ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Чип туниг" - митове и реалност
Collapse
X
-
При това - при едно и също налягане... Фиксирано. Със-без чип тунинг.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Такаа.. нека споделя и Аз моето мнение с вас.Отнася се за " съеденителя " след " remap " Чувам ,че след ремапа на Fiat Bravo 1.9 JTD има лек проблем с съединителя.Този лек проблем за мен е голям,защото ако правя нещо ще е възможно най-доброто което мога да постигна.Та,мисля си Аз ,че щом има лъзгане на съеденителя значи има и по-бързо износване Работата не е хич малка.Имам един приятел който преди време имаше една Джета и и беше сложил съеденител за Голф 3-ка.Не ,че това което мисля ще проработи, но може да се опита.Браво-то е 105 к.с. след ремапа казват ,че ставало от 135 до 145 к.с.. Майната му на конете.Те не ми трябват да ги знам колко са , но ако ми лъзга съединителя тая няма да я бъдеМисля си да купя един съединител за Фиат Браво от тия бензинките с повечкото коне където са към около 150 к.с.. Трябва да пробвам дали ще пасне, макар ,че трябва да сменям и други неща... в най-лошия случай ще сменя скоростна кутия за да го затворя как тряя да няма триене и готово.Мисля ,че ще се получи и няма да има повече лъзгане на скапания съединител... Та кажете какво мислите по въпроса.Не гледайте много на парите.Ако сте решили ще ги дадете.Пък и да излезе 3-4 хиляди Поздрави. Вечно неразбиращия tupanar . . .
Коментар
-
tupanar написа:Такаа.. нека споделя и Аз моето мнение с вас.Отнася се за " съеденителя " след " remap " Чувам ,че след ремапа на Fiat Bravo 1.9 JTD има лек проблем с съединителя.Този лек проблем за мен е голям,защото ако правя нещо ще е възможно най-доброто което мога да постигна.Та,мисля си Аз ,че щом има лъзгане на съеденителя значи има и по-бързо износване Работата не е хич малка.Имам един приятел който преди време имаше една Джета и и беше сложил съеденител за Голф 3-ка.Не ,че това което мисля ще проработи, но може да се опита.Браво-то е 105 к.с. след ремапа казват ,че ставало от 135 до 145 к.с.. Майната му на конете.Те не ми трябват да ги знам колко са , но ако ми лъзга съединителя тая няма да я бъдеМисля си да купя един съединител за Фиат Браво от тия бензинките с повечкото коне където са към около 150 к.с.. Трябва да пробвам дали ще пасне, макар ,че трябва да сменям и други неща... в най-лошия случай ще сменя скоростна кутия за да го затворя как тряя да няма триене и готово.Мисля ,че ще се получи и няма да има повече лъзгане на скапания съединител... Та кажете какво мислите по въпроса.Не гледайте много на парите.Ако сте решили ще ги дадете.Пък и да излезе 3-4 хиляди Поздрави. Вечно неразбиращия tupanar . . .A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
от два дена съм с ремап и съм мноооо доволен от колата си, не съм усетил ’’приплъзване’’ на съединителя, изчезна гадното забиване между 2700-3000 об/мин. и по-важното ми легна тънко само за 150 лв. Имах възможност на избор от софт. +5% ; +10% , или просто без бъг.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
2she написа:от два дена съм с ремап и съм мноооо доволен от колата си, не съм усетил ’’приплъзване’’ на съединителя, изчезна гадното забиване между 2700-3000 об/мин. и по-важното ми легна тънко само за 150 лв. Имах възможност на избор от софт. +5% ; +10% , или просто без бъг.
Коментар
-
единия ’’хакер’’ работи в софия в авто сервиз,другия ми е приятел и тяхния съвет беше такъв.знаеш че +40,+50% си е нещо прекалено и само със ремап е смешно,просто неискам да си скапвам колата щото първо се почва със съединител и после и още........и още .за мене +10% си е добре,няма проблам и за +20до+30% с повечко гориво съответно.но при тея цени не мерси.ако има колеги които са навити на ремап нека да ми пишат,щото 250лв. са много за това нещо всичко се прави с гаранция,не ти ли хареса ти се качва стария софт.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
ogi28b написа:Колега съединителя ще се "лъзга" ако не караш правилно. А неправилното е висока предавка в ниски обороти и газ до ламарината.
Коментар
-
колеги аз сьм малоумник от друг форум но ми стана мнооо интересна тази тема и еи ма на тук сьм.за проблемите сьс сьединителя за мен това са несериозни изказвания чиптунинга има ефекта на лупа и за това в по-големите сервизи ти взимат 50лв предварителен огледзначи ти си имал проблем с износването на сьединителя и без ремап е щял да кара неповече от 10 000км или освен ако тия италиянци са толкова тьпи че са го изчислили да се кара без гас .празна кола и без багаж след ремапа сьм сьгласен да вьрти гуми ма да льзгь си е смешнотунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
kombito-tdi написа:колеги аз сьм малоумник от друг форум но ми стана мнооо интересна тази тема и еи ма на тук сьм.за проблемите сьс сьединителя за мен това са несериозни изказвания чиптунинга има ефекта на лупа и за това в по-големите сервизи ти взимат 50лв предварителен огледзначи ти си имал проблем с износването на сьединителя и без ремап е щял да кара неповече от 10 000км или освен ако тия италиянци са толкова тьпи че са го изчислили да се кара без гас .празна кола и без багаж след ремапа сьм сьгласен да вьрти гуми ма да льзгь си е смешноBRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар