Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Мареа 1.9 ТД ( 182А7.000)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Мареа 1.9 ТД ( 182А7.000)

    Привет на всички от форума! На скоро си купих Фиат Мареа и от известно време прави проблем при паленето. Колата пали от раз и след 3-4 секунди изгасва. Прави го по често при студен и по рядко при топъл двигател. Има дни и/или поредица от дни в които не го прави. След като изгасне като повъртя няколко пъти колата запалва. В началото не работи устойчиво след което се оправя. И след това цял ден никаккъв проблем.Ако някой колега от форума е имал такъв проблем моля да ме консултира къде да търся проблема. Разни хора са ме насочвали към :1. Въздух в горивната система - не е обезвъздушена или смуче въздух от някъдеВидимо не се виждат течове на нафта. Скоро сменях клапан авансатор ( течеше от кабелчетата), може ли да е то тази смяна?От къде би мигло да смуче въздух и защо не го прави постоянно?2. Имобилайзера на помпата - често Фиат -джийте се оплакват от него3. Нещо другоКак да проверя дали ми работи вакума за оборотите при студен двигател? Трябва ли да се вдигат и до колко? Колко трябва да бъдат нормалните обороти при топъл мотор?Благодаря предварително на всички които знаят и могат да помогнат!
    Мареа 1.9 TD S.W, 1998, 182А7.000
    Volvo 460, 1.6i, 1993, F16F

    #2
    Здравей,колега.Правилно са те насочили за въздуха в системата.Има доста теми в форума и не е лошо първо да се поровиш и чак ако няма резултати твоето търсене да потърсиш професионално мнение,което със сигурност ще намериш тук във форума. Успех!!!

    Коментар


      #3
      Смени всички маркучета за излишната нафта и може да се оправи.Става дума за маркучетата между дюзите и тапичката на дюзата на 4 цилиндър която може да заместиш със парче маркуч затапено с винт.Обърни внимание и на маркучето между клапан авансатора и магистралата за излишното гориво то също прави бели ако не е сменяно дълго време.Имах същия проблем и при всяко палене я задържах за 2-3 секунди на 1500 об/мин , но ми писна и смених маркучетата като преди това поставих клапан против връщане на горивото в резервоара,смених авансатора защото беше протекъл, след смяната на маркучетата се оправи за седмица две и айде пак същата история.Вчера смених и това въпросното маркуче между авансатора и магистралата.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар

      Working...
      X