Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на турбина
Collapse
X
-
iaskoo написа:ами незнам колеги.на втора скорост щом подмине 4000об. директно отиваше стрелката във 1.6бара и почваше да подскача във червената зона.а за демонтажа аз ще си я сваля но незнам като я монтирам дали ще трябва да и се правят някакви настроики.сори но се обръщам към ваз защото единствено със турбините съм доста зле запознат
Коментар
-
iaskoo написа:на 9000км. ELF 10w40
Коментар
-
Здравейте!Поради изчерпателното Ви и професионално мнение,бих искал да ви задам един въпрос,чийто отговор би ми бил много полезен!!!Вследствие на управление на автомобила с откачен смукателен въздуховод преди филтъра,нагнетателната перка на тубината е засмуквала непречистен въздух и се е износила в края на витлата си и има малко по голямо растояние до корпуса.Поради това турбината има увеличен лаг(усеща се след 2300 об/мин.) и дава по малко налягане от нормалното(проверката е направена и установено в сервиз за турбини в МЕИ-Варна)!Тъй като самата турбина си е добре,няма луфтове в лагеруването си и не пропуска масло(въздуховодите са чисти)има ли друг начин да се увеличи налягането и до заводските параметри или близо до тях.Примерно с регулировка или предполагам да се набие втулка в корпуса,около витлата за да се намали разтоянието до корпуса(охлюва)с цел да се повиши налягането.Не за друго но сега не ми се дават едни 500 лева за смяна на ремонтен комплект,а другото бих си го направил сам.Съжалявам че питам И тук,но не знам къде по точно във форума да поставя,този важен въпрос!Също така тук често срещам въпроси за увеличен лаг на турбото и това мисля би могло да бъде много полезно. IdeaFiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар