Някои слагал ли е ремап и усетил ли е разлика я споделете тогава, че ми писна да ми късат газеца по светофаритеА мойто е 2000 год. мисля да издържи, а и искам кординати или тел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Чип туниг" - митове и реалност
Collapse
X
-
Извинете ме,но тази тема ми е много интересна и забавна...затова мааалко ъп!!!Имам една молба до колегите ,които евентуално СЕГА се включват за първи път...моля ви прочетете цялата тема от самото начало и след това задайте въпросите си/ако има такива ,разбира се/.Сега и аз да задам поредният си въпрос :D ,към всички колеги и приятели разбира се ,но много държа на отговора на Stefan Hadjov! Та така, понеже стана на въпрос,че при JTD105 двигателя за Фиат се използва Гарет турбина/поне при мен е Гарет/ без електронно управление и без променлива геометрия и при това положение...МОЖЕ ЛИ тази именно турбинка/щото наистина е мнооого ситна/ да се замени с турбо Гарет, с променлива геометрия и елкторонно управление от двигател JTD110 ,1910 см3,монтиран в Марея-седан/такава видях/ ????Разбирам ,че след такава интервенция ,ще трябва да се препрограмира ЕКУ-то ми ,но има такива фокусници ,че ... ще го научат и на Български ако трябва!!!! Може би и интеркулера ще се подменя ,на това са "бели кахъри"... де да знам всъщност?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Извинете ме,но тази тема ми е много интересна и забавна...затова мааалко ъп!!!Имам една молба до колегите ,които евентуално СЕГА се включват за първи път...моля ви прочетете цялата тема от самото начало и след това задайте въпросите си/ако има такива ,разбира се/.Сега и аз да задам поредният си въпрос :D ,към всички колеги и приятели разбира се ,но много държа на отговора на Stefan Hadjov! Та така, понеже стана на въпрос,че при JTD105 двигателя за Фиат се използва Гарет турбина/поне при мен е Гарет/ без електронно управление и без променлива геометрия и при това положение...МОЖЕ ЛИ тази именно турбинка/щото наистина е мнооого ситна/ да се замени с турбо Гарет, с променлива геометрия и елкторонно управление от двигател JTD110 ,1910 см3,монтиран в Марея-седан/такава видях/ ????Разбирам ,че след такава интервенция ,ще трябва да се препрограмира ЕКУ-то ми ,но има такива фокусници ,че ... ще го научат и на Български ако трябва!!!! Може би и интеркулера ще се подменя ,на това са "бели кахъри"... де да знам всъщност?!
Коментар
-
Яснооо...за пореден път ме отказват!Жалко,но ... ей така от любопитство ... какво представлява този контролер? ЕКУ не е ли възможно да управлява и него, или това е машинка чисто механична!?Предполагам, т.е. сигурен съм ,че JTD100 и JTD110 са двигатели на по високо ниво , като цяло , НО именно тези двигатели ги няма "инсталирани" в Браво. А точно този модел на Фиат ме интересува!!! ...А е ли възможно да се постави по-голяма Гарет турбина без електроника и да се заблуди този JTD105???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
На JTD100 турбото с променлива геометрия ли е или не? И аджеба ,как се командва, с ЕКУ или чисто механично?За сега Stefan Hadjov ме отказа,но на мене ми е интересен въпроса с възможността за най-грубо казано "замяна" на турбината в моето Браво и такава с гореспоменатите качества!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ogi28b написа:Jimy написа:...JTD100..... гo няма "инсталиран" в Браво...
Коментар
-
Airfan написа:Без да съм специалист, аз разбрах, че замяната е възможна след много сериозни финансови инвестиции.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Без да съм специалист, аз разбрах, че замяната е възможна след много сериозни финансови инвестиции.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар