Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Чип туниг" - митове и реалност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някои слагал ли е ремап и усетил ли е разлика я споделете тогава, че ми писна да ми късат газеца по светофаритеА мойто е 2000 год. мисля да издържи, а и искам кординати или тел.
    PUNTO

    Коментар


      за пореден път ще го напиша при мен е 150лв. в СОФИЯ или КАРЛОВО без значение.
      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
      E46 320D

      Коментар


        2she написа:
        за пореден път ще го напиша при мен е 150лв. в СОФИЯ или КАРЛОВО без значение.
        ми даи тел и да се чуем
        PUNTO

        Коментар


          имаш ЛС.
          BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
          E46 320D

          Коментар


            Извинете ме,но тази тема ми е много интересна и забавна...затова мааалко ъп!!!Имам една молба до колегите ,които евентуално СЕГА се включват за първи път...моля ви прочетете цялата тема от самото начало и след това задайте въпросите си/ако има такива ,разбира се/.Сега и аз да задам поредният си въпрос :D ,към всички колеги и приятели разбира се ,но много държа на отговора на Stefan Hadjov! Та така, понеже стана на въпрос,че при JTD105 двигателя за Фиат се използва Гарет турбина/поне при мен е Гарет/ без електронно управление и без променлива геометрия и при това положение...МОЖЕ ЛИ тази именно турбинка/щото наистина е мнооого ситна/ да се замени с турбо Гарет, с променлива геометрия и елкторонно управление от двигател JTD110 ,1910 см3,монтиран в Марея-седан/такава видях/ ????Разбирам ,че след такава интервенция ,ще трябва да се препрограмира ЕКУ-то ми ,но има такива фокусници ,че ... ще го научат и на Български ако трябва!!!! Може би и интеркулера ще се подменя ,на това са "бели кахъри"... де да знам всъщност?!
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              Jimy написа:
              Извинете ме,но тази тема ми е много интересна и забавна...затова мааалко ъп!!!Имам една молба до колегите ,които евентуално СЕГА се включват за първи път...моля ви прочетете цялата тема от самото начало и след това задайте въпросите си/ако има такива ,разбира се/.Сега и аз да задам поредният си въпрос :D ,към всички колеги и приятели разбира се ,но много държа на отговора на Stefan Hadjov! Та така, понеже стана на въпрос,че при JTD105 двигателя за Фиат се използва Гарет турбина/поне при мен е Гарет/ без електронно управление и без променлива геометрия и при това положение...МОЖЕ ЛИ тази именно турбинка/щото наистина е мнооого ситна/ да се замени с турбо Гарет, с променлива геометрия и елкторонно управление от двигател JTD110 ,1910 см3,монтиран в Марея-седан/такава видях/ ????Разбирам ,че след такава интервенция ,ще трябва да се препрограмира ЕКУ-то ми ,но има такива фокусници ,че ... ще го научат и на Български ако трябва!!!! Може би и интеркулера ще се подменя ,на това са "бели кахъри"... де да знам всъщност?!
              Колега,няма да стане както си го намислил.Ако поставиш турбина с променлива геометрия няма да има кой да в управлява,защото контролера на ЖТД 105 няма такава функция.Трябва да смениш и контролера,а с това се натъкваш на други проблеми.Мой съвет е купи си Мареа 100 к.с.ще спестиш пари от данък.Или Мареа 110 к.с. щом ти трябва повече мощност,а ако искаш още повече вземи си Стило 115 к.с.Всички изброени са със турбина с променлива геометрия и много добра характеристика на двигателя и с по добър разход от 105 кс.Поздрави.

              Коментар


                Яснооо...за пореден път ме отказват!Жалко,но ... ей така от любопитство ... какво представлява този контролер? ЕКУ не е ли възможно да управлява и него, или това е машинка чисто механична!?Предполагам, т.е. сигурен съм ,че JTD100 и JTD110 са двигатели на по високо ниво , като цяло , НО именно тези двигатели ги няма "инсталирани" в Браво. А точно този модел на Фиат ме интересува!!! ...А е ли възможно да се постави по-голяма Гарет турбина без електроника и да се заблуди този JTD105???
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  Jimy написа:
                  ............................А е ли възможно да се постави по-голяма Гарет турбина без електроника и да се заблуди този JTD105???
                  Абе колега,не си усложнявай живота.Карай си колата и си свиркай.

                  Коментар


                    Jimy написа:
                    ...JTD100..... гo няма "инсталиран" в Браво...
                    Има, има! Да давам ли пак VIN-овете? Не съм казвал но ще повторя - Red Storm е с такъв двигател в Бравото си

                    Коментар


                      На JTD100 турбото с променлива геометрия ли е или не? И аджеба ,как се командва, с ЕКУ или чисто механично?За сега Stefan Hadjov ме отказа,но на мене ми е интересен въпроса с възможността за най-грубо казано "замяна" на турбината в моето Браво и такава с гореспоменатите качества!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        Без да съм специалист, аз разбрах, че замяната е възможна след много сериозни финансови инвестиции.

                        Коментар


                          ogi28b написа:
                          Jimy написа:
                          ...JTD100..... гo няма "инсталиран" в Браво...
                          Има, има! Да давам ли пак VIN-овете? Не съм казвал но ще повторя - Red Storm е с такъв двигател в Бравото си
                          Абе верно е че има,ама я му помогни на човека да си намери едно такова Браво/а да си купи.А за Мареа няма проблем.Мога и да ти кажа къде в момента се продава.

                          Коментар


                            Airfan написа:
                            Без да съм специалист, аз разбрах, че замяната е възможна след много сериозни финансови инвестиции.
                            А аз като специалист твърдя,че е безсмислено да се правят подобни реконструкции. И защо трябва да се правят сериозни финансови инвестиции като може да си го купиш готово направено от фирмата.Да не би да го направиш по-добре от Фиат??

                            Коментар


                              Stefan Hadjov написа:
                              Airfan написа:
                              Без да съм специалист, аз разбрах, че замяната е възможна след много сериозни финансови инвестиции.
                              А аз като специалист твърдя,че е безсмислено да се правят подобни реконструкции. И защо трябва да се правят сериозни финансови инвестиции като може да си го купиш готово направено от фирмата.Да не би да го направиш по-добре от Фиат??
                              Същото исках да кажа и аз.

                              Коментар


                                За съжаление не мога да му помогна - наистина са изключителна рядкост, даже и в западните сайтове от 20 коли, ми дава 1-2 да са със 182Б9 в Браво.

                                Коментар

                                Working...
                                X