Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Чип туниг" - митове и реалност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    2she написа:
    kombito-tdi написа:
    колеги аз сьм малоумник от друг форум но ми стана мнооо интересна тази тема и еи ма на тук сьм.за проблемите сьс сьединителя за мен това са несериозни изказвания чиптунинга има ефекта на лупа и за това в по-големите сервизи ти взимат 50лв предварителен огледзначи ти си имал проблем с износването на сьединителя и без ремап е щял да кара неповече от 10 000км или освен ако тия италиянци са толкова тьпи че са го изчислили да се кара без гас .празна кола и без багаж след ремапа сьм сьгласен да вьрти гуми ма да льзгь си е смешно
    съгласен съм с колегата,съединителя е изчислен да издържа на много по-големи натоварвания от това,повече би го износила една каравана или ремърке.не си ли съкласен колега Hadjov? ПС. и се казвам 2she(tushe) не she2 (това ми звучи като шъте... )
    Още от предишния ми пост е ясно,че съм съгласен.И с това което си написъл съм съгласен.И с поста на комбито съм съгласен.Но има други,които не са съгласни.Извиняваи за името.В бързината..........

    Коментар


      #62
      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
      E46 320D

      Коментар


        #63
        В Италиански сайт прочетох преди време че съедитителя на Bravo/Brava/Punto 1.9JTD неможе да устои на повече от 250Nm!,макар че мотора може да генерира и повече. По-наблюдателните от вас са забелязали,че 1.9 JTD 105 при Alfa Romeo 145/146.....е фабрично 255Nm и там съединителя е друг.
        Punto 1.9 JTD

        Коментар


          #64
          marryboy написа:
          В Италиански сайт прочетох преди време че съедитителя на Bravo/Brava/Punto 1.9JTD неможе да устои на повече от 250Nm!,макар че мотора може да генерира и повече. По-наблюдателните от вас са забелязали,че 1.9 JTD 105 при Alfa Romeo 145/146.....е фабрично 255Nm и там съединителя е друг.
          Не го казвай пък ти бе. Трай.Чакам "специалистите" да говорят още по темата. Някой си мислят, че като натоварят колата с каравани, и сложат 2 тона багаж от горе, то съединителя трябва да почне на буксува
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #65
            Кажете, нещо за маховика или не знам един ли са два ли са. Какво представляват и какви признаци проявяват при някакво износване. Щото мен съединителя ми е чисто нов валео френски. Един месец търсих френски, а не турски след като купих колата. А колата тресе на по-високи предавки, като се натисне педала до край, което нямаше преди чипосване. Тоест колата тресе яко точно в тия усложи в които е най-натоварен двигателя и не знам може би маховика. Съединителя не буксува със сигурност, но може ли той да тресе без да буксува. Насочиха ме, че може проблема да е в маховика при по-ниските и средни обороти 1900-2600 точно, когато колата влиза в максимален въртящ момент и е натоварена максимално на високи предавки и особено в баир с газ до край.

            Коментар


              #66
              Ако тресе, по веротно проблема да е другаде /радиално биене на гума ли дебалансирана полуоска.../
              Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
              Uno 75 1.5i.e.8V 88`

              Коментар


                #67
                Crusader написа:
                Ако тресе, по веротно проблема да е другаде /радиално биене на гума ли дебалансирана полуоска.../
                Тогава ще тресе без значение натоварването на двигателя А маховикът си тресе в конкретен диапазон на оборотите, без значение с колко се движи автомобилът. Имаше колега от алфа-форума, който беше писал за тресене на маховик след хидравличен удар от попадане в локва
                _______
                146 JTD

                Коментар


                  #68
                  Така е само дето при ниски натоварвания няма да се усеща, скоро попаднах на подобен проблем и тресеше само около 2000-2500 оборота на 5 скорост, оказа се точно радиално биене на гума. Елементарната проверка е размяна на задни и предни гуми.Не виждам как ще дебалансирате маховик, освен ако не се опитвате да го олекотявате. А тая работа с попадането в локвата не ми се вярва щото за да понесе удар маховика трябва да се счупи първо кожуха маховика....не казвам че е невъзможно а че е малко вероятно
                  Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                  Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                  Коментар


                    #69
                    Извинявам се предварително,че задавам тъпи въпроси,но...малко ми е любопитно...Как карате вашите дизели?Дизела е ниско оборотна кола...до колкото знам не трябва да се прекалява с оборотите и...проблем ли е ако се поизцежда малко повече на всяка скорост като на пример...ще започна от 2ра - 4000 об. мин. 3-та същото и вече нататъка зависи Ниама ли мн бързо да се издуха двигателя ? До колко да настъпвам? 3000 ? 3500 ? Ще е хубаво да попрочета няколко мнения и знам , че не трябваше тук да пиша за това,но ... тук вече написах а и не намерих никъде подобно нещо...Ами ако и направя " ремап " ? Мисля ,че оборотите пак не трябва да са мн високи?Една бензинка мога да и давам " седжак " колкото искам,не че на дизела не мога,но това не вреди ли ?Искам да знам повече за това за да си запазя колата жива и здрава.Мерси за отговорите,с удоволствие ще чета.Поздрави,вечно неразбиращия tupanar )

                    Коментар


                      #70
                      @tupanarПрочети из дизел-раздела. Писано е много по темата. В общия случай си караш до към 3-3.2к оборота, ако бързаш. Иначе сменяш на 2-2.2к об и си свиркаш
                      Crusader написа:
                      ...Не виждам как ще дебалансирате маховик, освен ако не се опитвате да го олекотявате. А тая работа с попадането в локвата не ми се вярва щото за да понесе удар маховика трябва да се счупи първо кожуха маховика....не казвам че е невъзможно а че е малко вероятно
                      В следствие водния удар, двигателят затяга, коляновият вал рязкко спира да се върти (да не говорим, че направо може да се върне леко назад заедно с изкривена биела ). При рязкото спиране на вала се сещаш какво може да направи маховикът с неговите инерционни сили. Даже олекотен маховик бил направил по-малки поражения. Ето ти и конктерна ситуация: караш с 2500-3000 оборота, влизаш в локва, турбината засмуква почти веднага вода, пълни ти цилиндрите, те не могат да свият постъпилата вода и от 2500 об двигателят минава на 0 за секунда. Добрата новина при дизелите е, че коляно-мотовилковия механизъм е доста подсилен в сравнение с бензиновите атмосферни двигатели и биели не се кривят така лесно.
                      _______
                      146 JTD

                      Коментар


                        #71
                        Колеги призовавам ви :D :D :D ...така де нещо се разсеяхте и коментари по тази толкова наболяла тема няма!!!Интересно ми е ,какви са по-задълбочените ви наблюдения върху работата на JTD-то с ремап. Имам предвид,какво ще кажат колегите извършили този ъпдейт на компютъра си!?
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #72
                          Jimy написа:
                          Колеги призовавам ви :D :D :D ...така де нещо се разсеяхте и коментари по тази толкова наболяла тема няма!!!Интересно ми е ,какви са по-задълбочените ви наблюдения върху работата на JTD-то с ремап. Имам предвид,какво ще кажат колегите извършили този ъпдейт на компютъра си!?
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25021Колега,какво повече искаш да ти се каже за този ремап или чип-тунинг.Толкова много приказки се изприказваха.Виж графиките ,които са дадени в тази тема и ще разбереш всичко.И какъв ще ти бъде въртящия момент,и каква ще ти е мощноста на двигателя.И е казано че ще ти харчи и по малко от преди ремапа.Ако имаш съмнения може да отидеш след ремапа да ти измерят колата и на дино-стенд.Успех ти желая.

                          Коментар


                            #73
                            Red Storm май беше от пловдив, защо не се срещнете и да покараш чипнато браво, пък сам ще направиш изводите. Аз си залагам колата за това че разхода не се повишава ако караш спокойно, или ако караш както преди, разхода няма да ти е по-висок от преди. При мен разхода беше 30.7 литра гориво за 632 километра от софия до русе и обратно, със съвсем малко градско, и СЕРИОЗЕН теч на гориво, заради който за тези 600 км е изтекло поне 1 литър На всеки 2 секунди си падаше по капка нафта , пък който иска да смята. А най-точния пример е vsd - с всичките ръчки и градско (софийско) каране - 6.7 /100 . Какво повече искаш да знаеш Jimy? Наклони които преди ги изкачвах на дадена предавка, а на следващата не можех, сега ги взимам на следващата с лекота, без да настъпвам педала до долу. За момента едно от карета явно не е издържало, потропва при пълен завой. Не знам някой досега да не е останал доволен.

                            Коментар


                              #74
                              ogi28b: ти сигурен ли си в цитираните стойности на разход? защото според моят калкулатор излиза, че Брава-та ти гори 4.69л/100 или 11.89лв/100км... Хм, ако е така - отивам се ремапвам и аз
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #75
                                ogi28b и на мен ми се разтрака лявото каре 3 месеца след чипа
                                Punto 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X