На JTD100 турбото с променлива геометрия ли е или не? И аджеба ,как се командва, с ЕКУ или чисто механично?За сега Stefan Hadjov ме отказа,но на мене ми е интересен въпроса с възможността за най-грубо казано "замяна" на турбината в моето Браво и такава с гореспоменатите качества!
Колега, май искаш да хванеш път който може и да не свърши скоро, при положение че ти хареса Ще вземе да намериш човек който за определена сума да ти сложи по голямо турбо, дюзи и да я мапне иии ...Има един спец във Варна, Келеша му викат.Той изкара 250 коня от Ауди А3 двулитров турбодизел
Понеже не искам да ви заблуждавам...професията ми е далеч от тази материя,НО много ми е интересно и дори като си сменя габаритната крушка все едно ...ici със сигурност ще ми хареса!!! Stefan Hadjov искам само да ти кажа , че колата за мен не е само двигател,т.е. дизайна на Браво-1 ЗА МЕН е ненадминат в много отношения!/повтарям-това си е мое мнение/. Ясно че моторетките и на Марея ,и на Брава са по-добре замислени и по добре оборудвани,но пък на мен те не ми харесват! За творбата на Келеша съм чел,даже да не беше 1.9TDI...незнам.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Коментар