Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Чип туниг" - митове и реалност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ici написа:
    Ай стига ве :D Един дизелджия ли да няма, да пусне схемата за управление на турбото от сервизното ръководство на въпросните турбодизели :D
    Въпросното турбо се разтоварва само чисто механично. Няма управление от ЕКУ-то.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      При това - при едно и също налягане... Фиксирано. Със-без чип тунинг.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #48
        Такаа.. нека споделя и Аз моето мнение с вас.Отнася се за " съеденителя " след " remap " Чувам ,че след ремапа на Fiat Bravo 1.9 JTD има лек проблем с съединителя.Този лек проблем за мен е голям,защото ако правя нещо ще е възможно най-доброто което мога да постигна.Та,мисля си Аз ,че щом има лъзгане на съеденителя значи има и по-бързо износване Работата не е хич малка.Имам един приятел който преди време имаше една Джета и и беше сложил съеденител за Голф 3-ка.Не ,че това което мисля ще проработи, но може да се опита.Браво-то е 105 к.с. след ремапа казват ,че ставало от 135 до 145 к.с.. Майната му на конете.Те не ми трябват да ги знам колко са , но ако ми лъзга съединителя тая няма да я бъдеМисля си да купя един съединител за Фиат Браво от тия бензинките с повечкото коне където са към около 150 к.с.. Трябва да пробвам дали ще пасне, макар ,че трябва да сменям и други неща... в най-лошия случай ще сменя скоростна кутия за да го затворя как тряя да няма триене и готово.Мисля ,че ще се получи и няма да има повече лъзгане на скапания съединител... Та кажете какво мислите по въпроса.Не гледайте много на парите.Ако сте решили ще ги дадете.Пък и да излезе 3-4 хиляди Поздрави. Вечно неразбиращия tupanar . . .

        Коментар


          #49
          tupanar написа:
          Такаа.. нека споделя и Аз моето мнение с вас.Отнася се за " съеденителя " след " remap " Чувам ,че след ремапа на Fiat Bravo 1.9 JTD има лек проблем с съединителя.Този лек проблем за мен е голям,защото ако правя нещо ще е възможно най-доброто което мога да постигна.Та,мисля си Аз ,че щом има лъзгане на съеденителя значи има и по-бързо износване Работата не е хич малка.Имам един приятел който преди време имаше една Джета и и беше сложил съеденител за Голф 3-ка.Не ,че това което мисля ще проработи, но може да се опита.Браво-то е 105 к.с. след ремапа казват ,че ставало от 135 до 145 к.с.. Майната му на конете.Те не ми трябват да ги знам колко са , но ако ми лъзга съединителя тая няма да я бъдеМисля си да купя един съединител за Фиат Браво от тия бензинките с повечкото коне където са към около 150 к.с.. Трябва да пробвам дали ще пасне, макар ,че трябва да сменям и други неща... в най-лошия случай ще сменя скоростна кутия за да го затворя как тряя да няма триене и готово.Мисля ,че ще се получи и няма да има повече лъзгане на скапания съединител... Та кажете какво мислите по въпроса.Не гледайте много на парите.Ако сте решили ще ги дадете.Пък и да излезе 3-4 хиляди Поздрави. Вечно неразбиращия tupanar . . .
          Просто това няма да стане.Като за начало съединителя е съвсем различен.Като за на края, скоростната кутия на ЖТД-то е подложена на много по-голямо натоварване от тази на ХГТ-то да речем. И точно една от спънките за дизелов тунинг е издържливостта на скоростните кутии.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            tupanar написа:
            Те не ми трябват да ги знам колко са , но ако ми лъзга съединителя тая няма да я бъдеМисля си да купя един съединител за Фиат Браво от тия бензинките с повечкото коне където са към около 150 к.с..
            освен че няма да паснат , не гледай само конетеа въртящия момент?
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #51
              Несам го обмислял много много.Изобщо несъм виждал съеденителя да речем на ХГТ-то.Дадох предположения.Естествено ,че и това щеше да се провери но май вече е излишно Тряя да го мисля друго яче ?Това ,че ще ми лъзга съединителя след ремап-а изобщо не ми харесва.Мерси за коментарите.Поздрави

              Коментар


                #52
                конете нямат нищо общо. Те са функция от въртящ момент. Съединителя на ТД 100 е много по-натоварен от този на 1.6 103 коня, а вероятно и от този на 1.8. Колега съединителя ще се "лъзга" ако не караш правилно. А неправилното е висока предавка в ниски обороти и газ до ламарината.

                Коментар


                  #53
                  Аз не съм усетила моя да се "лъзга".
                  Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                  www.fiat-bg.org/forum

                  Коментар


                    #54
                    от два дена съм с ремап и съм мноооо доволен от колата си, не съм усетил ’’приплъзване’’ на съединителя, изчезна гадното забиване между 2700-3000 об/мин. и по-важното ми легна тънко само за 150 лв. Имах възможност на избор от софт. +5% ; +10% , или просто без бъг.
                    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                    E46 320D

                    Коментар


                      #55
                      2she написа:
                      от два дена съм с ремап и съм мноооо доволен от колата си, не съм усетил ’’приплъзване’’ на съединителя, изчезна гадното забиване между 2700-3000 об/мин. и по-важното ми легна тънко само за 150 лв. Имах възможност на избор от софт. +5% ; +10% , или просто без бъг.
                      Колега,а попита ли твоите хакери които са ти правили ремапа каква им е тарифата за + 40% и +50%,защото тук в София така ги правят.............................

                      Коментар


                        #56
                        единия ’’хакер’’ работи в софия в авто сервиз,другия ми е приятел и тяхния съвет беше такъв.знаеш че +40,+50% си е нещо прекалено и само със ремап е смешно,просто неискам да си скапвам колата щото първо се почва със съединител и после и още........и още .за мене +10% си е добре,няма проблам и за +20до+30% с повечко гориво съответно.но при тея цени не мерси.ако има колеги които са навити на ремап нека да ми пишат,щото 250лв. са много за това нещо всичко се прави с гаранция,не ти ли хареса ти се качва стария софт.
                        BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                        E46 320D

                        Коментар


                          #57
                          Пфф!Еми ддз Добре де ,чета и пак немога да реша какво да правя... да лепа ли ремап или да не правя нищо? Неща да ми се скапва нищо по колата... ( че кой ли иска ) ,но ... все пак трябва да реша какво да правя защото така полудявам

                          Коментар


                            #58
                            ogi28b написа:
                            Колега съединителя ще се "лъзга" ако не караш правилно. А неправилното е висока предавка в ниски обороти и газ до ламарината.
                            Наистина карането ще е "неправилно"ако ти е износен съединителя.А при неизносен е съвсем нормално на висока предавка да натиснеш педаляа на газта до край и колата да си ускори без "лъзгане".Интересно защо на колежката Blue и на колегата she2 не им "лъзга"/приплъзва/.

                            Коментар


                              #59
                              колеги аз сьм малоумник от друг форум но ми стана мнооо интересна тази тема и еи ма на тук сьм.за проблемите сьс сьединителя за мен това са несериозни изказвания чиптунинга има ефекта на лупа и за това в по-големите сервизи ти взимат 50лв предварителен огледзначи ти си имал проблем с износването на сьединителя и без ремап е щял да кара неповече от 10 000км или освен ако тия италиянци са толкова тьпи че са го изчислили да се кара без гас .празна кола и без багаж след ремапа сьм сьгласен да вьрти гуми ма да льзгь си е смешно
                              тунинговам си колите за удоволствие
                              някои с турбо други с чип

                              Коментар


                                #60
                                kombito-tdi написа:
                                колеги аз сьм малоумник от друг форум но ми стана мнооо интересна тази тема и еи ма на тук сьм.за проблемите сьс сьединителя за мен това са несериозни изказвания чиптунинга има ефекта на лупа и за това в по-големите сервизи ти взимат 50лв предварителен огледзначи ти си имал проблем с износването на сьединителя и без ремап е щял да кара неповече от 10 000км или освен ако тия италиянци са толкова тьпи че са го изчислили да се кара без гас .празна кола и без багаж след ремапа сьм сьгласен да вьрти гуми ма да льзгь си е смешно
                                съгласен съм с колегата,съединителя е изчислен да издържа на много по-големи натоварвания от това,повече би го износила една каравана или ремърке.не си ли съкласен колега Hadjov? ПС. и се казвам 2she(tushe) не she2 (това ми звучи като шъте... )
                                BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                                E46 320D

                                Коментар

                                Working...
                                X