за на място и според мен сеопределя спрямо оборотите в момента. При все това аз не вярвам и на ванотото, че дебитомера ми не наред. Колата влиза до 5000 оборота на 2-ра и 3-та и сори ама ако дебитомера е преебан и дава наполовината от стойността, която е реална просто тогава колата е няма как да не е по спъната и да ускорява добре и във високи обороти. Та не знам на какъв комп е мерено това при теб, ама гледам, че резултатите ти са същите като моите. За мен моя дебитомер си е ОК. Пробвахме го и на една алфа, колата си е пушка и влиза безпроблемно в червената зона. Единствено вярвам вече, ако ми дадът чисто нов дебитоемер и с него има разлика от моя във вървене или нещо други, че моя не наред.
Коментар
-
toshi83 написа:Моя дебитомер съм виждал на диагностиката във Вантотрейд лично какви показания дава и бяха същите. От 400-450(тук вече не помня, до максимум 650 при пълно натискане на педала и вдигане на оборотите до червено. Компютъра имаше таргет 300 за на празен ход и 1200 за при максимален надув. Тоест таргета е за на място и според мен сеопределя спрямо оборотите в момента. При все това аз не вярвам и на ванотото, че дебитомера ми не наред. Колата влиза до 5000 оборота на 2-ра и 3-та и сори ама ако дебитомера е преебан и дава наполовината от стойността, която е реална просто тогава колата е няма как да не е по спъната и да ускорява добре и във високи обороти. Та не знам на какъв комп е мерено това при теб, ама гледам, че резултатите ти са същите като моите. За мен моя дебитомер си е ОК. Пробвахме го и на една алфа, колата си е пушка и влиза безпроблемно в червената зона. Единствено вярвам вече, ако ми дадът чисто нов дебитоемер и с него има разлика от моя във вървене или нещо други, че моя не наред.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Дебитомер
Здравейте колеги имам един проблем със алфа 2.4JTD 136коня 1998г. Във високите обороти се губи мощност след 3500 оборота,мисля че не върви като 2.4,проверих дебитомера с мултицет на обороти дава 2.33 волта а като я изрежа ми дава 4.6 волта, мисля че не е за мойта кола 0281002309,можели заради този дебитомер да не върви както трябва,каква е разликата между двата дебитомера 0281002309,0280218019, какви стойности имат тези двата за да ги сравня,знам че едното е за ЕВРО3 а другото ЕВРО2
Коментар
-
Не съм мерил друг дебитомер,колата я купих с този деб.0281002309 и никаде не го дават за мойта кола,повече от 185км не мога да дигна,и искам да знам какви стоъности има завотски този 0281002309 или каква е разликата между двата 0280218019,а ускорението е слабо от 0 до 100 почти за 11 сек. мисля че повече трябва да върви.Един приател има пасат 4 1.9 110кс. ТДИ с чип, правихме с него дърпане след четвърта скорост той ме минава почти една кола напрет а на пета вече две коли напрет,всичко друго е провервно по колата всичко си работи както трябва и забелязах че грам не пуши колкото и да го йуркам не пуши,това означава бедна смес.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар