Колеги, тъй като има много наблюдения, спорове и всякакви други, реших да направя тази тема.Тук всеки ще може да се аргументира, защо чип тунинг, реалното усещане!Да се защитават тези, както и да се оборват такива.Всичко свързано с наблюдението на автомобила преди и след, мнения може да се пише на воля Аз съм за това, че с малко средства и много желание на един съвременен дизелов агрегат може да се направи значително повишаване на мощността.Има и такива, които не са на това мнение. Нека всеки да си докаже тезата, да си изкаже мнението.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Чип туниг" - митове и реалност
Collapse
X
-
Еми колега, ти твоята кола не я чипоса, нито миналото jtd, нито сегашната. Като си фен защо не го направиш Това е само закачка Аз нищо няма да коментирам. Чакам да сложиш агресивен чип на Либрата и да покажеш дино от преди и след. Аз на моята 100 пъти да съм показал такова, графика, но така или иначе нито преди чип нито след чипа върви както трябва, но иначе разликата от без и със е доста сериозна. Поне 20 коня е. Иначе веднъж се возих малко повече на един бегло познат човек на чипосано браво и просто си вървеше брутално в сравнение със стандартно. Иначе чипа го сложих дори, когато нямах никакви пари след като взех колата и за него теглих заем.За след няколко месеца или другата година съм се замислил за Stilo JTD и за около 150-160 коня с чипа. Иначе най-смешни са ми данните които дават за чип от Digital Tunning които са едни и същи за всеки моедел кола и двигател. Винаги дават по висок въртящ момент при 100 оборота по ниско от стандартния, винаги дават по нисък разход и винаги повишението е с около 25-30% на мощността на всеки дизлов двигател. Като се разцъка грамотен човек ще излезе все едно че всички двигатели са абсолютно еднакви. Ей това е пълната нереалност и там и данните за ускоренията и максималните скорости всичко е съчинявано най-свободно без почти нищо да е мерено. Някой неща съвпадат, други не.http://www.digitaltuning.bg/
-
Много хубава тема си направил Ще я следя поради простата причина,че още не съм си купил кола,но след като я купя ще дойдат и тези мисли за "чипсоването". Дано да реша какво да правя докато си я взема Мисля да си взимам Fiat Bravo 1.9 JTD 105 к.с. Иска ми се да я "чипна" ,но в същото време се чудя дали няма да и навредя така.. И наистина се надявам да я "чипсовам" и нищо да и няма П.С. : Четах бая за "чипването" , но там нищо не писах... Моля за извинение ,че не казах тук нищо по темата. Мерси за разбирането
Коментар
-
Май темата не върви както трябва за мое съжаление Щеше да е хубаво да понауча още неща А аз имам още бая докато си намеря кола пук да я взема и да се реша дали да я чипвам ... но по добре от по рано да съм взл решението за чип-а.. не ,че като я взема пак няма да питам вече конкретно за някои неща но...хубажо щеше да бъде да се поразспишете на тази тема ,а аз ще си взимам решенията
Коментар
-
***** //// *****
Колега единственото което трябва да направиш е да прочетеш следващата тема...заглавието и въобще не отразява реално огромното количество информация свързана с чиптунинга или ремапа на JTD105 моторерката.Аз лично също мисля да направя тази процедура.Доволен съм от възможностите ,които ми предлага двигателя,но ми се иска да "разбунтувам" малко кончетата!Много се надявам колегите с ремап на компютъра при JTD105 да споделят реалните промени!Положителите и отрицателните,защото интереса е голям.Прави ми вечатление,че много малко от нас обръщат внимание на тези теми след извършената интервенция,може би се забавляват с "дзверо" и нямат време да ни светнат нас...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ъъм извинявам се за невежеството си но ми е интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 може ли на брава тд100 да се сложи чипче и какъв ще е резултата колата е 98-ма и няма бордови комп ако това има някакво значение...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Впечатления - продължавам да споделям както обещах на някои колеги. Пушека - мисля че е мит! При мен пуши много готино, но не може всички да казват че не пуши след чипа, а при мен да пуши. Ето и моето кратко обяснение на проблема, надявам се да споделите вашите мнения, колеги Stefan Hadjov и BO:Приемаме че дебитомера е наред. Той измерва някакво количество въздух. Означаваме го с Х. Този въздух минава през турбината, нагнетява се, получава някакво налягане. Обаче след радиатора някъде, дали от сцепен маркуч, дали от незатегната скоба, този въздух намалява до У. В двигателя влиза по-малко въздух отколкото е отчел дебитомера. Но на база стойността Х, компютъра пуска гориво Z, което обаче не може да се оползотвори, заради недостига на въздух който от Х е намалял до У. Като цяло колата пуши при по-силно ускорение, както и при високи обороти, и за единица "вървене" част от горивото остава неизползвано, което вероятно води до леко завишен разход. Имам ли нещо общо с истината, или нещо много почнах да си измислям?По единия маркуч, преди радиатора, има доста масло, отвън, около скобата. Тези дни ще свалям всичко и ще гледам маркучите подробно, ще стегна хубаво всички скоби, ще ги подменя за по сигурно.
Коментар
-
kiselo написа:ъъм извинявам се за невежеството си но ми е интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 може ли на брава тд100 да се сложи чипче и какъв ще е резултата колата е 98-ма и няма бордови комп ако това има някакво значение...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:kiselo написа:ъъм извинявам се за невежеството си но ми е интересно Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 може ли на брава тд100 да се сложи чипче и какъв ще е резултата колата е 98-ма и няма бордови комп ако това има някакво значение...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
ogi28b написа:Впечатления - продължавам да споделям както обещах на някои колеги. Пушека - мисля че е мит! При мен пуши много готино, но не може всички да казват че не пуши след чипа, а при мен да пуши. Ето и моето кратко обяснение на проблема, надявам се да споделите вашите мнения, колеги Stefan Hadjov и BO:Приемаме че дебитомера е наред. Той измерва някакво количество въздух. Означаваме го с Х. Този въздух минава през турбината, нагнетява се, получава някакво налягане. Обаче след радиатора някъде, дали от сцепен маркуч, дали от незатегната скоба, този въздух намалява до У. В двигателя влиза по-малко въздух отколкото е отчел дебитомера. Но на база стойността Х, компютъра пуска гориво Z, което обаче не може да се оползотвори, заради недостига на въздух който от Х е намалял до У. Като цяло колата пуши при по-силно ускорение, както и при високи обороти, и за единица "вървене" част от горивото остава неизползвано, което вероятно води до леко завишен разход. Имам ли нещо общо с истината, или нещо много почнах да си измислям?По единия маркуч, преди радиатора, има доста масло, отвън, около скобата. Тези дни ще свалям всичко и ще гледам маркучите подробно, ще стегна хубаво всички скоби, ще ги подменя за по сигурно.
Коментар
-
Малко не съм съгласен - Например при Влади няма пушек. Докато при мен от маркуча който влиза в интеркулера след турбината, около скобата е много омазнено, полепнали са боклуци по това масло, а като цяло нивото на маслото не е такова каквото беше при наливането му, но да приемем че това е допустимия разход. Все пак не мисля че оня маркуч трябва да е толкова омаслен, ще му подменя скобата. Все пак за да мина и през прецизната настройка, мисля че трябва всички въздуховоди да са в ред. А и ти сам написа: "Трябва двигателя да е в идеално техн. съст-е, за да се прави нещо по него"; е, ако имам пробив във въздухопроводите, това не е идеално техническо състояние, нали?
Коментар
-
ogi28b написа:Все пак за да мина и през прецизната настройка, мисля че трябва всички въздуховоди да са в ред. А и ти сам написа: "Трябва двигателя да е в идеално техн. съст-е, за да се прави нещо по него"; е, ако имам пробив във въздухопроводите, това не е идеално техническо състояние, нали?
Коментар
-
Е добре де, значи единия маркуч целия е омаслен, и по маслото са полепнали бокллуци, и по боклуците отгоре - прясно масло, то си личи, и все пак нямам проблем с въздуховодите, така ли ? Прецизна - имам предвид малко да се промени реакцията на педала, а и точно това пушене - ако е настроено прекалено много гориво да пуска, малко да се "върне". Как мога да бъда сигурен че нямам пробив в някой маркуч, или някоя скоба да не държи добре, без да се провери всичко?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар