2she написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат от Рено 5
Collapse
X
-
колата ми е JTD както пише,нямам спомен за марката но въпроса е че работи и цената неси я измислям аз.нямам сметка да ви лъжа,просто не копувайте от първия голям магазин,там и цените са им големи в повечето случаи.моя го купих в неделен ден от едно невзрачно магазинче (по-малко и от гараж),доставиха им го след няколко часа и след още някоко беше на колата ми.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
ogi28b написа:Моето не е компетентно, но никога не бих си сложил термостат по този начин, освен ако не съм напълно убеден че стария термостат е запецнал в напълно отворено положение, а не наполовина да речем, и новия може да се отвори не по-малко отколкото стария, и то на същата температура.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
u_bo
bogidar написа:ogi28b написа:Моето не е компетентно, но никога не бих си сложил термостат по този начин, освен ако не съм напълно убеден че стария термостат е запецнал в напълно отворено положение, а не наполовина да речем, и новия може да се отвори не по-малко отколкото стария, и то на същата температура.
Коментар
-
u_bo написа:аз взех Вернет преди 8 месеца и НЕ СЪМ ДОВОЛЕН !!!Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
bogidar написа:Много ми се иска да чуя компетентно мнение дали би могло да има проблеми(системата) след присадка на термостат от Рено.
Коментар
-
Сега първо да уточня,че всички нестандартни интервенции по автомобила ми си ги правя просто за кеф и лично удовлетворение!Същото е и с този термостат.От скоро карам Фиата и страшно много му се кефя,щото наистина си е мойта кола. :D В този ред на мисли, след като прочетох най различни теми за оригиналния термостат ми стана ясно,че няма да е лошо да си направя експеримент!И да ... точно това направих.Срещо 9лв/магазин в Пловдив/си взех термоса/отваря при 86гр./ и мога да ви уверя,че работи перфектно.Стрелката не мърда от хоризонтално положение,и при пуснато парно,и при климатроник на 19градуса,и при средна скорост от 90км/ч!!!Преди този експеримент,дори с "облечен" воден радиатор неможех да достигна ~70градуса и беше лошоо...Стефан ,само не мога да разбера логиката на затварянето на малкия кръг при отварянето на големия?Моля ,обясни с думи прости ,благодаря предварително!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Стефан ,само не мога да разбера логиката на затварянето на малкия кръг при отварянето на големия?Моля ,обясни с думи прости ,благодаря предварително!
Коментар
-
Благодаря!Успех и в твойте експерименти!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Направих присадката с термостата от Рено 5 за колата от подписа. Става бих казал елементарно и не отнема повече от час ако имаш всичко под ръка и не се сваля стария термостат. Сваля се акумулатора, един пласмасов капак и планка с разни "джунджурии", две скоби за маркуча от термостата към радиатора в който се навира "присадката". Ще видя тези дни как се държи колата и ще пиша. Ще повторя операцията защото маркуча се оказа със спукан повърхностен слой и е наложително да се замени за да не стане беля.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Колеги,както писах в една друга тема реших да сложа термостат от Рено 5.Отначало го сложих на място на №1/много загрява/ с пишляка към термостата,след това го слижих на място № 2/не загрява/.Има ли някои,които е правил тази процедура при този двигател/ТД100/,или поне някаква идея да дадете.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар