аз пък си мислех че е точно обратното, именно заради по-голямата степен на сгъстяване Значи една кола Браво/а например, при определен наклон, дизеловия двигател ще изпусне, а бензиновия не, така ли ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Чип туниг" - митове и реалност
Collapse
X
-
ogi28b написа:аз пък си мислех че е точно обратното, именно заради по-голямата степен на сгъстяване Значи една кола Браво/а например, при определен наклон, дизеловия двигател ще изпусне, а бензиновия не, така ли ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Geraka написа:Аз имам един конкретен въпрос...Как стои въпроса с чипосването на тд100. Колко се повдига мощноста,разхода,вървенето.
Коментар
-
ici написа:BO написа:Geraka написа:Аз имам един конкретен въпрос...Как стои въпроса с чипосването на тд100. Колко се повдига мощноста,разхода,вървенето.
Коментар
-
ОК.Аз тогава да си задам по друг начин въпроса.Ако се сложат на старта едно Браво ХГТ (147) да речем. Преди чипа ХГТ-то дърпа много осезаемо "чисто" 105кс ЖТД. То след по агресивен "чип" на същия двигател, някой от стартовете му взима жтд-то, това всичко от 10-те нм. въртящ момент ли идва? Ой, пропуснах и да кажа, че след агресивния чип има и Q2 диференциал. Но, вярвай, този диференциал няма да свали 2 секунди в ускорение!Чакам отговор Ако е от тези 10нм повишение, представяш ли си какво прави тогава моя двигател с 304нм въртящ момент, направо трябва да съм някъде около 5-6сек до 100км/ч Специално към колегата @Хаджов:Да питам за турбините. Обясни ми кой е главния фактор в една турбина, който след увеличение на оборотите с Х% то увеличението на произведеното от нея налягане да е доста по-ниско от това, което би се очаквало да направи! Или с други думи, кое е главно нещо, което кара турбината да започне да не прави желаното налягане, като излезе от компресорната си карта?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:ОК.Аз тогава да си задам по друг начин въпроса.Ако се сложат на старта едно Браво ХГТ (147) да речем. Преди чипа ХГТ-то дърпа много осезаемо "чисто" 105кс ЖТД. То след по агресивен "чип" на същия двигател, някой от стартовете му взима жтд-то, това всичко от 10-те нм. въртящ момент ли идва? Ой, пропуснах и да кажа, че след агресивния чип има и Q2 диференциал. Но, вярвай, този диференциал няма да свали 2 секунди в ускорение!Чакам отговор
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:ОК.Аз тогава да си задам по друг начин въпроса.Ако се сложат на старта едно Браво ХГТ (147) да речем. Преди чипа ХГТ-то дърпа много осезаемо "чисто" 105кс ЖТД. То след по агресивен "чип" на същия двигател, някой от стартовете му взима жтд-то, това всичко от 10-те нм. въртящ момент ли идва? Ой, пропуснах и да кажа, че след агресивния чип има и Q2 диференциал. Но, вярвай, този диференциал няма да свали 2 секунди в ускорение!Чакам отговорJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
@PinkoAз ако дойда с теб на диностенд и аз правя измерването колата ти ще я изкарам поне 195 к.с. и 320 Нм момент.А може и колкото искаш да ти я изкарам.Живей си и бъди щастлив с тези постижения на колата ти и ги разправяй на твоите приятелчета и автофенове.На мене само ме разсмиват и развеселяват.Радвай се и много fun ти желая................
Коментар
-
@Пинко - не вървиш Аз си заложих цялата кола за един такъв тест, ти пък само за някакви си 80-200лв Даже му предложих той където каже, ако ще и двигателя да вади и да го мери, ама ....Виждам, че вече Хаджов вече и "името" ми не иска да споменава в темите, защото явно съм му неудобен и задавам конкретни неудобни въпроси :PСпециално към колегата @Хаджов:Да питам за турбините. Обясни ми кой е главния фактор в една турбина, който след увеличение на оборотите с Х% то увеличението на произведеното от нея налягане да е доста по-ниско от това, което би се очаквало да направи! Или с други думи, кое е главно нещо, което кара турбината да започне да не прави желаното налягане, като излезе от компресорната си карта?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Цялото недоумение идва от това, че беше споменато че няма бууст соленоид при тия мотори, чрез който софтуерно да се качи надуването на турбото.Я пуснете една схема на турбо захранването, да се види наистина ли бууста се управлява само от пружината на актуатора?Нещо като тая картинка по-долу.Щото това яко качване на въртящ момент, ако не става с яко надуване ще става с магия някаква :D
Коментар
-
ici: Всичко си е стандартно, свръхпроизводителността я постигат с овърклок на процесора, ааа, извинявай, с "чип тунинг" на ECU-то, тъй наречения още РЕМАП на ECU-то. В общия случай говорим за двигател 1.9JТД с напълно механична турбина. Предполагам във завода умишлено са "скопили" софтуера и за това двигателя фабрично (stock) постига само 105 коня. Когато обаче "хакерите" го пипнат - го правят средно между 135 и 142 коня според нафтата и позицията на луната (муун бууст заради гравитацията)... Не знам, изчетох всички теми и ми се струва, че най-добрата покупка на кола съм я направил като съм купил такава с този двигател. Тия дни остава да събера едни пари и да си купя малко коне - по 10лв/кон вървят според стандартната тарифа. При договаряне стигаме и до по-ниски цени на кон...П.П. Забравих да спомена, че автомобила става и по-икономичен, освен че е и по-мощен... ммм, как да не го направя? Имам около 290лв. липси, но ще го преживея и до 1 месец ще съм с ЧИП и азSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ici написа:Цялото недоумение идва от това, че беше споменато че няма бууст соленоид при тия мотори, чрез който софтуерно да се качи надуването на турбото.Я пуснете една схема на турбо захранването, да се види наистина ли бууста се управлява само от пружината на актуатора?Нещо като тая картинка по-долу.Щото това яко качване на въртящ момент, ако не става с яко надуване ще става с магия някаква :D
Коментар
-
Стефане, човеко, Pinko е един от хората, които работата им освен да снимат е и да четат книжки Изчел е доста. Щом ти казва, че може - значи може. Ти не спори повече, че и без това явно не ги разбираш тия нещаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Спора за турбината май ще се пренесе и тук...При какво налягане се разтоварва турбината при нормално JTD105 и кога при JTD105 с ремап на компа?Дайте повече инфо за колите си,като поведение и общо състояние след ремапа!?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар