Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат от Рено 5

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Опита е достатъчно красноречив напук на всички теории-Ако това стане или Ако онова стане. Няма тема във форума в която някой да е "изревал" заради проблем с термостат на Рено,напротив... Има коли със стотици хиляди км. с тази алтернатива,така че... Всеки сам да си прави изводите.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #92
      To пък щото ако някой изгори ще се похвали :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #93
        Я аз да се похваля тогава.На втората Марея карах така и нямах грижи,с Либрата също,НО сега на тая ми се пръсна мъркуча извън града и ми изтекоха водите :D Нали се сещате,че все едно съм си купил три термостата накуп в този момент. Така че всеки да си преценява.

        Коментар


          #94
          emzo написа:
          To пък щото ако някой изгори ще се похвали :D
          Ето бе, похвали се човека :
          willow75bg написа:
          Я аз да се похваля тогава.На втората Марея карах така и нямах грижи,с Либрата също,НО сега на тая ми се пръсна мъркуча извън града и ми изтекоха водите :D Нали се сещате,че все едно съм си купил три термостата накуп в този момент. Така че всеки да си преценява.
          Има и други такива "хвалби", ама тях не ги четат, щото ... мислят си че няма да им се случи.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #95
            Най интересното е, че хора които не са слагали такъв термостат се опитват да убедят всички, че това е голям проблем

            Коментар


              #96
              chaveto написа:
              Най интересното е, че хора които не са слагали такъв термостат се опитват да убедят всички, че това е голям проблем
              Аз пробвах, всичко беше окей, до момента , в който оргиналния не блокира в полуотворено положение.Тогава без малко щях да отварям двигателя, ако не бе препоръката и съвета , и след това последващото обяснение на двойно-действащите термостати от МАЙСТОРА .Вси4ко се опрай, с нов термостат, а от рендака "рено5" , отиде на вторични.... При някой може да става, но, при положение на термото на главата ,(имам предвид термо-корпуса е на нивото на главата на двигателя),то просто няма как да циркулира правилно, особенно в натоварване на двигателя в високи обороти.Даже пробвах и с изкормен термостат, ефекта бе нулев.... :D
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #97
                Ефекта ти е нулев защото не е монтиран правилно. Има част от въпросния термостат която трябва да стои там където има движение на охладителната течност, не става да го набуташ до средата на маркуча и да искаш да работи.А това къде се намира термостата като височина... няма никакво значение

                Коментар


                  #98
                  chaveto написа:
                  Ефекта ти е нулев защото не е монтиран правилно. Има част от въпросния термостат която трябва да стои там където има движение на охладителната течност, не става да го набуташ до средата на маркуча и да искаш да работи.А това къде се намира термостата като височина... няма никакво значение
                  Явно не четеш хубаво мойто мнение, , значи ако оргиналния термостат е блокирал в отворено положение , проблем няма, НО в всяко друго положение, ЕФЕКТА е нулев.ЗАЩОТО :D , именно малката тапа да го нареча втората снимка, тя спира притока на циркулация "малък кръг".Корпуса така е конструиран, че двата дебели мъркуча от радиатора се съединяват в него.Виж хубаво корпуса как е направен, по специално снимка 2-та от горе на долу.През тази камера, става целия приток , съответно към горен мъркуч посока радиатор, и отворчето който се вижда в долния край на камерата,който отвор прави връзка с термо-елемента и щуцера дебелия, който отива към водна помпа.Виж хубаво и термо-елемента, както вътрешната част на гнездото, дето ляга елемента,може би ще загрееш за какво иде реч с тия снимки да си играя да снимам. П.С-между другото, година и половина карах с два , като от рендака бе на мъркуча отиващ към радиатора .НО,НО после с лятото, се започна с проблемите......
                  Прикачени файлове
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #99
                    Зaтовa просто зaтaпих мaлкия кръг
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      Малката "тапа" затваря малкия кръг когато започне да се отваря големия. Идеята е да се увеличи притока през големия Нещо не ти е ясно кое за какво е сложено и защо мърда там.Проблема ти е дошъл от това, че ти е блокирал ОРИ термостата а не от този в маркуча.П.С. и този термостат не се слага само в Рено 5 слага се и на 2.1 бензин...П.С ти къде живееш, че година и половина не си имал проблем, но като е дошло лятото и са почнали проблемите

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        Малката "тапа" затваря малкия кръг когато започне да се отваря големия. Идеята е да се увеличи притока през големия Нещо не ти е ясно кое за какво е сложено и защо мърда там.Проблема ти е дошъл от това, че ти е блокирал ОРИ термостата а не от този в маркуча.П.С. и този термостат не се слага само в Рено 5 слага се и на 2.1 бензин...П.С ти къде живееш, че година и половина не си имал проблем, но като е дошло лятото и са почнали проблемите
                        Ха,ха, на северния полюс ,не виждаш ли аватара.Някъде да съм споменал че точно от него да ми е дошъл проблема, имам предвид рено5, той е временно РЕШЕНИЕ ,ако оргиналния е блокиран само в ОТВОРЕНО положение.Второто нещо, тази малката подвижна по оста тапа, не случайно я подпира тая пружинка,именно с хода на м. тапа, е да затвори отвора.Това става, като термопатрона на който, на него е закрепен голямата така наречена тапа,а в другия край на оста е закрепена тази м.тапа , и когато започне процеса отваряне, е да затвори по-рано отвора. Не случайно хода между м. тапа и отвора ,е по-малък от хода на г. тапа на термо-елемент ,насочен към щуцер извод радиатор.p.s- между другото, горната снимка е новия термостат, другите са от по-българения оргинален заводски термостат.бая игра и мислене падна, и търсене на подходящия термо-елемент , докато го направя така, 4е само термо-елемента да сменям, без да свалям или сменям един алуминиев корпус.
                        Прикачени файлове
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          С предното си мнение затвърждавам поговорката:"И тате може,и аз мога,но козата си сака пръч"

                          Коментар


                            willow75bg написа:
                            С предното си мнение затвърждавам поговорката:"И тате може,и аз мога,но козата си сака пръч"
                            Да , с два е опасно, особенно при двойно действащите :D .Единственно , с побългаряването на корпуса може да стане, стига технически и физически позволява.
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              Я сподели къде точно сложи термостата от реното и какво очакваше да се случи когато го сложи?

                              Коментар


                                chaveto написа:
                                Я сподели къде точно сложи термостата от реното и какво очакваше да се случи когато го сложи?
                                Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Пич, чак за толкоз ли неграмотен от техническа гледна точка ме смяташ, естествено че на щуцера с червената стрелка, като съм спазил посоката на отвраряне с посоката на движението на охл. течност.Даже при самия монтаж , опираше и в самия щуцер термостата ,за да бъде максимално близко термо-патрона до отвора ,от който излиза охл. течност .И пак държа да отбележа, че така карах от август 2011 год. до миналото лято юни месец, и тогава я хванах да загрява в оборот, най-вече на нагорнище. Тогава почнах да сменям капачки,датчици дори промивки на радиатора правих, защото с тия симтотоми не бяха за издухана глава,защото нямаше надуване.НО след изкормването на оргиналния, и дори рендашкия термостат , загряването пак си продължи,и тогава се обърнах към майстор по телефон.Именно по негова препоръка ме накара да проверя антифриза.И в последствие от наличие на газове в антифриза, той ме попита къде се намира термостата,защото не може да се сети в момента къде се намира на моя двигател.След обяснението и споменаването, че е в момента няма термостат,приказката му бе: "ГРУБА ГРЕШКА СЪМ НАПРАВИЛ" , точно тук е проблема на тия двойно действащи термостати, ако не са изправни,няма как да циркулира правилно.
                                Fiat palio 1.7td

                                Коментар

                                Working...
                                X