Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Чип туниг" - митове и реалност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Jimy написа:
    На JTD100 турбото с променлива геометрия ли е или не? И аджеба ,как се командва, с ЕКУ или чисто механично?За сега Stefan Hadjov ме отказа,но на мене ми е интересен въпроса с възможността за най-грубо казано "замяна" на турбината в моето Браво и такава с гореспоменатите качества!
    Колега, май искаш да хванеш път който може и да не свърши скоро, при положение че ти хареса Ще вземе да намериш човек който за определена сума да ти сложи по голямо турбо, дюзи и да я мапне иии ...Има един спец във Варна, Келеша му викат.Той изкара 250 коня от Ауди А3 двулитров турбодизел
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      Понеже не искам да ви заблуждавам...професията ми е далеч от тази материя,НО много ми е интересно и дори като си сменя габаритната крушка все едно ...ici със сигурност ще ми хареса!!! Stefan Hadjov искам само да ти кажа , че колата за мен не е само двигател,т.е. дизайна на Браво-1 ЗА МЕН е ненадминат в много отношения!/повтарям-това си е мое мнение/. Ясно че моторетките и на Марея ,и на Брава са по-добре замислени и по добре оборудвани,но пък на мен те не ми харесват! За творбата на Келеша съм чел,даже да не беше 1.9TDI...незнам.
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        Jimy написа:
        За творбата на Келеша съм чел,даже да не беше 1.9TDI...незнам.
        Да, първото беше 1.9, направи го и го купиха.След това си направи това 2.0 и си го кара.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар

        Working...
        X