ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Чип туниг" - митове и реалност
Collapse
X
-
-
Ами по принцип това замърсяване ма маркуча след турбото, където се наслоява доста, как да се изразя - все едно както се казва масло мешано с кал, добавено малко набухвател и омешано добре с някой миксер на ВС Телешоп е напълно нормално да се налепва върху маркучите след турбото, особено от на маркуча, който е между турбото и интеркулера.Аз до сега не съм виждал такъв автомобил, който двигателя да не му е мит и да няма въпросната консистенция върху въпросния маркуч.Също до сега не съм виждал турбо-дизелов агрегат и като му махнеш маркуча от вътрешната му страна да няма масло!Правил съм си експеримента и върху Мерцедес Ц220 на 40к км от завода и в него си имаше масло!Маркуча единствено да го провериш ако си мислиш, че може да е пробит е да го свалиш и да го огледаш много внимателно. В повечето случаи при този двигател се къса маркуча от интеркулера до смукателния колектор, Най-често от долната му страна!Ако наистина си мислиш, че може маркуча да е скъсан някъде е това - сваляш и с много натискания и дърпания го оглеждаш много добре, защото иначе на външно без да го огъваш в повечето случаи няма да се види, освен ако не е с тотална щета. Ама ако има толкова голям спад на надув се чува и как съска.Та така от мен.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Така и аз да си кажа впечатленията. Колата набира определено по-добре и се чувства много по лека за каране. Разликата много лесно се усеща при доускорение на по-висока предавка. Разбрал съм се да се дръпнем с един приятел с golf 3 gti 115 к.с. с нещо пипано по двигателя в Италия и ми се струва че нещата ще са на кантар. Относно пушенето - дайте да уточним кой какво рабира под пушене. При мен колата определено не пуши повече от преди, защото на огледалото не се вижда нищо. Като дам газ на 4-та или 5-та онзи ден забелязах, че първоначално изпушва разбира, но това според мен е нормално за дизел. Ще гледам да направя клипче с някой, който кара зад мен, защото това е единствения реален начин да се види пуши или не.Вчера напълних резервоара до горе и резултата беше 6.7 л/100 при положение, че колата е напъвана повече от нормалното ми каране. В подписа ми можете да видите предишните ми наливания. Ще трябва да засека още един, два пъти за да може реално да се види какъв е разхода. Искам да подчертая, че засичам разхода винаги с пълнене до горе, докато се види първия път нафтата.Относно чип тунинга - нямам желание да убеждавам никой за това дали има полза или не. За мен полза има и съм доволен от резултата. Освен това не знам за друг начин на такава цена да се постигне такъв резултат. Следващото за което търся информация е за повишаване на налягането на турбината с боост контролер.Само още едно допънение за пушенето. Аз съм със K&N филтър ако има значение.
Коментар
-
При мен изпушването ,като подам рязко газ,е повече от преди ремапа.Сега засичам разхода по метода *пълно-пълно*. Вървенето е много по-добро.Пробвах се с Браво 1,8.При старт от място,до 150км/час, моето беше с около кола и половина отпред. С Калибра 115кс положението беше още по-зле.За Калибрата. Засичането беше с коли на мои познати.Естествено е ,че не съм ги карал на диагностика преди опитите.Исках в неделя да се пробвам с на колегата val купето,но нямаше възможност. Появи се обаче и проблем със съединителя.На пета предавка и скорост около стотина километра,при рязко подаване на газ,съединителят започва да боксува.Според мен си е бил пътник,защото колата е на 171000км. Бях пуснал питане за дебелината на феродото,но никой не можа да ми отговори.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
ogi28b написа:Е добре де, значи единия маркуч целия е омаслен, и по маслото са полепнали бокллуци, и по боклуците отгоре - прясно масло, то си личи, и все пак нямам проблем с въздуховодите, така ли ? Прецизна - имам предвид малко да се промени реакцията на педала, а и точно това пушене - ако е настроено прекалено много гориво да пуска, малко да се "върне". Как мога да бъда сигурен че нямам пробив в някой маркуч, или някоя скоба да не държи добре, без да се провери всичко?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Red Storm - на 5-та с около 100, си с около 2400-2500 оборота, или по-малко даже, нормално е да буксуваш при пълна газ. Значи всички смятате че е нормално да има омасляване? Ами това омасляване - трябва му масло, иначе няма да е омасляване. Значи маслото отнякъде пробива! щом маслото пробива, и въздуха ще пробие. Аз продължавам да мисля че не е нормално да има толкова масло там.
Коментар
-
Red Storm написа:При мен изпушването ,като подам рязко газ,е повече от преди ремапа.Сега засичам разхода по метода *пълно-пълно*. Вървенето е много по-добро.Пробвах се с Браво 1,8.При старт от място,до 150км/час, моето беше с около кола и половина отпред. С Калибра 115кс положението беше още по-зле.За Калибрата. Засичането беше с коли на мои познати.Естествено е ,че не съм ги карал на диагностика преди опитите.Исках в неделя да се пробвам с на колегата val купето,но нямаше възможност. Появи се обаче и проблем със съединителя.На пета предавка и скорост около стотина километра,при рязко подаване на газ,съединителят започва да боксува.Според мен си е бил пътник,защото колата е на 171000км. Бях пуснал питане за дебелината на феродото,но никой не можа да ми отговори.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Red Storm написа:Tornado,оборотите стигат до 5000 без проблем.По-нагоре не съм го пробвал-просто няма смисъл.Но ускорението в диапазона 2200-4500об е сериозно.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Red Storm написа:Tornado,оборотите стигат до 5000 без проблем.По-нагоре не съм го пробвал-просто няма смисъл.Но ускорението в диапазона 2200-4500об е сериозно.
Коментар
-
Добре де, как настъпвате JTD-то до долу? Аз моето и да го настъпвам в движение - няма много смисъл, ускорява си плавно Опитвал съм да го изфорсирам, да го излъжа, но компа си знае неговото... И да - Стефан е прав за съединителите ви... боксуват, щото са чао или сменени с пълни ментета.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Добре де, как настъпвате JTD-то до долу? Аз моето и да го настъпвам в движение - няма много смисъл, ускорява си плавно Опитвал съм да го изфорсирам, да го излъжа, но компа си знае неговото... И да - Стефан е прав за съединителите ви... боксуват, щото са чао или сменени с пълни ментета.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз имам един конкретен въпрос...Как стои въпроса с чипосването на тд100. Колко се повдига мощноста,разхода,вървенето. Ако има някой такъв екземпляр да сподели впечетленията си.И конкретно към BO- Предлагаш ли чип за тд100 и колко му е цената ако го правиш?Имам и още един въпрос, макар че не е много по темата....Като загася колата на баир...вклучвам на скорост и очаквам да не тръгне...но моята леко полеко тръгва с прехлъцване...Та мисълта ми е може ли това да е от загуба на компресия?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Аз имам един конкретен въпрос...Как стои въпроса с чипосването на тд100. Колко се повдига мощноста,разхода,вървенето. Ако има някой такъв екземпляр да сподели впечетленията си.И конкретно към BO- Предлагаш ли чип за тд100 и колко му е цената ако го правиш?Имам и още един въпрос, макар че не е много по темата....Като загася колата на баир...вклучвам на скорост и очаквам да не тръгне...но моята леко полеко тръгва с прехлъцване...Та мисълта ми е може ли това да е от загуба на компресия?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар