Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Чип туниг" - митове и реалност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    jenshen73 - ти кой чакаш още ??? да цъфнат налъмите? шегувам се нали знаеш, но постът показва колко правилни са сметките ти, няма да лъжа, я. Ето:Вляво - зареждане сутринта до първо изключване на пистолетаВдясно - зареждане след връщането от Русе, пак до 1-во изключванеРазлика - 632 километра, 30.71 литра, а е заредено на цена 2.29 с отстъпката.Това е с гориво от лукойл с което колата ми по дефаулт харчи повече и работи по-лошо, и с теча за който говорих. Кликни на иконката в подписа, в спритмонитор, да видиш каква разлика има спрямо градското
    Прикачени файлове

    Коментар


      #77
      Стефан ... :D !Знам колко добро отношение имаш към този вид тунинг!Поздрави!Колеги изчел съм доста,да не кажа всичките ВИ постове.Изводи съм си направил,но ми беше интересно дали сте доволни от работата на иначе този перфектен мотор,т.е. каква е по-точната ви преценка/след еуфорията/!!!С Red Storm се видяхме,но той беше с велосипед и теста беше обречен...
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #78
        Jimy за ремапа мога да кажа само че си търся нови предни гуми, защото сегашните се въртят зверски на цялата първа и втора предавка. На светофарите някои пичове с BMW странно гледат Малко оффтопик, ама да си кажа - наредих след след някакво доста ново BMW (май 3-та серия след 2006 година), а до мен имаше някакво по-старо от по-големите серии. Това става на светофара на практикер на цариградско. Става зелено, човека пред мен тръгва (с доста газ), аз също, но не с газ до дупка. Човека пред мен малко взе да ми дърпа, натиснах до долу и нещата си влязоха в граници Като стигнахме 80 и двамата намалихме до около 65-70, щото си има ограничение там. По-старото BMW беше доооста назад. Като ме подминаха мацката - защото разбира се никой не спазва ограничението там, та мацката в колата се обърна и доста ме гледаше с учудване
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #79
          Jimy написа:
          Стефан ... :D !Знам колко добро отношение имаш към този вид тунинг!Поздрави!Колеги изчел съм доста,да не кажа всичките ВИ постове.Изводи съм си направил,но ми беше интересно дали сте доволни от работата на иначе този перфектен мотор,т.е. каква е по-точната ви преценка/след еуфорията/!!!С Red Storm се видяхме,но той беше с велосипед и теста беше обречен...
          Не ме излагай бе,колега.Ма ти беше с лапето ,затова теста беше обречен.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #80
            vsd написа:
            Jimy за ремапа мога да кажа само че си търся нови предни гуми, защото сегашните се въртят зверски на цялата първа и втора предавка. На светофарите някои пичове с BMW странно гледат Малко оффтопик, ама да си кажа - наредих след след някакво доста ново BMW (май 3-та серия след 2006 година), а до мен имаше някакво по-старо от по-големите серии. Това става на светофара на практикер на цариградско. Става зелено, човека пред мен тръгва (с доста газ), аз също, но не с газ до дупка. Човека пред мен малко взе да ми дърпа, натиснах до долу и нещата си влязоха в граници Като стигнахме 80 и двамата намалихме до около 65-70, щото си има ограничение там. По-старото BMW беше доооста назад. Като ме подминаха мацката - защото разбира се никой не спазва ограничението там, та мацката в колата се обърна и доста ме гледаше с учудване
            Колега,тези методи за оценка динамиката на една кола се наричат ОТНОСИТЕЛНИ.Всяка кола може да я доведеш до въртене на гумите на малки предавки особенно ако са ти износени гумите.Даже и най малките дето са по 60-70 к.с.Особенно когато си психологически подготвен за "голямите" резултати от ремапа.Освен това много е важно какъв човек е стоял зад кормилото на БМВ-то/имам пред вид неговата квалификация/,какво е състоянието на двигателя му и в общност на колата му и даже какъв е двигателя му,защото и това не знаеш.А този с изостаналото БМВ може просто да не е искал да се занимава с такива автофенове като тебе.Аз например,когато често ми се случва да карам Порше-Каиен доста автофенове по светофарите се опитват да ме предизвикат към подобни експерименти,но никога не им споделям желанията.Не ме разбирай неправилно.Не се съмнявам,че колата ти върви по добре след ремапа.Моите съмнения са в друго направление и предполагам си го разбрал до сега след многото изказани мнения.

            Коментар


              #81
              Колега пак ли ще спорим, писна ми вече. Може ли на всеки пост да отговаряш. Аз умишлено не съм отговарял на твои постове, за да не стигаме до излишни спорове. Не виждаш ли че поста ми е просто една весела история. Ако на човека с bmw-то не му се занимаваше нямаше да гледа като изкопаемо приятелката му после. А ти не си бил там и не знаеш какво е станало. Може колата му да е била боклук, може да е счупена, може да не му се е занимавало, може и да е пипал мацката на светофара и още много други неща може. Моля те изясни ми и аз какъв автофен съм точно и защо мислиш че съм предизвиквал някой. Просто тръгнах по-бързо, както и колата пред мен. Както и да е - никой не приема подобни случки на сериозно. Просто се усмихни и си чети нататък. Ела на някоя среща, ще ти дам да покараш и ще кажеш дали се усеща някакво подобрение или не. Сигурен съм че не си карал чипнато такова браво. Ако не ти хареса значи за теб няма полза и това е. Ще пием по нещо, ще си поговорим и готово.А за гумите, тези са твърди изглежда и затова въртят. Но на кола 70 коня ако караш с 2000 оборота и натиснеш до край газта и почне да въри гуми
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #82
                Тези с баварките ги оставете,те са тюфлеци Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 .vsd я кажи освен гуми ,други "освежаващи" процедури по колата трябва ли да се предвидят??Доста колеги изказаха съмнение за издръжливоста на съединителя;друго...как се държи температурата на двг-то;самия компютър не се ли "шашва" нещо от това че са го бъзикали,т.е. при традиционна диагностика се държи нормално и това което показва не е "изкривено" ?;забелязал ли си промяна в спирачния път...Задавам тези въпроси,защото на мен лично ми е много интересен този процес с ъпдейта на компютъра на колите ни,нещо като да смениш биоса на настолния си компютър.И съм сигурен,че този вид "домашен" тунинг ще все по-достъпен.Със сигурност има много колеги ,които се интересуват и всяка информация ще им е от полза.Един конкретен въпрос към Стефан/насили се :D /: понеже както виждаш ВСИЧКИ сме се запалили по това...кажи на какво да обърнем внимание,като техническо състояние на автомобила преди ремапа и какво да предпочетем да настроят като таблици и т.н. във вече така или иначе "обречен" компютър???
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #83
                  vsd написа:
                  Колега пак ли ще спорим, писна ми вече. Може ли на всеки пост да отговаряш. Аз умишлено не съм отговарял на твои постове, за да не стигаме до излишни спорове. Не виждаш ли че поста ми е просто една весела история. Ако на човека с bmw-то не му се занимаваше нямаше да гледа като изкопаемо приятелката му после. А ти не си бил там и не знаеш какво е станало. Може колата му да е била боклук, може да е счупена, може да не му се е занимавало, може и да е пипал мацката на светофара и още много други неща може. Моля те изясни ми и аз какъв автофен съм точно и защо мислиш че съм предизвиквал някой. Просто тръгнах по-бързо, както и колата пред мен. Както и да е - никой не приема подобни случки на сериозно. Просто се усмихни и си чети нататък. Ела на някоя среща, ще ти дам да покараш и ще кажеш дали се усеща някакво подобрение или не. Сигурен съм че не си карал чипнато такова браво. Ако не ти хареса значи за теб няма полза и това е. Ще пием по нещо, ще си поговорим и готово.А за гумите, тези са твърди изглежда и затова въртят. Но на кола 70 коня ако караш с 2000 оборота и натиснеш до край газта и почне да въри гуми
                  Колега,защо се дразниш и толкова остро реагираш щом някой изкаже нещо което противоречи на твоето мнение.По-спокойно.Нали всеки може да си изказва личното мнение.И пак ти повтарям това което писах и в предишния ми пост: не се съмнявам,че колата ти върви по-добре след ремапа.Съмненията ми са съвсем други.Нарочно не искам да навлизам отново в тях.Не е необходимо да ти карам колата.Повярвай ми:ВЯРВАМ ТИ.И най много заради това,че не споменаваш никакви цифри.Ако така беше тръгнала темата от самото начало,нямаше да има никакви спорове.

                  Коментар


                    #84
                    Само да вметна,с Пежото 64кс 1.9D атмосферен/невероятен мотор междудругото/ ги късам по сфетофарите!И сега йде по темата ,моля!!
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #85
                      Jimy написа:
                      ?;забелязал ли си промяна в спирачния път...
                      Колега Jimy,само искам да поясня,че спирачния път на една кола не зависи от нейната мощност,не зависи от нейното тегло/ колко е тежка или броя на пътниците в нея/,нито от широчината на гумите с които е оборудвана.

                      Коментар


                        #86
                        Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 ...много ме озадачи това с мошноста и теглото!Защо тогава площа на спирачните дискове нараства с нарастването точно на гореспоменатите параметри????
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #87
                          Jimy написа:
                          Само да вметна,с Пежото 64кс 1.9D атмосферен/невероятен мотор междудругото/ ги късам по сфетофарите!И сега йде по темата ,моля!!
                          Наистина невероятен мотор.Немците го наричат"GOLD-DIESEL MOTOR EVROPA".А немеца да каже подобно нещо дето нормално смята,че всичко което не е произведено в Германия е боклук, си направи изводите.

                          Коментар


                            #88
                            Jimy написа:
                            Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 ...много ме озадачи това с мошноста и теглото!Защо тогава площа на спирачните дискове нараства с нарастването точно на гореспоменатите параметри????
                            Много интересна тема захващаш,с много митове и легенди в нея.Ще ти отговоря веднага:За да имаш по добър комфорт при позване на спирачките т.е. натискаш спирачния педал с по-малко усилие и спирачните накладки да имат по-дълъг живот.Прави разлика между спирачен път и сила на натискане на спирачния педал.

                            Коментар


                              #89
                              Stefan Hadjov написа:
                              Колега,защо се дразниш и толкова остро реагираш щом някой изкаже нещо което противоречи на твоето мнение.По-спокойно.Нали всеки може да си изказва личното мнение.
                              Сори колега, че така е прозвучало. Имаш моите извинения. Наистина обаче можеш да минеш на някоя среща да се запознаем
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #90
                                Jimy написа:
                                Един конкретен въпрос към Стефан/насили се :D /: понеже както виждаш ВСИЧКИ сме се запалили по това...кажи на какво да обърнем внимание,като техническо състояние на автомобила преди ремапа и какво да предпочетем да настроят като таблици и т.н. във вече така или иначе "обречен" компютър???
                                Не е необходимо да се насилвам колега.Защото който е следил всичките ми постове по темата ще разбере,че аз не отричам категорично Чип-тунинга,а оспорвам само обявяваните резултати след него.Но да не се връщаме към това. Аз бях писъл в един пост,че когато ще се предприема този ремап,двигателя и в общност колата като цяло трябва да са в добро техническо състояние/нямам в пред вид оптическото/.Двигателя да не е в края на ресурса си/особенно се касае за турбината/,да няма наднормен разход на масло,да няма голями разлики в компресията на отделните цилиндри,съединителя да не е в края на живота си,охладителната система да работи нормално,скоростната кутия трябва също да е без проблеми и въобще цялата трансмисия до задвижващите колела.Ако този ремап се извърши в разумни граници,няма да има никакви последствия нито за двигателя нито за колата в общност.Голям избор в настройка на таблиците в софтуера няма.Увеличава се горивоподаването и предварението на шприца.Някои изключват и ЕЖР-системата.Това е.Тези увеличения могат да бъдат в различни граници.Но винаги е съпроводено с нарастване на разхода на колата ако водача се възползва от тези подобрения които са в резултат на ремапа.Но има ли смисъл да се прави ремап ако не ползваш резултатите му??Някои колеги за собствено успокоение казват:ако се кара кротко и внимателно разхода не нараствал.Ами ако се кара кротко и внимателно преди ремап-разхода пада.А аз бих добавил:най ниския разход е ако не се кара колата.Поздрави колега и действай според твоята убеденост.

                                Коментар

                                Working...
                                X